aankoop mustang
Moderator: Shelby GT-H
- Mustangfreak
Hoi,
je kunt contact opnemen met Roy van American Horse Power.(www.americanhorsepower.nl)
Hij verkoopt deze auto`s en zit nu in Amerika , maar als je hem een mailtje of PBtje stuurd zal hij je vragen wel beantwoorden.
Groet Pim
je kunt contact opnemen met Roy van American Horse Power.(www.americanhorsepower.nl)
Hij verkoopt deze auto`s en zit nu in Amerika , maar als je hem een mailtje of PBtje stuurd zal hij je vragen wel beantwoorden.
Groet Pim
1965 Ford Mustang coupe V8-automaat ivy green metallic
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
En gebruik even de zoekfunctie. Er zijn de laatste tijd een aantal topics over geweest die een groot gedeelte van je vragen zullen beantwoorden.
En als je al een auto op het oog hebt, post wat gegevens hier. Er zijn genoeg mensen die er hun licht over willen laten schijnen.
En als je al een auto op het oog hebt, post wat gegevens hier. Er zijn genoeg mensen die er hun licht over willen laten schijnen.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
-
grizzlyrob
-
grizzlyrob
neem iemand mee die er verstand van heeft.
bij een v8 moet je toch rekenen op 1 op 6.Maar dit is natuurlijk afhangkelijk van je rijstijl.
En een mustang voor dagelijks gebruik??Ik moet er niet aan denken om er elke dag in te rijden.Het blijven toch auto's van een jaar of 40 oud en dat zul je ook merken aan het rijden.Bij een goed bod kan je mijn auto ook kopen haha.Wil zelf een keer een fastback aanschaffen.
bij een v8 moet je toch rekenen op 1 op 6.Maar dit is natuurlijk afhangkelijk van je rijstijl.
En een mustang voor dagelijks gebruik??Ik moet er niet aan denken om er elke dag in te rijden.Het blijven toch auto's van een jaar of 40 oud en dat zul je ook merken aan het rijden.Bij een goed bod kan je mijn auto ook kopen haha.Wil zelf een keer een fastback aanschaffen.
-
grizzlyrob
als je uit de buurt van wageningen komt kunnen we wel een ritje maken als je wilt.Het is natuurlijk geen moderne europeaan met alle comfort [sturen/remmen]En het blijven gevoelige auto's qua roest dus ik zal er zeker niet mee rijden als ze gestrooid hebben in de winter.Ik zie het meer als een auto voor erbij en als ik het goed heb begrepen geldt dat voor de meeste mensen op dit forum.
groeten rob
groeten rob
Het rijdt stoer en spartaans, maar lekker kan ik het niet noemen. Adelbert van de Mustanggarage verwoordde het ooit heel aardig toen ik aan het zoeken was: "Het is net of je opnieuw leert rijden want je moet je helemaal opnieuw instellen op het autorijden en het zeker niet vergelijken met een moderne auto."
Mijn idee is inmiddels dat er veel klassiekers kwalitatief beter zijn en comfortabeler rijden dan een Mustang, maar dat is juist wat velen er in zoeken.
Verder sluit ik me aan bij wat Rob zegt.
Succes en laat je niet ontmoedigen, maar denk goed na; 9500 euro is veel geld, maar te weinig voor een heel goede Mustang.
Erwin
Mijn idee is inmiddels dat er veel klassiekers kwalitatief beter zijn en comfortabeler rijden dan een Mustang, maar dat is juist wat velen er in zoeken.
Verder sluit ik me aan bij wat Rob zegt.
Succes en laat je niet ontmoedigen, maar denk goed na; 9500 euro is veel geld, maar te weinig voor een heel goede Mustang.
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
-
grizzlyrob
er zijn wel mensen die het hele jaar in een stang rijden maar die zijn oftewel handig en hebben veel geld haha [zeker met de brandstof prijzen vandaag de dag]Maar voordat je er een wilt aanschaffen raad ik je echt aan om er eens een keer een te rijden.En ja den helder ligt niet om de hoek maar dan weet je wel wat het is.Dus mijn aanbod blijft staan haha.Je kan me trouwens ook mailen op robherraets@hotmail.com En een goedkopere zal wel moeilijk worden want een goede coupe kost toch minimaal 10.000 euro [en de rest qua onderhoud]Of je moet er een kopen van na 1975 die zijn meestal wel te betalen .
- 1967coupe
- Adverteerder
- Contacteer:
Hoi V8power, waarom kom je niet gezellig naar de meeting in Didam 17 & 18 september . Op zaterdag hebben we een toertocht, ik weet haast wel zeker dat je mee kunt rijden en heel misschien wel zelf rijden maar ik geef geen garantie. Op zondag wordt het met mooi weer een drukke dag met zo'n 250-300 mustangs. Een must voor de echte liefhebber!!
Groeten
Rene
Groeten
Rene
-
grizzlyrob
heb zelf een 66 coupe v8.Maar naar Didam is natuurlijk ook een optie.Ben helaas zelf niet aanwezig [vakantie]Maar er zullen heus wel mensen aanwezig zijn waar je mee mag rijden.v8power schreef:ja die van na 1975 vindt ik echt niet mooi dat vindt bijna iedereen daarom zijn ze zo goedkoop
ja als het toch echt begint te jeuken wil ik zeker langs komen maak ik er gewoon een uitje van een vriend van mij is er ook gek van
wat voor een heb je er ook een v8?
- Nicov.dr.Klok
Een Mustang van de eerste generatie voor dagelijks gebruik?Realiseer je wel dat deze auto,s35 a40 jaar oud zijn en ook af en toe hun onderhoud nodig hebben,en ook stuk kunnen gaan.Als je dagelijks ver moet rijden heb je dan toch soms wel een probleem,onderdelen zijn er zat maar niet altijd onmiddelijk voor handen.Dus in de praktijk wordt het toch al gauw een goedkoop bakkie er bij voor dagelijks.Ik bedoel maar spaar even door en koop een goede Mustang voor de hobby,dat is ook nog een goede investering ook.
Sucses en Gr.Nico
Sucses en Gr.Nico
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.