project goldfinger mach 1
Moderator: Shelby GT-H
- mustangmania
- Nicov.dr.Klok
Mooi werk zo te zien,en laat maar mooi uitharden die lak.Niet te veel bier drinken trouwens want dan komt er niks meer van het nadenken over het blok,of het blok komt er verkeerdom in.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Hoi, wat een mooie combinatie zo met die zwarte motorkap.
Mijn handen beginnen te jeuken als ik dit zo zie, het leuke werk van het weer opbouwen kan nu beginnen. Succes.
Martijn
Mijn handen beginnen te jeuken als ik dit zo zie, het leuke werk van het weer opbouwen kan nu beginnen. Succes.
Martijn
NOW 1966 coupe L6
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1965 2+2 fastback 302 5.0 HO, C4, PS, PB
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, PS
SOLD 1966 coupe 289 V8, C4, Discs
SOLD 1965 2+2 fastback 289 V8, C4
SOLD 1965 coupe 289 V8, C4, PS
Prachtig als dan eindelijk de kleur erop zit.
Ik vind het trouwens ook een goed idee om eerst zelf alle binnenkanten te spuiten, zoals jij gedaan hebt.
Zeker als alles van de auto af ligt.
En ik hoop zeker dat die foto's mensen aanspoort om ook projecten te delen op dit forum.
Kortom meer foto's mensen!!!!! :caffine:
De mijne komen ook zeker deze winter.
Fordman :ciggy:
Ik vind het trouwens ook een goed idee om eerst zelf alle binnenkanten te spuiten, zoals jij gedaan hebt.
Zeker als alles van de auto af ligt.
En ik hoop zeker dat die foto's mensen aanspoort om ook projecten te delen op dit forum.
Kortom meer foto's mensen!!!!! :caffine:
De mijne komen ook zeker deze winter.
Fordman :ciggy:
Fordman
1968 fastback
[img]http://img.photobucket.com/albums/v203/fordman/GotNos.gif[/img]
[b]When size matters............bigger is better!!!!!![/b]
1968 fastback
[img]http://img.photobucket.com/albums/v203/fordman/GotNos.gif[/img]
[b]When size matters............bigger is better!!!!!![/b]
- 69erlemonshaker
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Das weer goed nieuws Herman & Marga.
Het ziet er idd prachtig uit , vooral die zwarte motorkap.
Toch nog snel gegaan hoor.
We komen hem zeer binnenkort zelf bewonderen.
Deze fase is weer afgerond , nu op naar de volgende.
Het ziet er idd prachtig uit , vooral die zwarte motorkap.
Toch nog snel gegaan hoor.
We komen hem zeer binnenkort zelf bewonderen.
Deze fase is weer afgerond , nu op naar de volgende.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
harry.....mijn visie?
het beste is natuurlijk compleet blank maken van je carrosserie,
snelste manier is afbijtmiddel,ken je bij de meeste autoschadebedrijfen wel verkrijgen.
met een schuurmachine schuur je het resteren verf eraf totdat plaatwerk compleet blank is?
om deukjes op te sporen gebruik ik terpetine,gaat tie mooi van glimmen.
alles wat je vind merk je met een stift.
1e.. uitdeuken.
2e.. plamuren.wat ik heb gebruikt is met alluminium plamuur voorbewerken[wordt keihard en is waterdicht]
afwerken met polyester universal spachtel [staalplamuur] merk:ferro.
nog een bekent merk is motip.
3e..strak maken.
4e..auto dun in de grondverf [primer] spuiten.....niet schuren?
5e..dan de auto in de spuitplamuur zetten,minimaal 4a5 lagen, merk...glasurit. zijn trouwens verschillende merken verkrijgbaar.
6e..schuren maar!!!!!
hoop dat je wat aan hebt?
gr..herman
snelste manier is afbijtmiddel,ken je bij de meeste autoschadebedrijfen wel verkrijgen.
met een schuurmachine schuur je het resteren verf eraf totdat plaatwerk compleet blank is?
1e.. uitdeuken.
2e.. plamuren.wat ik heb gebruikt is met alluminium plamuur voorbewerken[wordt keihard en is waterdicht]
3e..strak maken.
5e..dan de auto in de spuitplamuur zetten,minimaal 4a5 lagen, merk...glasurit. zijn trouwens verschillende merken verkrijgbaar.
6e..schuren maar!!!!!
gr..herman
>>harry.....mijn visie?
1e.. uitdeuken.
3e..strak maken.
6e..schuren maar!!!!!
gr..herman>>
zeker wel! bedankt. ik ben zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen van verschillende personen. dan weet ik hoe ik eea het beste kan aanpakken. welke korrel schuurpapier heb jij gebruikt bij het verwijderen van de lak? en deed je dat machinaal met een rondddraaiende schijf? ik heb een roestplekje op de C-stijl en wil dat aanpakken. hoe kan ik dat het beste doen? over die C-stijl zitten nog lijmresten van het oude dakje en daaronder zie je de roestbubbel. mijn idee is om de hele stijl met de hand te schuren en daarna de plek weg te steken. die lijmresten moeten er sowieso af. wat is jouw visie hierop?
harry
1e.. uitdeuken.
3e..strak maken.
6e..schuren maar!!!!!
gr..herman>>
zeker wel! bedankt. ik ben zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen van verschillende personen. dan weet ik hoe ik eea het beste kan aanpakken. welke korrel schuurpapier heb jij gebruikt bij het verwijderen van de lak? en deed je dat machinaal met een rondddraaiende schijf? ik heb een roestplekje op de C-stijl en wil dat aanpakken. hoe kan ik dat het beste doen? over die C-stijl zitten nog lijmresten van het oude dakje en daaronder zie je de roestbubbel. mijn idee is om de hele stijl met de hand te schuren en daarna de plek weg te steken. die lijmresten moeten er sowieso af. wat is jouw visie hierop?
harry
ik heb korrel 80 gebruikt,is het grofste wat ik kon krijgen. merk,3M
wat betreft schuren,ik zelf heb een BR8 roterende schuurmachine,ding is al 25jr oud,maar doet het nog prima... nog beter is met lucht schuren,maar ben je ook een dijk van een compressor nodig.
wat betreft roestbubbel ken je gewoon wegsteken,daarna schuren... de rest weet je.
trouwens? komt er een nieuw dakje op of..... ga je het hele dak opnieuw spuiten.
gr..herman
wat betreft schuren,ik zelf heb een BR8 roterende schuurmachine,ding is al 25jr oud,maar doet het nog prima... nog beter is met lucht schuren,maar ben je ook een dijk van een compressor nodig.
wat betreft roestbubbel ken je gewoon wegsteken,daarna schuren... de rest weet je.
trouwens? komt er een nieuw dakje op of..... ga je het hele dak opnieuw spuiten.
gr..herman