$$ mooie bak hoor $$
Moderator: Shelby GT-H
- Mustangdriver
- Contacteer:
- 65-fastback
nope, mijn velgen zijn echt net uit, speciaal vaoor je junk yard dog belair gemaakt.Edze schreef:
P.S. zijn dit niet de velgen die jij besteld hebt GJ(65fastback).
Je was toch nieuwsgierig hoe ze onder een fastback stonden?
Nou hier kun je het zien , helemaal goed hoor(goeie keuze GJ).
deze velg is hol, mijne is meer bol. (en veel mooier)
over de wagen zelf:
ik vindt de kleur niet mijn 1e keus, en de console niet passen bij de auto. ook iets te laag, maar achter kun je de schokdempers hoger zetten (bolt op de as) zodat hij achter weer wat netter kan staan.
verder
super tech erin verwerkt (drive-line)
in grote lijnen wel respect blijven houden vwb het interieur
gelukkig geen spoilers etc
vrij onopvallend uiterlijk, afgezien van de kleur...
en een ieder die het overdone vindt oid; spuiten en andere velgen en je ziet het verschil niet meer met een originele.
en dit rijdt wel effe een stukkie beter als zo een originele dein mustang
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
- Mustanghenkie
Mooie auto, maar dat mag ook wel voor zoveel geld. Verder is het gewoon een kwestie van smaak natuurlijk. Zo'n auto als deze maar ook een orginele weet ik te waarderen. Zolang de kwaliteit maar goed is. :tanden:
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
- Mustanghenkie
- GT350clone
GT350clone schreef:Mijn eerlijke mening?? Vind er geen zak aan!! De wielophangingen zijn prachtig,maar de kleur vind ik niks en de velgen vind ik ook niet staan.Bovendien als je de moterkap van een klassieke auto open doet,hoor je daar een luchtfilter en/of een supercharger te vinden en geen injectie.Had deze foto al eens gedownload om mensen te kunnen laten zien hoe ik vind dat het niet moet.Wist niet waar ie vandaan kwam.
De "junkjard dog" was echt prachtig,maar deze mustang is naar mijn mening verkracht!
ben het helemaal met je eens
Te veel veranderd naar mijn goesting, heb het ook liever origineel.
Maar heb al ergere gezien, als het een rotte mustang was die ze opgeknapt hebben kan ik er nog mee leven maar als het nog een goede was voor het project dan wringt er iets bij mij.
Maar heb al ergere gezien, als het een rotte mustang was die ze opgeknapt hebben kan ik er nog mee leven maar als het nog een goede was voor het project dan wringt er iets bij mij.
67 Fastback V8 289ci, 4 speed
67 Coupe V8 390ci, automatic
67 Coupe V8 390ci, automatic
Prachtig. En al is het je smaak niet, Boyd Coddington levert wel vakwerk. Ik zou wel eens willen weten wat hij met die van mij zou doen. (Zolang Bluebear er maar niet aan gatt lassen
mfg:
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
- Mustang64
- Contacteer:
Ga ik in mee!UNTAMED67 schreef:Mijn gedacht....Keep it original !
Maar ja, voor ieder wat wils ....hoewel ik voor dat bedrag wat anders kocht....Een echte Shelby, quasi shelby, deze cabrio of beide....
http://www.colinsclassicauto.com/detail.php?car=172
http://www.adriaansenclassics.nl/index1.html
quasi shelby op page 3 of 4
De techniek is mooi, maar verder ... en die velgen ... wc
Grtz,
Joris
Mvg, Joris
Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Die clip was weer goed voor een halve hartaanval. Waarom moeten mooie auto's altijd kapot in films en clips?GT350clone schreef:Mooie wagen voor een nieuwe shakira clip??? :chainsaw:
De regiseur van Con Air had volgens mij iets tegen Corvettes.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Gerlof
- GT350clone
Niet zo flauw Ratrod! Het is allemaal reclame voor de mustang.Zie het zo,in gone in 60 sec zijn een aantal mustangs ten ziele gegaan,maar een veelvoud zijn weer gered om bijvoorbeeld eleanors na te bouwen.67/68 fastbacks werden gelijk populairder.Dus is het zo slecht bijv. 10 mustangs te pletten,als er daarna 100 gered worden??Ratrod schreef:Die clip was weer goed voor een halve hartaanval. Waarom moeten mooie auto's altijd kapot in films en clips?GT350clone schreef:Mooie wagen voor een nieuwe shakira clip??? :chainsaw:
De regiseur van Con Air had volgens mij iets tegen Corvettes.
Zolang ze maar geen speciale uitvoeringen vernietigen zoals shelby's,boss mustangs enz.
En "the dukes of hazard" blijft ik toch ook een geweldige serie vinden ondanks dat ze zoveel chargers vernietigd hebben.