1966 Mustang Coupé
Moderator: Shelby GT-H
Hans,
Goed en slecht nieuws dus. Het is toch eigenlijk al heel wat dat je op eigen kracht na al die jaren verwaarlozing zo ver bent gekomen. Maar jammer dat je het net niet haalde...
Ook jammer dat je a.s. zondag niet met je eigen auto kan. Maar nu worden er bij Pyt Jaarsma grote stappen gemaakt, toch?
Marc
Goed en slecht nieuws dus. Het is toch eigenlijk al heel wat dat je op eigen kracht na al die jaren verwaarlozing zo ver bent gekomen. Maar jammer dat je het net niet haalde...
Ook jammer dat je a.s. zondag niet met je eigen auto kan. Maar nu worden er bij Pyt Jaarsma grote stappen gemaakt, toch?
Marc
Marc
Goed gedaan Hans!
Al rijdend leer je je Mustang kennen en Pyt die maakt er vast wel wat van.
Veel succes!
Rinus.
PS. Zaterdag-ochtend om ongeveer 8.00 uur vertrekken wij met vier van mijn Mustangs richting Zwolle. Mocht je mee willen rijden? Maar we gaan pas zondag middag terug. Hoor het anders wel van je.
Al rijdend leer je je Mustang kennen en Pyt die maakt er vast wel wat van.
Veel succes!
Rinus.
PS. Zaterdag-ochtend om ongeveer 8.00 uur vertrekken wij met vier van mijn Mustangs richting Zwolle. Mocht je mee willen rijden? Maar we gaan pas zondag middag terug. Hoor het anders wel van je.
-
mustangclubalmere
- Contacteer:
Er worden inderdaad grote stappen gemaakt bij Pyt, hij word daar helemaal in orde gemaakt om APK de weg op te mogen zonder problemen.
Windlace is dat randje langs de deuropening, hier is een linkie:
http://www.mustangsplus.com/Merchant2/m ... e=Windlace
Zaterdag moet ik helaas werken dus meerijden zal niet gaan, ik ga dus alleen zondag en probeer dan met iemand mee te rijden want ik weet niet zeker of m'n vader kan en of ik de auto dan kan gebruiken.
Mzzls
Hans
Windlace is dat randje langs de deuropening, hier is een linkie:
http://www.mustangsplus.com/Merchant2/m ... e=Windlace
Zaterdag moet ik helaas werken dus meerijden zal niet gaan, ik ga dus alleen zondag en probeer dan met iemand mee te rijden want ik weet niet zeker of m'n vader kan en of ik de auto dan kan gebruiken.
Mzzls
Hans
2000 Chrysler Neon
www.hansdijkman.nl
www.hansdijkman.nl
-
mustangclubalmere
- Contacteer:
Zou iemand die zaterdag al naar de meeting gaat voor mij willen kijken voor een 66er 289 3 row radiator want misschien is ie zondag al verkocht als er al 1 aanwezig is. Als je er zaterdag 1 tegen komt, bel mij dan even naar 0628420342 of bij geen gehoor m'n vader op 0643350033.
Een goede 2ehands mag natuurlijk ook.
Alvast bedankt
Hans
Een goede 2ehands mag natuurlijk ook.
Alvast bedankt
Hans
2000 Chrysler Neon
www.hansdijkman.nl
www.hansdijkman.nl
-
mustangclubalmere
- Contacteer: