Iedere keer als ik op deze pagina een onderwerp bekijk en ik ga met de knop "vorige" terug naar de vorige pagina zijn alle topics ineens veranderd in die van een paar weken terug.ik moet dan weer ff op refresh drukken om weer de laatste topics te zien.
Iemand een idee wat er bij mij niet goed gaat ? Het word langzaam aan best irritant .
Groeten , Peerke.
probleempje met de website
Moderator: Shelby GT-H
Ik weet alleen dat ik van Marcel heb geleerd te navigeren met de diverse menu-hulpmiddelen. Dus niet met "vorige" maar met "Home" in het Hoofdmenu om naar een nieuw onderwerp te kunnen gaan. Dan is alles automatisch ververst.
Binnen het forum zelf kun je via de index navigeren, maar ook met "ga naar" onderaan. Tussen pagina's is er altijd een paginanummer waar je op kunt klikken, of ">" en "<". Enzovoort....
Marc
Binnen het forum zelf kun je via de index navigeren, maar ook met "ga naar" onderaan. Tussen pagina's is er altijd een paginanummer waar je op kunt klikken, of ">" en "<". Enzovoort....
Marc
Marc
- karabakkus
Ik heb het ook altijd als ik vanaf mijn werk op de site kijk. Komt door de proxy / firewall die gebruikt wordt.
Als je het thuis hebt, kijk eens of je toevallig via een proxyserver van je provider surft, en schakel die eens uit.
Als je het thuis hebt, kijk eens of je toevallig via een proxyserver van je provider surft, en schakel die eens uit.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.