Motor probleempje
Moderator: Shelby GT-H
- MustangMike
- Contacteer:
Motor probleempje
Dit zijn de symptomen van mijn zieke V8:
- motor start met volle batterij
- na 2 meter rijden sputtert ie en valt ie stil
- soms is ie dood (herstarten lukt niet, startmotor draait niet)
- soms start ie maar krijg ik geen ontsteking want de motor schiet niet in gang.
-> als ik de batterij er uit haal, helemaal oplaad, en terug er instop start ze vanzelf. Tot ik weer wil gaan rijden ...
- Ik dacht aan volgende oorzaken eventueel:
* slechte bedrading
* dynamo stuk
Nog andere ideeën ?
- motor start met volle batterij
- na 2 meter rijden sputtert ie en valt ie stil
- soms is ie dood (herstarten lukt niet, startmotor draait niet)
- soms start ie maar krijg ik geen ontsteking want de motor schiet niet in gang.
-> als ik de batterij er uit haal, helemaal oplaad, en terug er instop start ze vanzelf. Tot ik weer wil gaan rijden ...
- Ik dacht aan volgende oorzaken eventueel:
* slechte bedrading
* dynamo stuk
Nog andere ideeën ?
Fully Restored Mustang Coupe 1966 289V8
Member of the BMCC
Member of the BMCC
-
mustangdoctor
- MustangMike
- Contacteer:
- MustangMike
- Contacteer:
Batterij opgeladen. 12V geeft ze.
Terug in de stang, proberen te starten ... niks... zo dood als een pier.
Lichten is aangestoken. Ze Werken. Dan valt alle stroom weg. Lichten uitgezet. Achterlichten branden nog ... ? Ik wordt hier moedeloos van joh. Heb nog 1 draadje zien lopen van het motorblok naar de dynamo dat in hele slechte staat is. Kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen?
Lichten is aangestoken. Ze Werken. Dan valt alle stroom weg. Lichten uitgezet. Achterlichten branden nog ... ? Ik wordt hier moedeloos van joh. Heb nog 1 draadje zien lopen van het motorblok naar de dynamo dat in hele slechte staat is. Kan dit de oorzaak zijn van mijn problemen?
Fully Restored Mustang Coupe 1966 289V8
Member of the BMCC
Member of the BMCC
dit kan ook de + kabel zijn die ze bij je startmotor geknoopt hebben, heb je foto's van hoe en wat???MustangMike schreef:Batterij opgeladen. 12V geeft ze.
begin maar eens met deze kabel te vernieuwen. ook een rotte massakabel kan hele rare dingen veroorzaken
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
als ik jou was zou ik dat draadje vervangen die verroest is ... dat is een dun draadje dat naar je dynamo gaat he... dat probleem had ik ook gehad had bij na heel me auto vernieuwd aan nieuwe onderdelen en wat was dat draadje waar je niet bij zou stil staan... dat had me een vermogen gekost....
dat is het draadje weet ik 100% zeker.. dat is een draatje best wel dun draadje die zit met een moertje vast aan je dynamo.
dat is het draadje weet ik 100% zeker.. dat is een draatje best wel dun draadje die zit met een moertje vast aan je dynamo.
- MustangMike
- Contacteer:
met de redactionele Ghia is alles prima, staat rustig te wachten op de zomer. eigenlijk hoopt hij dat hij dan eindelijk weer eens het zonlicht zal zien. ik heb hem maar gezegd dat hij daar niet al te hard op moet rekenen, want als het aan Rene ligt gaan we er pas wat in de zomer mee doen. maar zoveel zin om te wachten tot de zomer heb ik niet. dus mocht ik voldoende geld hebben, moet hij maar naar Moviecars en dan moet die het maar gaan uitzoeken. voor de rest kan ik weinig anders doen dan de stofdoek erover heen te halen. of roestplekjes op de C-stijl aanpakken.
wat is er dan te doen in kruibeke? je bedoelt een nieuwe pomp halen? ik heb een 302-pomp nodig. maar als die gele Ghia een achteruitkijkspiegel heeft, dan moet ik die hebben, want van de mijne is het glas gebroken.
harry
wat is er dan te doen in kruibeke? je bedoelt een nieuwe pomp halen? ik heb een 302-pomp nodig. maar als die gele Ghia een achteruitkijkspiegel heeft, dan moet ik die hebben, want van de mijne is het glas gebroken.
harry