hoe zo snel mogelijk je tmcn lidmaatschap te beeindigen?
Moderator: Shelby GT-H
>>Mutsy: ha ha harry zo erg is t niet hoor lol>>
jaja, mutsy. ik heb je wel door hoor. lol.
>>Dus koop ik liever de amk of de C & V.>>
peter, hardstikke leuk dat je ons blad AMK leest. doet me deugd. maak ik de foto's en het verhaal ten minste niet voor noppes. ben ik meestal drie dagen zoet mee.
maar: de tmcn-vrijwillgers lopen zich wel degelijk uit de naad voor ons leden en dat moet gezegd worden. hoor vaak van ze dat het bijna een dagtaak is. en vermoeiend ook nog, en dan moeten ze iedereen tevreden zien te stellen.
harry
jaja, mutsy. ik heb je wel door hoor. lol.
>>Dus koop ik liever de amk of de C & V.>>
peter, hardstikke leuk dat je ons blad AMK leest. doet me deugd. maak ik de foto's en het verhaal ten minste niet voor noppes. ben ik meestal drie dagen zoet mee.
maar: de tmcn-vrijwillgers lopen zich wel degelijk uit de naad voor ons leden en dat moet gezegd worden. hoor vaak van ze dat het bijna een dagtaak is. en vermoeiend ook nog, en dan moeten ze iedereen tevreden zien te stellen.
harry
- Nicov.dr.Klok
Uit eigen ervaring weet ik dat als je de club nodig hebt,dan zijn ze er ook snel bij.
Maar idd zoals GJ al zegt wordt het vaak vergeten dat je te maken hebt met vrijwilligers met ook nog een eigen baan fultime of een eigen bedrijf,en dan zullen zaken die niet echt dringend zijn er best weleens bij in schieten.Maar ieder zijn mening,gelukkig zijn we niet allemaal gelijk.
Maar idd zoals GJ al zegt wordt het vaak vergeten dat je te maken hebt met vrijwilligers met ook nog een eigen baan fultime of een eigen bedrijf,en dan zullen zaken die niet echt dringend zijn er best weleens bij in schieten.Maar ieder zijn mening,gelukkig zijn we niet allemaal gelijk.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
65-fastback schreef:oneens,
ze mogen best artikelen aanhalen uit bv mustnag monthly en ze in het nederlands zetten, wordt het blad dikker en de tech beter.
maar vindt zo ie zo de tech bij mustangers op een laag peil....
(op een paar jongens na natuurlijk)
Tsjaa, op die US Mustang forums gaat het bijna alleen maar over dat tech stuff, en op dit forum bijna niet. Of zijn we allemaal zo rijk dat we alles maar laten doen?
Dat tech stuff en andere mustang gerealateerde zaken zijn leuk maar de rest hoeft voor mij niet zo.
- Mustanghenkie
Helemaal met je eens, behalve het laatste zinnetje. We zijn nu eenmaal niet allemaal als monteur geboren. En achteraf bekeken heb ik indertijd de brommerfase overgeslagen wat ik nu te zeerste betreur. Daarom voel ik me ook erg thuis bij Het Forum en TMCN omdat ik weet dat er anderen zijn die me willen helpen en waar ik dus wat van kan leren.65-fastback schreef:oneens,
die mensen staan wel effe erg hun best te doen voor ons.
het is een hobby, ze verdienen er niets mee.
buiten de meetings zijn er toch mer dingen?
ik betaal gewoon voor het in stand houden van onze hobby, en de eventuele hulp van patrick en de club, snel of niet, ze doen het wel!!!
het ziet er keurig en goed georganiseerd uit.
misschien gaan ze ooit wel fuseren met dit forum??
kunnen er meer mensen bij betrokken worden en meer leuke dingen gedaan worden.
maar das mijn mening.
ze mogen best artikelen aanhalen uit bv mustnag monthly en ze in het nederlands zetten, wordt het blad dikker en de tech beter.
maar vindt zo ie zo de tech bij mustangers op een laag peil....
(op een paar jongens na natuurlijk)
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Ik schrijf dit even als voorzitter van TMCN. Ik respecteer je mening, Peter. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken of hij/zij lid wil worden of blijven van TMCN.
Edgar heeft wel een goed punt. Wij doen het ook om de Mustang hobby in stand te houden in Nederland. En daar hebben wij jullie voor nodig. Hierdoor kunnen wij een mooi clubblad maken en een aantal meetings organiseren, waar iedereen met elkaar kan praten, rijden of tegenwoordig zelf even de baan op en hun Mustangs bewonderen. Als wij groot blijven kunnen wij ook bij de Fehac wat potten breken. Kijk naar de 2 jarige APK die straks wordt ingevoerd. Dit hebben alle Klassiekerclubs toch voor elkaar gekregen.
Dat het ons aardig wat tijd kost nemen wij voor lief en dat het soms op die zondagavonden vergaderen laat wordt maakt niet uit. De beste ideeen komen na 12 uur zeggen wij altijd. Gelukkig lukt het ons altijd wel weer om vrijwilligers bij elkaar te krijgen voor de meetings. Zij en wij doen het voor jullie.
Zie je het komende seizoen.
Edgar heeft wel een goed punt. Wij doen het ook om de Mustang hobby in stand te houden in Nederland. En daar hebben wij jullie voor nodig. Hierdoor kunnen wij een mooi clubblad maken en een aantal meetings organiseren, waar iedereen met elkaar kan praten, rijden of tegenwoordig zelf even de baan op en hun Mustangs bewonderen. Als wij groot blijven kunnen wij ook bij de Fehac wat potten breken. Kijk naar de 2 jarige APK die straks wordt ingevoerd. Dit hebben alle Klassiekerclubs toch voor elkaar gekregen.
Dat het ons aardig wat tijd kost nemen wij voor lief en dat het soms op die zondagavonden vergaderen laat wordt maakt niet uit. De beste ideeen komen na 12 uur zeggen wij altijd. Gelukkig lukt het ons altijd wel weer om vrijwilligers bij elkaar te krijgen voor de meetings. Zij en wij doen het voor jullie.
Zie je het komende seizoen.
07 Shelby GT500 Coupe Grabber Orange, #127 van 282
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
08 Shelby Terlingua, CSM08TRT0301, #4 van 38
09 BMW 530i touring
15 Mini Countryman Cooper
13 Ducati 1199 Panigale R
"WHEN I GO FLAT, I HAVE NO REGRETS", Carroll Shelby
- RoelKorsten
TMCN is gewoon een waardeloze club. Je kunt ook niet meer spreken van een belangenvereniging, maar meer van een eigenbelangenvereniging van het bestuur. Laat het bestuur eerst eens doen wat ze moeten doen. Probeer maar eens een verhuisbericht te sturen, daar hoor je nooit iets van! En voor niks doen ze het ook niet, ze gebruiken de spullen die voor de club aangeschaft worden allemaal ook prive!
Beste Roel,
Hoe kom jij aan die specifieke informatie. Wat zit er dan bijvoorbeeld in de club wat je privé zou kunnen gebruiken? Of ben jij misschien een oud bestuurslid die dit persoonlijk heeft meegemaakt. Ben benieuwd of je dit echt weet te onderbouwen. Gelukkig is het zo dat niet iedereen lid wil worden van de TMCN. Stel je voor, 3000 !! leden, dan is het niet meer te besturen door een vijf tal vrijwilligers en zal de club verzuipen in z'n eigen omvang. Ik vind dat iedereen maar lekker moet doen wat hij denkt dat het beste is en de club maar over laat aan diegene dat het er wel leuk vindt. Kan alleen niet zo goed tegen (denk ik) mensen die zomaar wat roepen.
Rinus
Hoe kom jij aan die specifieke informatie. Wat zit er dan bijvoorbeeld in de club wat je privé zou kunnen gebruiken? Of ben jij misschien een oud bestuurslid die dit persoonlijk heeft meegemaakt. Ben benieuwd of je dit echt weet te onderbouwen. Gelukkig is het zo dat niet iedereen lid wil worden van de TMCN. Stel je voor, 3000 !! leden, dan is het niet meer te besturen door een vijf tal vrijwilligers en zal de club verzuipen in z'n eigen omvang. Ik vind dat iedereen maar lekker moet doen wat hij denkt dat het beste is en de club maar over laat aan diegene dat het er wel leuk vindt. Kan alleen niet zo goed tegen (denk ik) mensen die zomaar wat roepen.
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
OHLM66 schreef:Beste Roel,
Rinus
Rinus je haald de woorden uit m'n mond :yes:
Grt John
Groetjes John
Mustang convertible mei 1964
289 4V Atm D code
5F08D145999
-------------------------------------------------------
WWW.Aqualon.nl
www.moviecars.nl
www.fordmustangclub.nl
Mustang convertible mei 1964
289 4V Atm D code
5F08D145999
-------------------------------------------------------
WWW.Aqualon.nl
www.moviecars.nl
www.fordmustangclub.nl
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Ja , kom eens met een goed onderbouwt verhaal Roel.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het TMCN bestuur een stelletje uitbuiters is.
Ik zie ze meer als hobbyisten die heel veel voor hun hobby over hebben.
En daar profiteren alle leden en niet leden van.
Dus graag onderbouwen je verhaal en niet zo maar dingen over het forum gooien.
Daar ben ik wel benieuwd naar.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het TMCN bestuur een stelletje uitbuiters is.
Ik zie ze meer als hobbyisten die heel veel voor hun hobby over hebben.
En daar profiteren alle leden en niet leden van.
Dus graag onderbouwen je verhaal en niet zo maar dingen over het forum gooien.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
TMCN jullie zijn goed bezig!!!!!!!!!
Ik vind dat ze vernieuwend bezig zijn, voor het eerst vorig jaar met de leden enquete (een ideale manier om te onderzoeken wat wij als leden nou eigenlijk willen), nieuw soort meetings (zoals lelystad), etc.
Bestuur en vrijwilligers Toppie!!!!!
Ga zo door.
En al zouden ze een keer wat van de club spullen nodig hebben of willen gebruiken, mijn zegen hebben ze. Dat is dan als compensatie voor de vele uren die erin gestoken worden van hun vrije tijd.
Probeer het maar eens voor te stellen om naast je "drukke" leventje en je mustang nog eens bestuurslid (met bijbehorende taken) te zijn.
Ik snap niet waar ze de tijd vandaan halen.
Dat is mijn mening.
Fordman :ciggy:
Ik vind dat ze vernieuwend bezig zijn, voor het eerst vorig jaar met de leden enquete (een ideale manier om te onderzoeken wat wij als leden nou eigenlijk willen), nieuw soort meetings (zoals lelystad), etc.
Bestuur en vrijwilligers Toppie!!!!!
Ga zo door.
En al zouden ze een keer wat van de club spullen nodig hebben of willen gebruiken, mijn zegen hebben ze. Dat is dan als compensatie voor de vele uren die erin gestoken worden van hun vrije tijd.
Probeer het maar eens voor te stellen om naast je "drukke" leventje en je mustang nog eens bestuurslid (met bijbehorende taken) te zijn.
Ik snap niet waar ze de tijd vandaan halen.
Dat is mijn mening.
Fordman :ciggy:
Fordman
1968 fastback
[img]http://img.photobucket.com/albums/v203/fordman/GotNos.gif[/img]
[b]When size matters............bigger is better!!!!!![/b]
1968 fastback
[img]http://img.photobucket.com/albums/v203/fordman/GotNos.gif[/img]
[b]When size matters............bigger is better!!!!!![/b]
- RoelKorsten
Misschien heb ik het wel iets erger opgeschreven dan het in werkelijkheid is, ik heb persoonlijk gewoon slechte ervaringen met TMCN. Ik ben toendertijd dat ik nog lid was verhuist, en heb een adreswijziging gestuurd naar het bestuur, maar er kwam geen clubblad meer. Na heel veel telefoontjes, emails en faxen kreeg ik nog steeds geen clubblad op mijn nieuwe adres, maar wel een verhoging van het lidmaatschapsgeld. Toen ik nog maal op een meeting kwam en zag dat ze een nieuwe stand en een nieuwe bus volledig ingericht gekocht hadden vond ik dat wel wat overdreven daar men met adreswijzigingen niet eens weet om te gaan…..