Mustang gezocht voor een trouwer te Rijswijk ZH - Marktplaat
Moderator: Shelby GT-H
Mustang gezocht voor een trouwer te Rijswijk ZH - Marktplaat
Hey,
Ik kwam volgende advertentie tegen ... misschien zijn er mensen uit de buurt die de mensen wel eens willen verrassen?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... D%26df%3D1
Ik kwam volgende advertentie tegen ... misschien zijn er mensen uit de buurt die de mensen wel eens willen verrassen?
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... D%26df%3D1
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
'66 Coupe, V8 302,
Hmm ... misschien zou de verrassing nog groter kunnen zijn als er meerdere wagens komen?
En dan zou het leuk zijn om wat variatie te brengen ... zo mag Harry ook aanschuiven :boogy:
En dan zou het leuk zijn om wat variatie te brengen ... zo mag Harry ook aanschuiven :boogy:
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
'66 Coupe, V8 302,
'66 Coupe, V8 302,
tuurlijk, jongen. lekker mee rondtoeren zonder rijbewijs, in werking zijnde motor en achterbumperloos. ik kan natuurlijk wel een zeil er op zetten. is het een halve boot, dan mag je natuurlijk wel ermee op de weg komen. iemand die mee wil? ik heb wel een matroos nodig (m/v, in het kader van de emancipatie en dat het oog ook wel wat wil, liever een vrouw), ik ben uiteraard de kaptein. geen secundaire arbeidsvoorwaarden.
harry
harry
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
ik zal vanaaf even met ma overleggen... mss dat zei ook wil helpen
en idd als we een ere haag zouden kunnen maken voor die beste man... waar ze tussendoor kunnen rijden bij aankomst...maar dan moeten er wel denk ik minimaal ter beschikking zijn.... anders schiet t nie op
en idd als we een ere haag zouden kunnen maken voor die beste man... waar ze tussendoor kunnen rijden bij aankomst...maar dan moeten er wel denk ik minimaal ter beschikking zijn.... anders schiet t nie op
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
rooie schreef:voor zoiets ben ik ook wel te porren als er genoeg aanmeldingen zijn rijdt ik mee (blijft leuk mensen blij maken).
Ik heb hier even overlegd en wij willen ook wel mee rijden...
en idd mensen blij maken is altijd leuk.
En haar aanstaande heeft zeker smaak ha ha.
en nee harry we gaan die mensen geen rekening sturen als we besluiten ( mits de dame in kwestie dat leuk vind) een erehaag van weet ik veel hoeveel auto's te maken.
As i was motorvating over the hill,
Chuck Berry
Chuck Berry