Te gek voor woorden.
Moderator: Shelby GT-H
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Te gek voor woorden.
Het is een heel verhaal in het Engels.
Maar het komt er op neer dat er nieuwe parkeerregels bij de ford fabrieken zijn.
Werknemers die in auto uit eigen huis rijden mogen op de fabrieksparkeerplaats parkeren.
Werknemers met andere auto,s moeten aan de overkant van de straat parkeren.
Waar is nu dat VRIJE amerika gebleven??????????????
Hier staat het hele verhaal
Maar het komt er op neer dat er nieuwe parkeerregels bij de ford fabrieken zijn.
Werknemers die in auto uit eigen huis rijden mogen op de fabrieksparkeerplaats parkeren.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
Toch hoor je het wel vaker...
Een collega van mij had een hele oude opknapper pick-up en werd verzocht
deze niet voor het pand te zetten, daar het niet representatief zou zijn.
dat is overigens het pand waar ik straks ga werken, ben benieuwd
of ze mijn Mustang tzt ook te oud vinden, ik ga het zeker uit proberen...
Net als het niet mogen roken IN maar ook niet VOOR het pand.
(ben er op tijd mee gestopt) :blowme:
Een collega van mij had een hele oude opknapper pick-up en werd verzocht
deze niet voor het pand te zetten, daar het niet representatief zou zijn.
dat is overigens het pand waar ik straks ga werken, ben benieuwd
of ze mijn Mustang tzt ook te oud vinden, ik ga het zeker uit proberen...
Net als het niet mogen roken IN maar ook niet VOOR het pand.
(ben er op tijd mee gestopt) :blowme:
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
[size=150]Carol[/size] [/URL]
[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
- 65-fastback
Te gek voor woorden.
ben bij de ford ontwikkelingsplant geweest. stond toch al 99% ford.Edze schreef:Het is een heel verhaal in het Engels.
maaruh, in Nederlands is het niet anders, bij de BMW importeur mag je alleen op het terrein staan met bmw of mini, en daar hebben ze zelfs speciale plekken per type auto.
bij mij in de straat hetzelfde, alleen mijn auto's mogen daar staan.
alleen houdt niemand zich eraan
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
Ik las het van de week ook. Hier kan een enorme discussie uit voortkomen, maar zo heel gek vind ik het toch niet.
Bill Ford heeft net het "Way Forward" plan voor het bedrijf aangekondigd. Een veelomvattend herstructeringsplan waarin bijvoorbeeld de komende jaren 14 fabrieken worden gesloten en 30.000 banen geschrapt worden. Door allerlei oorzaken, waaronder torenhoge ziektekosten- en pensioenlasten die ooit door de UAW (United Auto Workers - de vakbond) zijn afgedwongen, ziet het er slecht voor Ford. Overigens verkeert GM in een vrijwel identieke situatie.
Het heeft natuurlijk meer met een principe te maken dan dat het echt zoden aan de dijk zet. Maar een beetje steun aan je bedrijf dat er slecht voor staat, lijkt mij zo gek niet.
Marc
Bill Ford heeft net het "Way Forward" plan voor het bedrijf aangekondigd. Een veelomvattend herstructeringsplan waarin bijvoorbeeld de komende jaren 14 fabrieken worden gesloten en 30.000 banen geschrapt worden. Door allerlei oorzaken, waaronder torenhoge ziektekosten- en pensioenlasten die ooit door de UAW (United Auto Workers - de vakbond) zijn afgedwongen, ziet het er slecht voor Ford. Overigens verkeert GM in een vrijwel identieke situatie.
Het heeft natuurlijk meer met een principe te maken dan dat het echt zoden aan de dijk zet. Maar een beetje steun aan je bedrijf dat er slecht voor staat, lijkt mij zo gek niet.
Marc
Marc
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Oke Marc als je het op die manier uitlegt klinkt het heel anders ja.
Een beetje steun voor de fabriek waar jij je brood verdient is prima.
Maar geef ze dan wel een personeelskorting op de aan te schaffen ford.
GJ , ik wist niet dat dat hier bij bmw ook al zo is.
Daar heb ik echt nog nooit iets over gehoord.
En bij jou in de straat ook al??????
Maar niemand houd zich eraan???
Dan moet je dus zwaardere sancties bedenken om hier een halt toe te roepen.
pblazen:
Een beetje steun voor de fabriek waar jij je brood verdient is prima.
Maar geef ze dan wel een personeelskorting op de aan te schaffen ford.
GJ , ik wist niet dat dat hier bij bmw ook al zo is.
Daar heb ik echt nog nooit iets over gehoord.
En bij jou in de straat ook al??????
Maar niemand houd zich eraan???
Dan moet je dus zwaardere sancties bedenken om hier een halt toe te roepen.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
- Mustangwacko
- Retired Moderator
- Mustanghenkie
Ik vind het toch een vorm van discriminatie. Het moet niks uitmaken of in nu in een oude of nieuwe auto rij. Hetzelfde gold voor het merk, als ik bij Ford werk maar in een Chevrolet rij heb ik recht op de zelfde behandeling als iemand die in een Ford rijd. Keuzevrijheid enzo.
Eigenlijk een beetje droevig hoor anno 2006 om dit soort dingen tegen te komen. :nee:
Eigenlijk een beetje droevig hoor anno 2006 om dit soort dingen tegen te komen. :nee:
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
ga maar eens bij de distri-centers lopen van sportartikelen met een concurrerend merk aan (als werknemer) sta je zo buiten.. en op zich niet zo heel verkeerde gedachte vanuit de directie uit..Bullitt schreef:In Nederland gebeurt dit ook
Alleen dan bij het bankwezen. Ga je daar werken dan krijg je je salaris gestort op een rekening van de bank waar je werkt. Denk je ook dat is raar. Maar ja het geld blijft wel bij de bank en komt niet bij een andere bank terecht. Beetje Hart voor de zaak zeg maar..
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
de keuzevrijheid in de VS is al lange tijd geleden een bloedeloze dood gestorven.
had ooit een dergelijk verhaal als dat van Carol gehoord. had twee jaar terug een interview voor AMK met een echtpaar dat Toyota Celica's had. ze haden ook een Celica TA22 Liftback. Hadden ze overgekocht van een man die van zijn baas niet meer in die auto mocht rijden 'omdat dat niet representatief zou zijn'. welnu iedereen die die auto's kent (zijn een soort mini-Boss 302's, echt waar, qua uiterlijk), weet dat ze er echt niet pooierachtig uitzien. de man die hem moest verkopen was tot tranen toe beroerd. alleen omdat zo'n klootzak van een baas die wagen niet moest. ik kan je één ding zeggen: ik zou mijn baan opgezegd hebben! what do I look like????!
harry
had ooit een dergelijk verhaal als dat van Carol gehoord. had twee jaar terug een interview voor AMK met een echtpaar dat Toyota Celica's had. ze haden ook een Celica TA22 Liftback. Hadden ze overgekocht van een man die van zijn baas niet meer in die auto mocht rijden 'omdat dat niet representatief zou zijn'. welnu iedereen die die auto's kent (zijn een soort mini-Boss 302's, echt waar, qua uiterlijk), weet dat ze er echt niet pooierachtig uitzien. de man die hem moest verkopen was tot tranen toe beroerd. alleen omdat zo'n klootzak van een baas die wagen niet moest. ik kan je één ding zeggen: ik zou mijn baan opgezegd hebben! what do I look like????!
harry
't moet niet gekker worden. De conformiteit is hier en daar wat doorgeslagen. Er zijn veel te veel Stalinnetjes op hoge posities tegenwoordig. Mijn baas vond mijn kleding niet representatief genoeg als ik eens wat moest bezorgen. Ik heb gevraagd of er soms klachten binnegekomen waren van klanten. Dit was niet het geval en ik heb ook nooit het idee gehad dat ze iets tegen mijn kleding hadden. Wat is er mis met een nette leren jas? Sommige chauffeurs rijden met een drie dagen oude stoppelbaard rond.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
off topicccccc
mijn gewoonte is om altijd met plastic zakken rond te lopen. is een onhebbelijke gewoonte, ik weet het, maar mijn bazin destijds vond het maar niks. 'heb-ie geen mooie schoudertas o.d.?' en ik heb altijd mooie plastic tassen weet je. nou ja het is ook nooit goed.
mensen kunnen behoorlijke zeikerds zijn. nog ff en ik verkas echt voorgoed naar het verre oosten. daar heb je dat gezeur nooit!
harry
mensen kunnen behoorlijke zeikerds zijn. nog ff en ik verkas echt voorgoed naar het verre oosten. daar heb je dat gezeur nooit!
harry
-
mercury1970
treffen
Die parkeerplaats bij de Ford fabriek moet je zien als een meeting...........
daar mag ook geen chevy parkeren....
daar mag ook geen chevy parkeren....
Een vriend van me moest ook zijn Towncar achterom parkeren op zn werk, omdat anders de benz van de baas niet de grootste wagen op de parkeerplaats was.
Ask Dr. Brak ====> mail
sjak_brak@yahoo.com
1973 Imperial Le Baron 4 door
hardtop
www.mopar.nl
http://www.fullsizechryslers.com/site/index.php
http://www.imperialclub.com/
sjak_brak@yahoo.com
1973 Imperial Le Baron 4 door
hardtop
www.mopar.nl
http://www.fullsizechryslers.com/site/index.php