In de voetsporen van 66candy (Erwin)

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

rzboss302

Bericht door rzboss302 »

Dat was effe slikken toen ik het vanavond hoorde bij de meeting in Den Haag , deze topic had ik nog niet gelezen.
Marcel en Marc het is fantastisch hoe jullie dit forum zo hebben laten worden zoals het nu is/was.Erg bedankt voor jullie grote inzet en hopen dat het forum een doorstart krijgt.We zien jullie toch nog wel op de meetings verschijnen he???

Richard
rooie

Bericht door rooie »

een groot verlies voor me hobby :sniff:
bmw 323i 1980 concours
65-fastback

Bericht door 65-fastback »

heel jammer, maar kan me voorstellen dat alle tijd die erin gaat zitten ook gewaardeerd moet worden.

niet iets commercieels op te zetten?
overname TMCN met extra bijdrage voor internet abo?
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Ik zou het erg jammer vinden als het forum ten einde gaat.Zoals velen hier zit ik elke dag en soms 's nachts op mijn werk op het forum te kijken.Niet alleen het forum zou dan stoppen maar ook de verdere dingen die we altijd via het forum regelen en doen zoals het in stoet rijden naar meetings wat toch altijd een mooi gezicht is.Ook de "wildplas wisselbeker" gaat dan niet meer in het rond :weee: enz.En waar moet ik mijn foto's dan laten??
Ik hoop dat het forum door anderen voortgezet kan worden(we hebben pas weer nieuwe forum visitekaartjes).Verder wil ik de mensen achter het forum bedanken voor hun inzet en alles wat erbij komt kijken.Ik tik dit bericht met wat grappige inhoud maar voel me eigenlijk niet echt vrolijk erbij.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Alles is al gezegd.
Mijn avonden worden ook minderleuk zonder forum.
Maar ook van onze zijde niets anders dan dank voor jullie tomeloze inzet de laatste jaren,en ook het begrip is hier welzeker aanwezig.Maar hier worden we niet vrolijk van.

Gr.Nico en Luci
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
eric67

Bericht door eric67 »

SHIT ZEG !! had ik eindelijk de knoop doorgehakt om me 'n paar maanden geleden netjes voor te stellen (naar 'n jaar illegaal mee te hebben genoten) kappen jullie ermee , maargoed ik respekteer ieders mening en uiting en hoop dat dit forum door iemand anders wordt voortgezet , want als ik zo de (tegen) berichten lees is er toch wel behoefte aan dit forum, ondanks de "non mustang" topics , iedere avond ff 'n half uurtje op 't forum en daarna lekker pitten zal toch door velen van ons gemist worden !!!! bedankt voor de inzet veel succses voor de toekomst .

Eric
69erlemonshaker

Bericht door 69erlemonshaker »

echt heel jammer dat t zo moet lopen!ook wij hebben heel veel aan jullie gehad,maar als je er geen plezier meer aan beleefd, wordt t moeilijk om er zoveel energie in te steken! toch een dikke 10 voor t uitstekende werk wat er met dit forum verricht is! zie jullie hopelijk weer op de een of andere meeting, gr mark :eerste:
73ermach1(T5)

69ermach1 72erconvertible
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Marcel & Marc,

Bedankt voor de inzet en voor alle leuke dingen die uit het forum zijn voortgekomen.

Zelf had ik nooit verwacht dat het zo'n succes zou worden, maar wat gebeurde er ?????
Een forum tourit, het verzamelen voor meetings, de nieuwjaarsborrel, de verhalen en verslagen van Marc .... fantastisch allemaal.

Hoe het in toekomst verder moet met het forum zien we nog wel. Een passende oplossing zal er zeker komen.

Arjan.
kahlkopf

Bericht door kahlkopf »

Ik sluit me eigen aan bij de rest wat allemaal al is geschreven, erg jammer :ashamed: :anger: :sadblinky:
'73 Mach 1 (Medium-Bright Yellow) Q-code motor ( 351- 4v dus;) )
Nog steeds in restauratie maar er zijn vorderingen, al gaan ze langzaam...

Peu 205 1.8TD '92 Dagelijkse auto ...tsjah je moet wat :O
1969sportsroof
Contacteer:

Bericht door 1969sportsroof »

Sjees,

Ik had het wel verwacht, maar nog niet zo snel. Tja ik begrijp het zeer zeker. Hopelijk zie ik jullie nog wel op de een of andere meeting. Ik heb echt genoten van jullie! Het was een ideale manier om mustangvrienden te maken, want via TMCN gaat dat toch anders.

@Marcel: Ook nu zal ik je nog in de armen vliegen als ik je weer zie :clap: :clap:

@Marc: Ik vind het prachtig om te zien hoe jij ervan kan genieten als iemand vol trots over zijn mustang verteld.

@Edgar: Ons Krezip-avontuur zal ik ook nooit vergeten, prachtig (maar wel erg koud!)

Kortom, het zal anders (lees stiller) worden hier op internet, maar ik ben ontzettend blij dat ik deel heb mogen maken van dit geweldige forum en blij dat ik zoveel mensen heb leren kennen!

MANNEN............BEDANKT!
351 Cui Windsor
Holley 600 Cfm Carb
Ford Motorsport performer intake
Dual exhaust met flowmasters
Hedman Headers
Mallory ignition
power steering
power disc brakes
MyStang

Bericht door MyStang »

Bedankt voor de inzet in jullie vrije tijd.
Echt jammer :anger: , toch bijzonder zo een groot forum over de mustang en dat in NL!!
Nu maar weer op zoek naar US forums.
Erik

'66 Ford Econoline 240 L6
'66 Dutch Build Ford Mustang 200 L6
erpie

Bericht door erpie »

Ik heb mij lang van respons onthouden, maar ik heb een enorm respect voor de moderators. Zoveel energie erin steken en ja ..... dan kan het gebeuren dat de lol eraf gaat en het een verplichting wordt.
Ik heb dankzij dit forum enorm veel leuke en gezellige mensen ontmoet, allemaal mustang gek en prettig gestoord. Als er niemand door gaat met het forum zal ik het een heel gemis vinden. zeker het afspreken voor verzamelplaatsen om naar meetings te rijden, en het techniche gebabel zal ik zeker missen
En ja ik zou weer lid van TMCN als zij het forum willen doorzetten (stiile hint) zoveel waarde hecht ik aan het forum. Trouwens waar moet ik mijn forum vaantje dan laten??? die hoort echt aan mijn piegel te hangen !!

Marcel, marc en vele anderen voorlopig bedankt voor alle leuke momenten. Ik hoop dat er iemand is dit er ook zoveel tijd in wil steken.

Richard
Mustang '67 Coupe DLX (Still Under Construction)
Edze
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Edze »

Ik lees dit topic nu pas en schrik me rot zeg!!!!!!!

Ik kan me jou gedachte goed voorstellen Marcel , ik denk de laatste tijd ook geregeld bij een topic "waar gaat dit over".
Neemt niet weg dat dit een hele groot stap voor jou (jullie) is.

Ik wil de heren moderators hierbij heel erg bedanken voor alle inzet hier.
Dit is echt een SUPURFORUM geworden in zeer korte tijd.

Ik zit al 1,5 jaar erg ziek thuis en dit forum heeft mij heel erg geholpen om de lange dagen thuis door te komen.
Ook heb ik hier nieuwe vrienden en goede kennissen ontmoet.
De gezamelijke ritten naar de verschillende meetings werden ook hier afgesproken (echt machtig vond ik dat).
En natuurlijk op het technische vlak heeft het forum ook veel voor mij betekend.

Ik hoop dat er iemand opstaat die er mee door wil gaan.
Ik zelf heb niet de computerkennis om dit te doen helaas.
Mocht er iemand die die kennis wel heeft en het wel ziet zitten , dan meld ik me hierbij aan als vrijwilliger.

Moderators bedankt voor een mooie tijd hier.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
coupe66

in de voetsporen van 66candy

Bericht door coupe66 »

In welke voetsporen!!! Niemand kan in jullie voetsporen treden, wat jullie hebben neer gezet met dit forum is boven normaal grandioos te gek mangnifiek om maar eens wat woorden te gebruiken. Waar koop ik nu volgend jaar mijn mustang kalender en antwoorden op mijn vragen en nog veel meer................. snik

Respect voor wat jullie gedaan hebben en nog doen met dit forum

Het gaat jullie goed en menig mustang liefhebber zal jullie missen
Groet Mario

`66 er Amsterdammer
it aint much if it aint dutch
jajaja maar het blijft wel een mustang
Gris

Bericht door Gris »

Dit is echt heel erg jammer, hoop ook dat er mensen zijn die dit forum kunnen en willen voortzetten. Mag toch niet zomaar afgelopen zijn??
Ik hoop echt dat er een oplossing voor gevonden wordt..

Heren bedankt voor jullie energie en tijd de afgelopen periode. Super!

Groeten Chris
'69 Mercury Cougar XR7.
351w, at, ps,

headers, high jackers, en verse APK!!
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”