In de voetsporen van 66candy (Erwin)

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

DennisStang

Bericht door DennisStang »

:ashamed: Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?! Ik begrijp in ieder geval wat jullie bedoelen met dat het forum veranderd is ca. het laatste half jaar. En ik begrijp ook dat er heel wat uurtjes in het onderhouden van een forum gaan zitten.

Toch zou ik het heeeel erg jammer vinden als het verdwijnt. Ik hoop echt dat er iemand iets kan opzetten, al is het maar in de vorm van een soort "tech corner". Ik heb hier al zoveel info weggehaald tijdens het restaureren van mijn Mustang, ik zou niet weten hoe ik het zonder had moeten doen! Dat meen ik!! :help:

Dit zijn voor mij dan ook de belangrijkste dingen op dit forum:
Het technische/restauratie gedeelte, meetingafspraken en foto's.

Natuurlijk ben ik alle moderators heeeel dankbaar voor de inzet en alle tijd die er in dit forum gestoken is!!! :hug:

Greetz,

Dennis :rock:
Groet,

Dennis.

SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD

Weer rustig aan zoekende, nu naar een '67-'68 coupé V8..
K-nine
Contacteer:

Bericht door K-nine »

poei!! da's wel even schrikken! Ik had het topic nog niet gelezen, omdat ik 66candy en zijn voetsporen niet ken.

Na de meeting in Didam ben ik lid geworden en heb mede dankzij dit forum en de vele tips die ik hier kreeg bijna (morgen komtie) mijn eigen Stang.
Omdat ik de begintijd niet heb meegemaakt kan ik zo niet zeggen of het forum veranderd is maar ik kan me voorstellen dat een succesvol forum af gaat wijken van de initiele ideeen die de oprichters hadden destijds.
En succesvol is het zeker als je kijkt naar de aantallen gebruikers en onderwerpen en het feit dat het eigenlijk heeft geleidt tot een heuse communitie met ook buiten de site activiteiten. Dat succes mogen jullie in elk geval 'aanrekenen'.
Heel erg jammer maar wel een begrijpelijke beslissing, als je geen plezier meer in een hobby hebt maar het als werk gaat zien kun je er beter mee stoppen.
Hopelijk komen jullie terug op jullie beslissing als jullie de reacties hier lezen. Iemand gaf de tip om de binnenkomstpagina op te splitsen zodat gebruikers zelf kunnen kiezen om de 'Lounge' onderwerpen niet mee te lezen, misschien kunnen de lounge berichten van de huidige startpagina verdwijnen? Is het een idee om een 'non-moderated' sectie op te zetten? Vervuilende gebruikers 1x goed waarschuwen daarna bannen? Duidelijkere richtlijnen? (gewoon ideetjes die nu in blinde paniek mij te binnen schieten).

Ondanks het feit dat ik net zoals 6banger niet precies weet waar de grens van welk-topic-kan-nog-wel, voel ik me ook een beetje schuldig omdat ik de laatste tijd ook wel aanhaakte bij de 'gezellige' onderwerpen, graag had ik ook de technische topics gevuld maar als je nog geen Mustang hebt en je hebt dus ook nog aan geen mustang-moer gedraaid, leek het me beter om van die onderwerpen even af te blijven... en ik weet heeel zeker dat ik dit forum erg ga missen als ik straks mijn eerste stapjes in het onderhoud ga zetten.

Mocht er doorgestart worden. Misschien dat we inderdaad een aantal vrijwilligers de boel kunnen overnemen? Ik kan en wil daarbij de techniek wel ondersteunen, daar heb ik ervaring mee.

Nogmaals, hopelijk komen jullie terug op de beslissing met ondersteunende maatregelen of ondersteuning van andere vrijwilligers om het werk wat in het bijhouden gaat zitten wat te verdelen.
In ieder geval al hartelijk dank voor jullie belangeloze inzet voor het forum.

Pascal
[i]I'd drive my Mustang all day if I could,
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]
Tootjes

Bericht door Tootjes »

Erg Jammer maar begrijp het wel. :respect:
Kwam toch zeker een paar keer per dag ff kijken naar nieuws.
Toch ik ook wil Marc en Marcel heel erg bedanken voor het jaren lang lees plezier en succes in wat de toekomst julie aanbied.

Groetjes Mark :ashamed: :ciggy: :klap:
Oud eigenaar 1969 Mustang Grande 351W
Maaaaaar ooit
GTvert87

Bericht door GTvert87 »

GVD. :opblazen:
ben net klaar met mn berichtje over gister en nu zie ik dit. :burn:
ga nu ff lezen, maar houd me hart vast.
The 1987 Mustang GT trotted into the sunset at the end of 1993 having made the world a better (and funner) place for thousands of Mustang fans.

[img]http://i12.photobucket.com/albums/a207/gtvert87/forum/must-achterelkaarforum6.jpg[/img]
AndreV

Bericht door AndreV »

Marcel en Marc,

Jammer, jammer maar bedankt!

Ook hier is er licht aan het eind van de tunnel.

AndreV
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
GTvert87

Bericht door GTvert87 »

Ja, eigenlijk vroeg ik me ook al vaker af: hoe houden de moderators dit vol. :respect: Wat een liefhebbers. :eerste:
Gelukkig hebben we dit niet gister gehoord, zoals Richard. Toch nog een leuke avond. prut

Kon ik maar toveren :tover: , maar ja: live goes on.....
Heel hartelijk bedankt Marcel/Marc/Edgar,

CU,
Brigitte en Emile.
The 1987 Mustang GT trotted into the sunset at the end of 1993 having made the world a better (and funner) place for thousands of Mustang fans.

[img]http://i12.photobucket.com/albums/a207/gtvert87/forum/must-achterelkaarforum6.jpg[/img]
1970MustangL6

Bericht door 1970MustangL6 »

Sjit man, ik kijk zowat elk uur hierop als ik achter de pc zit.
de ene keer alleen een nieuw antwoord op iemand zn restauratie topic,
en de andere keer zie je dat iemand een nieuwe 68'er Coupe heeft gekocht.

Zou jammer zijn als dat is afgelopen

Ik sluit me aan bij het plan van the66mustang. Wat is precies voor nodig om het over te nemen?

Wil er iemand die goede contacten met TMCN heeft, daar eens overleg plegen?
Hopelijk zien zei het als een flinke uitbreiding van de club.
Bart

"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Naar mijn mening moet het Forum en ook de daarbij horende rondritten en zo, een aanvulling blijven op het TMCN-gebeuren. Deze twee zijn altijd los van elkaar geweest min of meer (hoewel veel leden TMCN-ers zijn, maar dat bedoel ik niet), en dat werkte. Niet alles hoeft vanuit de TMCN geregeld te zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat de TMCN het niet aan zou kunnen. Ik vond het juist prima dat de club er qua besturing niets mee te maken had. je had altijd twee dingen: de club en het Forum. en zo moet het blijven. bij de TMCN hebben ze het al druk zat, dus een forum erbij runnen... ik weet niet of dat gaat lukken. dit met alle respect voor genoemde instellingen.

Harry
1970MustangL6

Bericht door 1970MustangL6 »

Daar zeg je met wat ja

Het forum kan beter los van TMCN blijven.
Misschien kan er een los topic voor worden gestart waar gediscuseerd kan worden over het overnemen.
Als dat tenminste binnen bereik ligt
Bart

"What's so nice about driving a Mustang?" Is a question for the one who will never know.
Mustanghenkie

Bericht door Mustanghenkie »

1970MustangL6 schreef: Wil er iemand die goede contacten met TMCN heeft, daar eens overleg plegen?
Hopelijk zieen flinke uitbreiding van de club.
Ik heb gister Reiny van Uden, onze kersverse Evenementen Coordinator, al een berichtje gestuurd. Om eens te kijken of TMCN iets voor het forum zou kunnen betekenen, en omgekeerd. Hij stuurde mij een berichtje terug waarin hij melde het in de vergadering op te nemen.

Gertjan
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
www.mustang1968.nl

Bericht door www.mustang1968.nl »

Hallo,

Jammer dat jullie ermee stoppen. Hartelijk dank voor jullie inzet. Dit forum houdt de hobby warm, ook als er even geen meeting is.

Maar het lijkt mij toch logisch dat dit forum blijft door draaien?
Commercieel gezien een gemiste kans voor TMCN als ze dit niet zouden doorzetten, je kunt dit succes toch niet ontkennen?
Hopelijk wordt er adequaat gereageerd, niet in de trant van: we zullen het wel eens op een vergadering aankaarten.

Succes,

Jean-Paul
[b]No guts, No airmedals...[/b]

68' Mustang Coupe 289V8
crimson_lion

Bericht door crimson_lion »

volgens mij is het heel duidelijk
niemand wil dat het forum weg gaat
dus aub als er mensen idee hebben ,zodat dit forum kan
blijven bestaan , graag
wat ik al in het begin al zei , toen ik hier pas op deze forum kwam
heb geen forum mee gemaakt waar het zo gaaf en gezeillig is
alvast iedereen bedankt daar voor

:10:

gr dre :burn:
The legend lives
LoneRanger

Bericht door LoneRanger »

Ik wil wel helpen om het forum op 1 of andere manier draaiende te houden,..
je mag me altijd contacteren met voorstellen ect.. stynmeert@hotmail.com
OHLM66

Bericht door OHLM66 »

Jammer maar helaas!

Zal maar op zoek gaan naar een andere opstartpagina. Het leven gaat natuurlijk wel door en is soms al moeilijk genoeg, met en zonder Mustangforums en clubs. De TMCN bestaat natuurlijk al jaren en zal nog wel even doorgaan denk ik. Dacht dat het Forum ook een langer leven voor de boeg zou hebben. Hoop nog op een waardige opvolging en anders toch maar weer naar de site van de Mustangclub en deze wat levendiger maken. Marcel, Marc en de rest bedankt.

Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
Mustang64
Contacteer:

Bericht door Mustang64 »

Wim67 schreef:Marcel, Marc en andere moderators ontzettend bedankt voor al jullie tijd en inzet. Eerlijk gezegd verbaasd het me niet echt. Zelf vroeg ik me ook af waar de echte Mustang onderwerpen en de fanaten bleven. Heel veel liefhebbers van het eerste uur kwam ik nog maar zelden tegen. Geeft toch een beetje te denken.
Ik hoop wel dat het forum door zal blijven draaien.
Groet, Wim
Ik sluit me bij deze woorden aan!

Grtz,

Joris :builder:
Mvg, Joris

Under Construction: '64 1/2 260 2V V8 (65A P 89 06E 71 1 6 / 5F07F127871)
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”