Vandaag een high-torque startmotor aangeschaft omdat de ouwe niet meer rond wou als tie warm was.
Echter deze nieuwe heeft een startrelais op de startmotor zelf,en bij movie-cars hebben ze me uitgelegd hoe dit aan te sluiten , waarbij ik driftig heb staan knikken dat ik het begreep , maar eenmaal thuis uiteraard alles vergeten.....
Van en naar mijn oude relais gaan buiten de "dikke kabels" nog eens 5 draden hier en daar een kabelboom in , en dit zijn zo te zien ook nog geen originele draden.
Iemand enig idee hoe ik dit aan moet gaan sluiten ?
Groeten , Peerke.
high-torque startmotor vraag.
Moderator: Shelby GT-H
- www.mustang1968.nl
Goede avond,
Bij mijn starter was het best simpel.
De high torque starter krijgt continu stroom vanaf de zijde van het startrelais dat het meest naar de gril zit.
Er gaat een stuurstroom vanaf de andere zijde van het relais naar je startmotor (dunne kabel).
Dat was alles bij mij.
Ik heb een starter van PA performance:
http://www.pa-performance.com/display.asp?sku=4
Moviecars vroeg rond de 200€, Voorend € 285,-
Direct kopen, zoals in mij geval laten ophalen bij Pep-Boys in LA, is een stuk goedkoper.
Jean-Paul
Bij mijn starter was het best simpel.
De high torque starter krijgt continu stroom vanaf de zijde van het startrelais dat het meest naar de gril zit.
Er gaat een stuurstroom vanaf de andere zijde van het relais naar je startmotor (dunne kabel).
Dat was alles bij mij.
Ik heb een starter van PA performance:
http://www.pa-performance.com/display.asp?sku=4
Moviecars vroeg rond de 200€, Voorend € 285,-
Direct kopen, zoals in mij geval laten ophalen bij Pep-Boys in LA, is een stuk goedkoper.
Jean-Paul
[b]No guts, No airmedals...[/b]
68' Mustang Coupe 289V8
68' Mustang Coupe 289V8
- www.mustang1968.nl
Volgens mij horen deze draden op de oude plaats te zitten. Bij mijn zijn het er echter minder, dus testen.
Je moet alleen zorgen dat er een draad is tussen de achterzijde van het relais en je startmotor, als stuurstroom. Aan de kant van de gril staat altijd stroom, dat is de dikke draad vanaf de startmotor naar het relais
Gr
Jean-Paul
Je moet alleen zorgen dat er een draad is tussen de achterzijde van het relais en je startmotor, als stuurstroom. Aan de kant van de gril staat altijd stroom, dat is de dikke draad vanaf de startmotor naar het relais
Gr
Jean-Paul
[b]No guts, No airmedals...[/b]
68' Mustang Coupe 289V8
68' Mustang Coupe 289V8