ik ben al vele verhalen op dit forum tegen gekomen over goede en niet goede spuiters, maar een een echte goede spuiter of advies ben ik nog niet tegen gekomen. mijn mustang '65er wil ik ook graag laten spuiten. heb hem al een keer geschuurd, maar wil de rest liever uitbesteden. verder moet ie dan ook nog worden strak gemaakt en ik denk 2 plaatjes worden gelast en stralen (dakgootjes).... wie weet/kent er een goed en betrouwbaar adres voor een schappelijke prijs......ben zelf ook nog maar student dus ja.... alvast bedankt!
groeten bas
advies spuiter
Moderator: Shelby GT-H
- Doubleohseven
Waar woon je??? Misschien wel handig om te weten, tenzij het geen probleem is hem ver weg te brengen.
Greetz, 007
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
Hallo,
ik ken wel iemand die dat doet na zijn uren, maar het spuiten zelf laat hij ook gebeuren.
Die persoon woont in de buurt van sint-Niklaas
Als je zegt van waar je bent...
ik ken wel iemand die dat doet na zijn uren, maar het spuiten zelf laat hij ook gebeuren.
Die persoon woont in de buurt van sint-Niklaas
Als je zegt van waar je bent...
Rij nooit sneller dan je
beschermengel vliegen kan?!?
* Ford Mustang 1979 2.3 op LPG
* Porsche 924 1982 2.0 op LPG (bijna oldie! ;-)
*
Mitsu Colt 1.3 op LPG
Webmaster ABP:
www.AllBoutPoker.eu
beschermengel vliegen kan?!?
* Ford Mustang 1979 2.3 op LPG
* Porsche 924 1982 2.0 op LPG (bijna oldie! ;-)
*
Mitsu Colt 1.3 op LPG
Webmaster ABP:
www.AllBoutPoker.eu
-
BasGroeneveld