new member
Moderator: Shelby GT-H
new member
Goed , weet nog niet hoe alles binnen dit forum werkt, maar moest effe voorstellen.
Ik ben Theo en woon in Roswinkel (paardenhoek of Mustang Corner) heb sinds januari 2006 een 289 aqua blue met. mustang 1966 aangeschaft.
Inmiddels door diverse dames uit Drenthe aangesproken en sticker van forum club onder ruitenwissers gevonden. Zal foto toevoegen van bolide als ik weer op eigen stek zit.
Ben al enige tijd opzoek naar shops waar ik vinyl dak op kan laten plakken of zelf doen???? Vorige eigenaar heeft vinyl verwijderd, vervolgens overgespoten . Dusse nog lijmresten zichtbaar, niet mooi.
Ik ben Theo en woon in Roswinkel (paardenhoek of Mustang Corner) heb sinds januari 2006 een 289 aqua blue met. mustang 1966 aangeschaft.
Inmiddels door diverse dames uit Drenthe aangesproken en sticker van forum club onder ruitenwissers gevonden. Zal foto toevoegen van bolide als ik weer op eigen stek zit.
Ben al enige tijd opzoek naar shops waar ik vinyl dak op kan laten plakken of zelf doen???? Vorige eigenaar heeft vinyl verwijderd, vervolgens overgespoten . Dusse nog lijmresten zichtbaar, niet mooi.
hoi! welkom! ik heb hetzelfde met de mijne: lijmresten op die plek waar ooit het vinyl dakje zat. ik heb ze verwijderd met wasbenzine en dat lukte aardig. doe het niet met thinner, want dat tast je lak aan, tenzij je het dakje een nieuwe lakbeurt wilt geven. er is ook spul in de handel die lijmresten oplossen maar niet je lak. vraag hiervoor maar verder op het Forum, want hier is kennis genoeg.
oh ja, doe het vinyl plakken maar niet zelf. daar kun je beter professionelen voor zoeken. my 2 cents,
harry
oh ja, doe het vinyl plakken maar niet zelf. daar kun je beter professionelen voor zoeken. my 2 cents,
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- rozemustang
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
daar denkt onze forumgoeroe anders over (en die vermeld zelf dat die niet zo handig is ,sorry marc jou woorden :poke: )78ghiaT5 schreef:
harry
maar daken plakken kan die!
http://mustangforum.isookzo.nl/index.ph ... 17c275f688
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Welkom hier Theo.
Foto's zijn we hier gek op.
Dakjes zelf plakken of niet?
Ik heb de laatste tijd van verschillende forumleden gehoord dat ze het zelf gedaan hebben en als je maar rustig blijft het niet een hele moeilijke klus is.
Eerst goed uitmeten en de goeie spuitlijm gebruiken.
Foto's zijn we hier gek op.
Dakjes zelf plakken of niet?
Ik heb de laatste tijd van verschillende forumleden gehoord dat ze het zelf gedaan hebben en als je maar rustig blijft het niet een hele moeilijke klus is.
Eerst goed uitmeten en de goeie spuitlijm gebruiken.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
Theo,
Welkom op het forum!
En waar je het koopt? Ik ben toen ook een tijd op zoek geweest. In Nederland vond ik niet de goede combinatie van patroon en kleur. Dus uiteindelijk in Amerika gekocht en zelf in de koffer mee terug genomen (niet veel groter dan een badlaken) voor ongeveer $ 80,-.
Marc
Welkom op het forum!
Die Tonie heeft weer eens gelijk :mrhappy: . Ik ben niet overdreven handig of zo, maar zo'n vinyl dak zou ik zo weer doen. Ik zal nu niet gelijk iedereen met een bekend verhaal vervelen, maar als jij echt zelf aan de slag wilt kan ik je nog wel wat tips/instructies geven.66hipowannebee schreef:
daar denkt onze forumgoeroe anders over (en die vermeld zelf dat die niet zo handig is ,sorry marc jou woorden :poke: )
maar daken plakken kan die!![]()
http://mustangforum.isookzo.nl/index.ph ... 17c275f688
Tonie
En waar je het koopt? Ik ben toen ook een tijd op zoek geweest. In Nederland vond ik niet de goede combinatie van patroon en kleur. Dus uiteindelijk in Amerika gekocht en zelf in de koffer mee terug genomen (niet veel groter dan een badlaken) voor ongeveer $ 80,-.
Marc
Marc
plakken
hoi,
nee hoor dakje plakken kun je zelf wel, of je moet echt 2 linker handen hebben, dus gewoon dakje bestellen, bij een autobekleder even lijm halen die geschikt is en plakken maar.
succes ermee,
Hennie
nee hoor dakje plakken kun je zelf wel, of je moet echt 2 linker handen hebben, dus gewoon dakje bestellen, bij een autobekleder even lijm halen die geschikt is en plakken maar.
succes ermee,
Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Theo een dakje kun je in de US bestellen en zelf over laten komen.
Je kunt het ook bij Thedinga in Emmen bestellen.
Hij leverd op bestelling mustang onderdelen , het meeste heb je met 3 weken in huis.
Hij is niet duur vind ik en meerdere met mij en goeie snelle service.
Thedinga-Parts B.V.
Postbus 37.
0591-659022.
Emmen.
Hij besteld alles bij Mac's in amerika , alles uit de mac's catalogus kan hij je dus leveren.
www.macsautoparts.com
Ik heb even gezocht naar een '66 vinyltop : vinyltop.
Dit is lekker in de buurt bij jou , dus misschien wel zo makkelijk.
De spuitlijm kun je hier in nederland wel kopen bij Lasualec of Brezan ofzo.
Je kunt het ook bij Thedinga in Emmen bestellen.
Hij leverd op bestelling mustang onderdelen , het meeste heb je met 3 weken in huis.
Hij is niet duur vind ik en meerdere met mij en goeie snelle service.
Thedinga-Parts B.V.
Postbus 37.
0591-659022.
Emmen.
Hij besteld alles bij Mac's in amerika , alles uit de mac's catalogus kan hij je dus leveren.
www.macsautoparts.com
Ik heb even gezocht naar een '66 vinyltop : vinyltop.
Dit is lekker in de buurt bij jou , dus misschien wel zo makkelijk.
De spuitlijm kun je hier in nederland wel kopen bij Lasualec of Brezan ofzo.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]