Johnvanschoubroek schreef:T56? Is dat niet wat "te licht"? Of neem je er één van een Viper (745.80N/m) ? Ik ga voor een tremec TKO 600 die kunnen tot 813.60 N/m hebben.
Als je 600pk gaat halen zal je ook 600N/m of zelfs meer koppel hebben dan vrees ik dat je de T56 het niet lang zal uithouden die kan max 610.20
N/m hebben en je hebt er ook die maar 474.60 N/m kunnen verdragen, ik ga zeker een TKO 600 bestellen, als er nog intresse hebben kunnen we er misschien 3 of 4 samen bestellen, kunnen we misschien een scherpere prijs krijgen!!!!
Ik heb ondertussen ook besloten om een 408 te bouwen, dat vergt minder van het blok.
zijn dat 5 versnellingen of 6... denk als je een goed ratio kiest een 6 bak wel een voor veel rij plezier kan zorgen hangt natuurlijk van je rearend af. snel optrekken en een hoge snelheid behalen met lage toeren... perfect
heb een toploader 4 versnelling en heb het iedee dat ik toch wat versnellingen mis
dus een goede bak en rearend verhouding is best wel belangerijk als je aan het opvoeren bent