Renstal Oosterveen uitgebreid

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Hoe zo in je straat???????? Harry

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Ik bedoelde er eigenlijk mee dat er een nieuw Paard in mijn straat staat sinds gisteren. en niet het paard in de grille. was een foutje van me, zal het veranderen,

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Mustang Den Haag

Vertel verder??????

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

okay, okay. ik zal het dan maar opbiechten. Rob heeft me gisteren geholpen mijn nieuwste aanwinst op te halen. ja, u leest het goed: Renstal Oosterveen is vier weken terug uitgebreid met een nieuwe bolide. een tweede Ghia II. wederom een bijzonder exemplaar. driemaal raden welke het is... dus ja, best leuk is het wel en zo, maar voor de rest is het nou ook weer niet dermate opwindend als toen ik mijn eerste kocht. grappig is het wel dat toen ik vanmorgen mijn deur uitstapte het karretje schuin tegenover mijn huis stond. had verwacht dat de T5 het eerste zou zijn, maar ja, soms gaan de zaken nu eenmaal anders en ik kon dit exemplaar gewoon niet laten schieten.

Harry
OHLM66

Bericht door OHLM66 »

Harry,

Je kunt natuurlijk altijd nog van twee één goed rijdend exemplaar maken. Veel succes me je aanwinst!

Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
crimson_lion

Bericht door crimson_lion »

harry gefeliciteert gozer met je nieuwe paardje
heel veel succes harry

:peace:

gr dre :burn:
The legend lives
Mustang Den Haag

En remmen check shit die waren kapot mocht wel even vertelt worden,bij de verkoop!!!!!!!!

GR ROB
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Ik heb het gisteren al op het Forum gemeld, maar het leek me beter een apart topic hierover te openen, zodat Edze wat uit het topic 'SNC (nautisch evenement)' kan halen.

Sinds vijf weken ben ik in het bezit van een Ghia Silver Luxury Group. Dat is dus ook een Mustang II Ghia. Hij komt uit 1976 en heb hem destijds overgenomen van Wally. Hier lukt het niet om foto's te plaatsen, dus dan doe ik dat 's avonds thuis wel even.

Overigens kunnen Helmuth en Bart tevreden zijn: want de roosters voor in de portieropeningen die bij deze Ghia (een speciaal actiemodel toentertijd met Cranberrierood interieur en hoodornament) ontbraken, heb ik kunnen vervangen door roosters die ik van deze twee Belgische heren heb gekocht. Ik heb er al foto's van gemaakt.

Gisteren heb ik de auto even gewassen, en het bleek dat hij ongelooflijk smerig was. Want in Schiedam stond hij op een belangrijke doorgaande weg, zodat de aanslag van het wegverkeer er zichtbaar opzat. verder heb ik de TMCN-sticker op de achterruit geplakt en de binnenkant gewassen. ik wilde het paard uit de grille hebben, want dat is het verkeerde paard (van een 1e generatie). Had nog een II-paardje liggen - ook van Helmuth en Bart - maar het paard in de grille is op zo'n achterlijke wijze bevestigd dat ik het er niet vanaf kreeg. vanavond weer proberen met een tang of zo.

De auto heeft hier en daar roestschade, maar over het algemeen is het niet zo erg met de auto gesteld. Behoeft dus de nodige aandacht. Ook het kunststof van de bumpers is niet mooi meer, maar de verstevigingen zijn nog oke. Maar ja, het is een speciale uitvoering, he, dus hem laten staan kon ik niet.

Overigens ben ik nog niet van plan de T5 weg te doen. Blijft mijn lievelingetje en daarbij: ik heb er nog niet eens ordentelijk in gereden. Het liefst hou ik ze allebei. Goud en Zilver, het is haast een Olympische Combinatie... Ik ben wel blij met deze nieuwe aanwinst, maar de aanschaf deed me veel minder dan toen bij de T5. En nog steeds staat de T5 op plaats 1, alhoewel de Silver Ghia wel rijdend is, voorzien van een kenteken, op mijn naam staat en sinds eergisteren mijn straat opsiert.

Harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op za 19 aug, 2006 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
easy1

Bericht door easy1 »

Woehoe, gefeliciteerd met je aanwinst!
Hoe ga je dat regelen in de toekomst om naar een meeting te rijden?
Met beide wagens komen of eentje uitlenen aan Carol ofzo?

Succes makker!
Mocht je nog onderdelen nodig hebben ... Helmuth heeft nog een hoop bumpers, koffers en deuren alsook wat dozen met kleiner spul.

Bart
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-

-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,

Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
Edze
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Edze »

78ghiaT5 schreef:Ik heb het gisteren al op het Forum gemeld, maar het leek me beter een apart topic hierover te openen, zodat Edze wat uit het topic 'SNC (nautisch evenement)' kan halen.
Ja baas. :hha:

Het topic "loopt" helaas niet helemaal goed omdat de andere berichten ouder zijn dan jouw openings bericht.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

haha, krijgen we weer een tijdsprobleem.

harry
6-banger

Bericht door 6-banger »

sodeju harrie ik lees dit nu net pas!proficiat met je 2e mustang .
nu nog wel even snel je rijbewijs halen,of heb je dat intussen?

eerlijk gezegd had ik al zo'n voorgevoel toen wally hem een tijdje terug te koop aanbood en jij zo enthousiast over die wagen was.toen dacht ik bij mezelf,het zal toch niet?? wel dus!!!

leuke titel overigens.maar moet je dan eens geen stallen voor je renstal gaan bouwen?
Hennie
Adverteerder

Bericht door Hennie »

Hey Harry das mooi man,

kijk uit, want als je er eenmaal 2 hebt, loopt het uit de hand.
ik weet ook niet waarom ze dat zeggen ?!?:clap:

Hennie
[url]http://www.lekimportcars.nl[/url]
[url]http://shop.lekimportcars.nl[/url]
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

kijk uit, want als je er eenmaal 2 hebt, loopt het uit de hand.
Wat ze bij een huwelijk ook zeggen: Gaat heen en vermenigvuldigt u. Voor je het weet bestaat je renstal uit een hele kudde :P
AndreV

Bericht door AndreV »

Harry,

:rock: HartelijkGefeliMasturbeertMetDeJeTweedeTweedjeConcequent BlijvendeMustangGabber! :rock:

Wel leuk twee Mustangs, heb je al een rijbewijs? Of moet steeds chauffeurs inhuren bij een uitzendbureau? :hha:

AndreV :ciggy: :ciggy:
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”