wie weet er een oplossing
Moderator: Shelby GT-H
Hallo allemaal, vandaag hebben we sportievere velgen gekocht voor onze Mustang,de oude velgen zijn 205/70/R14 .De maat van de nieuwe zijn 235/60/R15. De velgen zijn dieper dan de oude, waardoor de bouten op de wielen te kort zijn.Is daar een verlenging o.i.d. voor verkrijgbaar?
gr. Albert
gr. Albert
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
nope,verlengen is niet mogelijkA&T schreef:Hallo allemaal, vandaag hebben we sportievere velgen gekocht voor onze Mustang,de oude velgen zijn 205/70/R14 .De maat van de nieuwe zijn 235/60/R15. De velgen zijn dieper dan de oude, waardoor de bouten op de wielen te kort zijn.Is daar een verlenging o.i.d. voor verkrijgbaar?
gr. Albert
je zult nieuwe langere studs (bouten) moeten kopen
gggttzz
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- the66mustang
- Contacteer:
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Albert heb je misschien ook iets aan de bouten waar de velgen mee vast zaten op de Cougar?
Dit zijn langere bouten die in de velg vallen ( waar cobra302 het over heeft).
Ik zal Robert wel even vragen , maar volgens mij heeft hij die allemaal nog wel.
Dit zijn langere bouten die in de velg vallen ( waar cobra302 het over heeft).
Ik zal Robert wel even vragen , maar volgens mij heeft hij die allemaal nog wel.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
Hallo Edze, ik heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht, maar indien Robert die bouten van de Cougar nog heeft liggen, heb ik er wel interesse in.Mischien kan ik de oude bouten er met warmstoken uit tikken, anders zullen ze geperst moeten worden.
Voor Cobra, zo te zien zijn het aluminium velgen.
gr. Albert
Voor Cobra, zo te zien zijn het aluminium velgen.
gr. Albert
- Edze
- Retired Moderator
- Contacteer:
Sorry Albert ik heb het over bouten , maar ik bedoel de moeren.
Dit zijn speciale moeren die langer zijn en in de gaten vallen die in de velgen zitten.
Dus die draai je op de bouten die op je mustang zitten.
Dan hoef je dus hoogstwaarschijnlijk geen nieuwe bouten te monteren.
Dit zijn speciale moeren die langer zijn en in de gaten vallen die in de velgen zitten.
Dus die draai je op de bouten die op je mustang zitten.
Dan hoef je dus hoogstwaarschijnlijk geen nieuwe bouten te monteren.
[color=darkred][i]'66 mustang coupe 302-5.0 Cobra EFI , AODW-trans. , March underdrive-pully's , 9" locked-rear.[/i][/color] [color=orange]///under-constuction\\\[/color]
- MustangMike
- Contacteer:
- 1970MustangL6