Help.. lamp in middenconsole blijft branden!!!

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
mustangmieke

Help.. lamp in middenconsole blijft branden!!!

Bericht door mustangmieke »

ja.. zoals hierboven al vermeld.. het lampje achterin het middenconsole blijft branden..

heb al in de deuren op die knopjes geduwd.. maar blijft branden...
wie o wie.. weet hoe ik het uitkrijg.. behalve dan het lampje eruit draaien
AndreV

Bericht door AndreV »

Het licht uitdoen misschien?

AndréV
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
mustangmieke

de lampen zijn al uit.. hahaha

ben niet blond.. wel paar plukjes
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Hoe staat het met de rest van de interieurverlichting? Werkt die wel goed? Als het lampje van de console bijvoorbeeld de enige is die het doet, zou ik eens aan je lichtschakelaar draaien. Je regelt er niet allen de helderheid van dedashboard verlichting mee, maar je kunt ook je interieur verlichting er mee aan zetten.

Ik weet niet hoe het bij een Coupe gaat, maar bij mijn convertible branden er links en rechts onder het dashboard twee lampjes om de voetenruimte te verlichten, en het lampje achterop de console. Ik kan me indenken dat een Coupe iets van een plafoniere daarbij heeft.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Yellow1967

Bericht door Yellow1967 »

Controleer de andere lampjes in hetzelfde circuit.
Haal die er eens uit en probeer opnieuw, ik heb hetzelfde voorgehad en het lampje in de koffer was de dader.
mustangmieke

nou .. ik heb het maar effe deruit gehaald.. weet niet of de accu leeg gaat in een nachtje.. maar gokken het maar niet.. net vandaag nieuwe startmotor derin gezet.. je blijft bezig maar ja.. pff mag nu wel afgelopen zijn.
dankjewel voor de reacties ik ga morgen op verder onderzoek
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Zoals Edgar al schreef zou ik eens controleren of de knop van de lichtschakelaar niet helemaal naar links is gedraaid. Dit is nl de enige manier om de interieur verlichting aan te krijgen met de deuren dicht (mits er niet een deurschakelaar defect is). Bij het naar links draaien van de verlichtingsschakelaar moet je een "klik" voelen.
Als het goed is heb je ook nog 2 lampjes onder je dashboard zitten, die worden hetzelfde geschakeld als die van de console dus die moeten het dan ook doen (?) !
Erwin

1966 convertible
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”