calliper brackets rear new design

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
the66mustang
Contacteer:

calliper brackets rear new design

Bericht door the66mustang »

deze zijn eind volgende week klaar , met intregated lager afdicht kap . zodat je bij een swap van drum naar disk het gehele plaatjes en dekseltjes systeem eraf kunt halen en dan 1 stabiel 10 M/M afdicht kap hebt met een systeem eraan vast om de remklauw te bevestigen , dit alles voor scorpio basis en 94 > mustang basis rem systemen.

kwam erachter dat je de losse alu kaps die ik gemaakt had voor 94> up systeem dus niet toepasbaar is op scorpio systeem [oops foutje , soms te veel dingen tegelijk doen misschien de oorzaak ? ] . nu dus 1 compleet bracket ,
Afbeelding

hetzelfde maak ik nu ook voor de voorrem systemen om aan de 4 gaats spindel te bevestigen en de scorpio remklauwen te gebruiken . voor de 4 gaats en 5 gaats ophanging , oftewel de 6 cyl en V8 modellen.
techniek gaat voor uit en mijn ideeén gaan mee . zogauw ik maar iets zie wat ik kan verbeteren word dit gedaan .
niet alleen plus punten zijn welkom , maar soms ook kritiek is belangrijk .
[color=red]i got 6 inline a V8 only 4[/color]

http://members.chello.nl/h.omvlee/index.html
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

komt me bekent voor :baby:

vermeld er wel bij dat je persee je achterlagers moet vervangen,anders gaan ze niet op de as :boogy:

ziet er netjes uit zo.

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
the66mustang
Contacteer:

yep, komt voor montage een complete how to instal document bij , kheb nu al 2 keer meegemaakt dat men toch het spul er aan de verkeerde kant erop draaid en boosters niet of verkeerd geinstalleerd zijn . zoals je al zei, voor montage van deze platen moeten de lagers eraf , meestal als je de drums verwijderd moet toch de as eruit , en slim is om dan toch de lagers te vervangen [ 38 euries ]

btw: zoals mijn vorige klant heeft gedaan , wat ik dus absoluut niet aanbeveel en denk dat dit ook NIET kan . disk monteren in de rear en voor nog trommels , en met een disk / disk hoofdrem cyl ! dit kan niet !!en dan zeggen dat het spul niet werkt .

voordat je remmen installeerd, laat je goed informeren , en als je iets niet weet , vraag het dan .

Cobra302
Contacteer:

Bericht door Cobra302 »

ziet er netjes uit Harry!!
'65 F100
2007 KTM 950 SM
Johnvanschoubroek
Contacteer:

Bericht door Johnvanschoubroek »

@Harry mooi zo!!! Heb je ze ook voor de 8.8 achteras?

Groeten John
http://www.extremefordtaunusproject.net/
Live your life a 1/4 mile at the time!!!!
the66mustang
Contacteer:

8.8 ? kweet wel dat ze op de 8 en kleine 9 passen . 8.8 weet ik het lager diameter niet [ is nu 72 M/M ], en als het gaten patroon anders zou/is van de bevestegings flange kan ik dit zeer makkelijk aan passen . 4 gaatjes op autocad wijzigen en ik ben klaar .
btw : had ik nog niet aan gedacht , kan natuurlijk ook voor de 8,8 een setje beugels maken . moet ik wel bepaalde maten voor de zekerheid nog controleren [ offset ]

Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”