thunderbird
Moderator: Shelby GT-H
thunderbird
Zijn er mensen die ervaring hebben mbt een thunderbird lx nieuw type bj 96? t betreft een 4,6 v8
Zijn deze kwalitatief goed? of zijn de oude type's met 5,0l beter?
ik overweeg er zo een aan te schaffen.
Zijn deze kwalitatief goed? of zijn de oude type's met 5,0l beter?
ik overweeg er zo een aan te schaffen.
- tripleblack
Zijn goede auto's. Een kennis van mij heeft een 97er met de 4.6 en deze doet het altijd. Heb zelf jaren dagelijks gereden in een 92er met de oude 302 en ook weinig tot geen problemen gehad. Alleen de AOD bak beviel mij niet helemaal, maar dat geldt denk ik voor Mustangs met een AOD. Tov de Mustang zijn ze gunstig geprijsd, maar een stuk meer auto voor je geld. Ik zou ze zeker aanbevelen.
Peter
Peter
- Thundervink
- Contacteer:
Ik rijd ook een 96-er en die bevallen prima. Vrijwel geen problemen in de laatse 2,5 jaar. Waar je op moet letten is het intake manifold. Die is van de fabriek af plastic en die breekt vroeg of laat. Grote kans dat ie al vervangen is waarschijnlijk. De kachelradiateur is ook een bekend probleem bij de thunderbird. Als die gaat moet het hele interieur eruit. Veel werk om zelf te doen of veel geld als je het laat doen. Verder zijn het heerlijke comfortabele en luxe, snelle auto's. een aanrader.
gewoon blijven rondkijken, dr staan er zat,.. op marktplaats staan er ook bij bosjes...bamba072 schreef:En die is zeker niet te koop???
Ben aan t rondkijken maar de ene teleurstelling na de andere.
Vandaag een bekeken in t lichtblauw met. mooie auto reed goed alleen interieur was erg uitgeleeft,dus weer teleurstelling..... :ashamed:
wat het intake-mainfold betreft dat klopt, maar dr zitten er ook tussen met een volledig aluminium intake,.. bij mij zit er wel een alu op in ieder geval... en das ook een 4.6
'65 F100
2007 KTM 950 SM
2007 KTM 950 SM
- Thundervink
- Contacteer:
- Thundervink
- Contacteer:
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
wat is het probleem met demonteren ?
Ik heb het zelf gedaan.
Kentekenbewijs aangetekend opsturen naar de RDW met verklaring dat je de LPG installatie hebt verwijdert, en ze sturen je een nieuw kenteken bewijs
Ik heb het zelf gedaan.
Kentekenbewijs aangetekend opsturen naar de RDW met verklaring dat je de LPG installatie hebt verwijdert, en ze sturen je een nieuw kenteken bewijs
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- Thundervink