MrMustang schreef:Al komt de koningin bij mij thuis...................sorry Trix maar
ik ben op MustangValley
That's the spirit!!!!!!!!!
Hele goeie Ton.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
Alleen een beetje ouderwets scherm heeft AndreV volgens mij nog :weee: Of is het toch een LCD scherm??
Maar 20 Mei staat genoteerd,weet alleen nog niet hoe ik met mijn werk zit
want ik heb nog geen rooster van 2007.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
>>Net bericht binnen gekregen dat CocaCola Mustang Valley 2007 gaat sponsoren met diverse materiaal.>>
zekers een goed bericht! als ze nu een serie cola blikken zouden uitbrengen met dutch mustangs erop (ook II's), dan zou zo'n serie niet misstaan in mijn uitgebreide collectie coke cans. ff een mailtje sturen of dat niet kan. per slot van rekening hadden ze ook een music serie met Dance Valley erbij, dus...
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Weer een beetje bijgekomen van de oud-en-nieuw-party én een schitterende wintertoerrit achter de rug, dan gaat het natuurlijk weer héééél erg kriebelen om weer volop voor Mustang Valley aan de slag te gaan. Toch leuk wat een extra 'drive' zo'n toerrit je weer geeft!
Het wordt natuurlijk ook tijd zo zachies an!
Vanavond is 'onze' grafisch vormgever langs geweest om het een en ander door te spreken voor de flyer voor 2007. Zijn idee was weer Retro, en volgens mij hoort het ook niet anders.
Na een half uurtje spitten in diverse Mustang boeken en bladen is-ie met een tas vol vertrokken. Ben benieuwd wat er dit keer weer voor moois uit gaat komen!
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3