Harrie - The66Mustang
Moderator: Shelby GT-H
Harrie - The66Mustang
Al meerdere weken probeer ik Harrie (the66mustang) te bereiken omdat ik al vrij lang wacht op enkele onderdelen. Ik had hem al meerdere malen een pb gestuurd, zonder resultaat en toen kwam ik hem plots tegen in Didam.
Sindsdien heb ik hem niet meer gehoord en lijkt hij ook niet meer op het forum te komen. Mijn verzonden berichten worden niet meer gelezen door hem.
Heeft er iemand zijn gsm-nr of prive mailadres voor me?
Sindsdien heb ik hem niet meer gehoord en lijkt hij ook niet meer op het forum te komen. Mijn verzonden berichten worden niet meer gelezen door hem.
Heeft er iemand zijn gsm-nr of prive mailadres voor me?
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
-----------------------------------------------------
'66 Coupe, V8 302,
Performer RPM, HEI, Holley 4150, Dual Exhaust
'66 Coupe, V8 302,
- robbert.b.
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
Zijn huis adres en telefoon nummer heb ik ergens voorbij zien komen in een of ander topic. Misschien dat diegene waar dat voor bedoelt was nog weet welke dat was.
Ik wou ook wat bij hem bestellen en heeft daar ook niet op gereageerd, dit was ongeveer 4 weken terug.
gr Marco
Ik wou ook wat bij hem bestellen en heeft daar ook niet op gereageerd, dit was ongeveer 4 weken terug.
gr Marco
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
hoi ik ben ongeveer 5 weken geleden nog bij hem thuis geweest ook naar lang bellen en mailen ,maar toen ik daar was vertelde hij dat het met zijn vader heel erg slecht ging ,en veel naar het ziekenhuis moest ,dat nog een eind uit zijn buurt was ,en hij heeft ook een ander tel nr maar dat heb ik ook nog steeds niet jammer genoeg,dus waarschijnlijk dat het daar aan ligt,dat hij geen contact opneemt
gr ricardo
gr ricardo
wie kan me zeggen waar harrie uit winterswijk zit
kan iemand mij vertellen waar in godsnaam harrie uit winterswijk uithangt. ( the66mustang )
ik moet wat dingen met hem regelen maar het lijkt wel of hij van de aardbodum is verdwenen, reageert niet op mail mobiel neemt hij niet op.
ik weet het niet hoor maar ik krijg hem al weken niet te pakken
als je iets weet hoor ik het graag
sjuul
ik moet wat dingen met hem regelen maar het lijkt wel of hij van de aardbodum is verdwenen, reageert niet op mail mobiel neemt hij niet op.
ik weet het niet hoor maar ik krijg hem al weken niet te pakken
als je iets weet hoor ik het graag
sjuul
Same over here ... heb nog onderdelen en wat Euro's van hem tegoed maar krijg hem niet te pakken.
Dit was al van voor de meeting in Didam het geval en dan verschijnt hij daar doodleuk en beloofde me dat de stukken de week erop binnenkwamen ... sindsdien weer onbereikbaar.
Dit was al van voor de meeting in Didam het geval en dan verschijnt hij daar doodleuk en beloofde me dat de stukken de week erop binnenkwamen ... sindsdien weer onbereikbaar.
If money is your hope for independence you will never have it - Henry Ford-
'66 Coupe, V8 302,
'66 Coupe, V8 302,
Ik weet dat er prive wat problemen zijn en dat hij het erg druk heeft met zijn werk.
laatste keer dat ik hem telefoonisch eindelijk te pakken had was op schiphol vlak voor me vertrek naar los angels, hij had een nieuw nummer en heeft me dat gegeven.
we hebben toen de afspraak gemaakt dat hij me bij thuiskomst zou bellen.
ik ben inmiddels 2 weken thuis en heb hem meerdere malen gebeld en gemaild maar ik weet niet waar hij zit hoor.
hij heeft nog wat spullen van me ( Rally pack ) en wij hebben het een en het ander afgesproken voor de toekomst maar op deze manier kan je niet met iemand werken.
hij zal inderdaad wel een goede rede moeten hebben maar vindt het een beetje onbegrijpelijk
laatste keer dat ik hem telefoonisch eindelijk te pakken had was op schiphol vlak voor me vertrek naar los angels, hij had een nieuw nummer en heeft me dat gegeven.
we hebben toen de afspraak gemaakt dat hij me bij thuiskomst zou bellen.
ik ben inmiddels 2 weken thuis en heb hem meerdere malen gebeld en gemaild maar ik weet niet waar hij zit hoor.
hij heeft nog wat spullen van me ( Rally pack ) en wij hebben het een en het ander afgesproken voor de toekomst maar op deze manier kan je niet met iemand werken.
hij zal inderdaad wel een goede rede moeten hebben maar vindt het een beetje onbegrijpelijk
telefoon nr
Hallo.
kan iemand mij in een pb tje het telefoonnummer van The66mustang geven?
bvbd Groeten John
kan iemand mij in een pb tje het telefoonnummer van The66mustang geven?
bvbd Groeten John
Ford Mustang coupe 289 1966
T1 spijlbus 1967
Bmw E91 D 2006
T1 spijlbus 1967
Bmw E91 D 2006
Daar moet ie ook maar mooi blijven, anders heeft ie een probleem als ik hem nog eens tegenkom.
De hufter!
Rinke
De hufter!
Rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend