Lex
Bericht uit Sacramento, California, USA. Zakenreis!
Moderator: Shelby GT-H
Wat een mooie Stangs haalt ie weer op daar! Ben stiekem toch wel een beetje jaloers op hem.... dit is natuurlijk superleuk werk!! (Al weet ik dat er ook hard gewerkt moet worden)
Roy, succes met de nodige Mustangs bij elkaar halen!!! Maar dat gaat je ongetwijfeld weer heel goed lukken.
Greetz Marchel
Roy, succes met de nodige Mustangs bij elkaar halen!!! Maar dat gaat je ongetwijfeld weer heel goed lukken.
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
blijven der wel genoeg Mustangs in Amerika over? want als Roy zo doorgaat... nou ja, zijn ze op, kan men massaal aan de II. ook goed natuurlijk.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Dat ziet er allemaal weer helemaal ok uit, leuk verslag en idem foto's.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er niet zo veel 71-73'ers langs komen. (Maar ja, ik heb mijn perfecte Mustang onlangs al overgenomen van Ton Smaal).
Ik kom binnenkort zeker een keer bij je langs Roy als je weer terug bent zoals afgesproken.
Enne, nare job heb je inderdaad, op zoek naar Mustangs in de States........
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat er niet zo veel 71-73'ers langs komen. (Maar ja, ik heb mijn perfecte Mustang onlangs al overgenomen van Ton Smaal).
Ik kom binnenkort zeker een keer bij je langs Roy als je weer terug bent zoals afgesproken.
Enne, nare job heb je inderdaad, op zoek naar Mustangs in de States........
- GeorgeMach1
HeyAmericanhorsepower schreef:Dank voor de leuke reacties,probeer ook nog wat foto's te plaatsen maar wil niet lukken.
Roy
Wat is het probleem dan, ik heb aardig wat ervaring op het gebied van websites etc. Dus als ik je een keer ergens mee kan helpen, miss wel een nieuwe site waar je overal vandaan foto's kan uploaden en je avonturen achterlaten?
Mooi werk heb je man! mvg