Het zijn 11-1/4" vented cross-drilled/slotted rotors en 4-piston calipers dus ruim voldoende voor mijn auto.
Zondagavond, na de winterrit, heb ik de remmen bij Roy opgehaald. Het zat verpakt in 1 grote doos van circa 40 kilo en een wat kleinere doos met de booster erin.
Door de reis met de boot zat er best wat vliegroest op de schijven en klauwen, zojuist zoveel mogelijk eraf gehaald en de rest haal ik er met de montage wel van af.
Tonie (66hipowannabee) heeft aangeboden om te helpen met de montage van deze set. Volgens mij alleen om mijn auto als 'proefkonijn' te gebruiken, maar dat terzijde
We hopen het in 1 dag te klaren met de hulp en expertise van Roy. Nu alleen nog even uitzoeken wat ik verder nog nodig heb, waarschijnlijk alleen leiding en flares.
Ik houd jullie op de hoogte van dit project via deze topic. Tevens gaan wij meteen een shelby drop toepassen en Tonie heeft hiervoor al een mal gemaakt van STAAL.
Ook ga ik de komende tijd een Monte Carlo bar en rear sway bar plaatsen, nieuwe bladveren achter (waarschijnlijk ook verlagen), een nieuwe radiateur (hipo 4 row) en een nieuwe chrome dynamo monteren. Van deze 'kleine' ingrepen zal ik ook wat foto's en informatie plaatsen in dit topic.
Hieronder staan enkele foto's van mijn schijven:
[schild=13 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]Mooi hoor![/schild]