A new Mustang owner
Moderator: Shelby GT-H
A new Mustang owner
Zal me netjes voorstellen
ben phil uit roterdam.Voorheen een chevy silverado rijden maar altijd wel een "soft spot"gehad voor mustangs zowel classic als nieuw vandaar dat ik nu aan het rondkijken ben naar een mustang om als Daily driver te gaan gebruiken.
ben phil uit roterdam.Voorheen een chevy silverado rijden maar altijd wel een "soft spot"gehad voor mustangs zowel classic als nieuw vandaar dat ik nu aan het rondkijken ben naar een mustang om als Daily driver te gaan gebruiken.
Laatst gewijzigd door newby101 op ma 22 jan, 2007 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaat ook zeker lukken.Heb al een een paar bezichtigd en de ene is natuurlijk wat netter en beter als de ander maar ik heb geen haast liever iets langer dan overhaast wat kopen en mezelf ook afvragen wat ik preices wil als D.D wel lpg geen lpg,cabrio of coupe...maar zodra een keus is gevallen zal ik een foto'tje en specs plaatsen

Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Een oudere als daily word door een heleboel ontraden. Daar je aangeeft een "soft spot" voor mustang classic te hebben lijkt het er wel op dat je toch een oudere wilt gebruiken. Als je echt voor een daily wil gaan kun je beter een nieuwere generatie nemen.
Van de nieuwere generatie staan er wel een paar te koop. Op het forum een aantal, en hier vind je er wat terug: http://www.mustangmarket.nl/
Van de nieuwere generatie staan er wel een paar te koop. Op het forum een aantal, en hier vind je er wat terug: http://www.mustangmarket.nl/
hey marc thx voor de welkom.Ik krijg het e.e.a aan tips hier 
En gezien ik geen plek heb om een classic te huizen wordt het voor nu een nieuwere type mustang dus bj 95-99 zo'n beetje en of het een covertible of coupe wordt durf ik nog niet te zeggen heb welk het eea gezien maar blijft wikken en wegen ..de een is een 5.0 gt met lpg de andere een 5.0 gt met aardig wat km's.dus wordt nu pro's en con's opschrijven
keuze's maken en beperken en dan proefrit maken
wat natuurlijk heel belangrijk is.
En gezien ik geen plek heb om een classic te huizen wordt het voor nu een nieuwere type mustang dus bj 95-99 zo'n beetje en of het een covertible of coupe wordt durf ik nog niet te zeggen heb welk het eea gezien maar blijft wikken en wegen ..de een is een 5.0 gt met lpg de andere een 5.0 gt met aardig wat km's.dus wordt nu pro's en con's opschrijven
- crimson_lion
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Phil [schild=14 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]Welkom[/schild] op dit forum en suc6 met het vinden van een Mustang.
Straks weer een Mustangrijder erbij in de Rotterdam regio
Mark
Straks weer een Mustangrijder erbij in de Rotterdam regio
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
- DutchMustangGT
- Contacteer:
[font=Times New Roman]Welkom Phil
Ben benieuwd wat je aankoop zal zijn.
Alvast veel plezier hier op het forum en portal.
Walter[/font]
Ben benieuwd wat je aankoop zal zijn.
Alvast veel plezier hier op het forum en portal.
Walter[/font]
http://walter-ton.piczo.com
There is no substitute for cubic inches.
1.5 Liter is de inhoud van een Cola fles, niet van een motor.
Loud pipes save lifes.
Hé dude, your car is leaking rice.
There is no substitute for cubic inches.
1.5 Liter is de inhoud van een Cola fles, niet van een motor.
Loud pipes save lifes.
Hé dude, your car is leaking rice.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Nee hoor,vind ik niet erg ben dat wel gewend als je maar de kwijlplekken weer netjes weghaaldnewby101 schreef:Hey mark thx voor de welkom en je vind hetniet erg dat ik ff kwijl over je classic en ook je DD natuurlijk
En je zult ze ongetwijfeld weleens zien op een meeting net als de andere mooie Mustangs hier.
Welk deel van Rotterdam zit je eigenlijk?
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"