Doei Mustang, hallo ford
Moderator: Shelby GT-H
- DutchMustangGT
- Contacteer:
Hoi Rien,
Je kwam dus net terug met je nieuwe aanwinst afgelopen zaterdag toen we elkaar tegen kwamen bij ons voor de deur. Ik dacht al wat komt daar nou voor banaan aan ?
We hadden helaas geen tijd om te stoppen want moesten een hoop doen en we waren al laat. Maar in ieder geval herkennen wij jou nou ook direct als je langs komt. WAT EEN KLEUR !!! Prachtig...
Zoals je misschien al wist hebben wij als tweede auto ook een Focus station, maar dan een TDCI. Het is echt een goede keuze al is het natuurlijk totaal wat anders dan een Mustang.
Ik begrijp je beslissing al is het natuurlijk wel een rot beslissing geweest. Maar wel verstandig ! En in de toekomst zie ik je heus wel in een een Mustang weer voorbij scheuren....toch ?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ik zie je wel voorbij komen. Tja dat is ook niet te missen met zo'n kleur LOL.....
Greetz.....
Walter
Je kwam dus net terug met je nieuwe aanwinst afgelopen zaterdag toen we elkaar tegen kwamen bij ons voor de deur. Ik dacht al wat komt daar nou voor banaan aan ?
Zoals je misschien al wist hebben wij als tweede auto ook een Focus station, maar dan een TDCI. Het is echt een goede keuze al is het natuurlijk totaal wat anders dan een Mustang.
Ik begrijp je beslissing al is het natuurlijk wel een rot beslissing geweest. Maar wel verstandig ! En in de toekomst zie ik je heus wel in een een Mustang weer voorbij scheuren....toch ?
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ik zie je wel voorbij komen. Tja dat is ook niet te missen met zo'n kleur LOL.....
Greetz.....
Walter
http://walter-ton.piczo.com
There is no substitute for cubic inches.
1.5 Liter is de inhoud van een Cola fles, niet van een motor.
Loud pipes save lifes.
Hé dude, your car is leaking rice.
There is no substitute for cubic inches.
1.5 Liter is de inhoud van een Cola fles, niet van een motor.
Loud pipes save lifes.
Hé dude, your car is leaking rice.
Dank u voor de reacties!!
Tja, op het Forum blijf ik zeker rondhangen! Ik zou niet weg durven, dan houd ik veel te veel tijd over. De straatverlichting mag hier inderdaad een uurtje later aan. De beste man bij de dealer had al een paar flinke strepen getrokken zag ik
. Ik ben alleen 1 ding vergeten, dat is een DM&FF stickertje op de ruit te plakken
Maar ze zal vast binnenkort wel op het Forum verschijnen, daar ben ik niet bang voor..
Inderdaad Walter! Die banaan die over de dijk scheurde was ik
, het deed wel even zeer om weer een SN95 Mustang te zien, maar de Focus rijd ook heerlijk.. Alleen niet zo snel.
Het is inderdaad geen standaard kleurtje op de Furd, ik heb er dan nog nooit een gezien zo geel, maar ja, ik wil dan ook altijd opvallen he?
En dat is wel gelukt, Dusss, als jullie een bananen/kanarie gele Ford "Krokus" voorbij zien schuiven wel even toeteren hoor want het kan niet missen, en voor jullie het in de gaten hebben neem ik ook weer een "hele" motor...
Rien..
Oja, even de avater aanpassen....
Tja, op het Forum blijf ik zeker rondhangen! Ik zou niet weg durven, dan houd ik veel te veel tijd over. De straatverlichting mag hier inderdaad een uurtje later aan. De beste man bij de dealer had al een paar flinke strepen getrokken zag ik
Inderdaad Walter! Die banaan die over de dijk scheurde was ik
Het is inderdaad geen standaard kleurtje op de Furd, ik heb er dan nog nooit een gezien zo geel, maar ja, ik wil dan ook altijd opvallen he?
Rien..
Oja, even de avater aanpassen....
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
- 1970MustangL6
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Rien gefeliciteerd met je "[glow=red]banaan[/glow]"
Jij doet de Mustang weg voor een diesel omdat je meer kilometers gaat rijden en ik heb juist het omgekeerde gedaan omdat ik sinds 1 januari niet meer op Moerdijk zit(ruim 100km per dag)maar weer terug ben op Shell Pernis.
Mark
Jij doet de Mustang weg voor een diesel omdat je meer kilometers gaat rijden en ik heb juist het omgekeerde gedaan omdat ik sinds 1 januari niet meer op Moerdijk zit(ruim 100km per dag)maar weer terug ben op Shell Pernis.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Hey Rien,je kan toch ook op de fenders en in de grille Mustanglogo's zetten.......
Mark
Mark
Jazeker NOOB, ze staat inderdaad in Velddriel..
En een paardje in de gril he?.....hmmmmmmmmm.......
Aleen krijg ik dan een probleem met de motorkap, die moet je vanachter het Ford logo openmaken met de sleutel..
Rien..
En een paardje in de gril he?.....hmmmmmmmmm.......
Aleen krijg ik dan een probleem met de motorkap, die moet je vanachter het Ford logo openmaken met de sleutel..
Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
- 1970MustangL6
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Een schanierd paardje in de grille dan!!!rhazer-31 schreef:En een paardje in de gril he?.....hmmmmmmmmm.......
Rien..
Mark