The Boss is home!
Moderator: Shelby GT-H
- Ceescoupe1968
Route 66
Nou heren wat een verslag hé !!
Marc, bedankt voor je "reportage".
We zien hier een hoop namen en plaatsen voorbij komen waar Reiny en Loes in zomer 2006 ook zijn geweest of langs zijn gekomen en wij af hebben moeten haken i.v.m. Geertje's ziekte.
We hopen die reis ooit nog te kunnen maken maar dat is allemaal nog onzeker.
Richard en Roy, have fun !!
Cees'68
Marc, bedankt voor je "reportage".
We zien hier een hoop namen en plaatsen voorbij komen waar Reiny en Loes in zomer 2006 ook zijn geweest of langs zijn gekomen en wij af hebben moeten haken i.v.m. Geertje's ziekte.
We hopen die reis ooit nog te kunnen maken maar dat is allemaal nog onzeker.
Richard en Roy, have fun !!
Cees'68
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]
Vrijdag 16 maart 2007. Het is wederom een prachtige dag. Het laatste stukje naar Los Angeles gaat als vanzelf. De nog altijd vrijwel verlaten woestijn maakt langzaamaan plaats voor de zich steeds verder uitbreidende bebouwing van de omgeving van LA. California Mustang wordt vereerd met een bezoek (ook hier is Roy een goede bekende) en de Boss komt letterlijk en figuurlijk in het zicht van de haven. Hij hoeft niet, zoals zijn mindere soortgenoten, buiten te staan, maar mag in goed gezelschap de loods in. Deze zeer memorabele roadtrip is dan toch nog plotseling ten einde gekomen! Richard en Roy hebben nog een dag om leuke te dingen te doen, waarvan het mij zou verbazen als die niet auto-gerelateerd zijn….
Nog een noot van de verslaggever: ik liep met de informatie natuurlijk altijd voor, maar toen ik maandag de foto’s uit Duluth neerzette had ik ook nog geen enkel idee dat deze reis in Long Beach zou gaan eindigen. Erg mooi om mee te beleven hoe zo’n avontuur zich dan ontwikkelt. Ik geef onze beide reizigers ook een groot compliment voor de fotografie, want hoewel ze wel iets anders aan hun hoofd hadden, hebben ze ons toch van uniek materiaal voorzien. Uit de honderden foto’s heb ik steeds de selectie gemaakt, dus ik hoop dat die selectie ook hen heeft aangesproken. Gaan we vast nog van ze horen.

Nog een noot van de verslaggever: ik liep met de informatie natuurlijk altijd voor, maar toen ik maandag de foto’s uit Duluth neerzette had ik ook nog geen enkel idee dat deze reis in Long Beach zou gaan eindigen. Erg mooi om mee te beleven hoe zo’n avontuur zich dan ontwikkelt. Ik geef onze beide reizigers ook een groot compliment voor de fotografie, want hoewel ze wel iets anders aan hun hoofd hadden, hebben ze ons toch van uniek materiaal voorzien. Uit de honderden foto’s heb ik steeds de selectie gemaakt, dus ik hoop dat die selectie ook hen heeft aangesproken. Gaan we vast nog van ze horen.

Laatst gewijzigd door 72grande op za 17 mar, 2007 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Marc
Wat 'n verslag en een schitterende ervaring voor die twee.
Je bijzondere auto kopen, zelf 1400 mile vervoeren en dan bij de boot afleveren. Ik denk DE droom van ons allemaal, om zo je auto deze kant op te halen.
Lex
Je bijzondere auto kopen, zelf 1400 mile vervoeren en dan bij de boot afleveren. Ik denk DE droom van ons allemaal, om zo je auto deze kant op te halen.
Lex
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
Wou dat is niet mis zeg. Ziet er super uit
. Wanneer denk je dat hij hier op de weg is ? Anders maar even met de aanhanger langskomen bij het 5de Mustangfever van Adelbert. Kunnen we hem al eerder bewonderen. Wens je er al heel veel plezier er mee, maar ik denk dat dat wel geen probleem zal zijn. Groetjes Cor.
1968 GT Fastback 302 J code
Zo ,de voeten staan weer op de Nederlandse bodem.
Ik wil iedereen allereerst bedanken voor de felicitaties en leuke reacties.Het was erg leuk te constateren dat iedereen zo meeleefde met ons.
Zoals jullie hebben kunnen lezen was dit een enorme belevenis om op zo'n manier aan je droomauto te geraken.
Bij deze de grote complimenten aan Marc die het voor elkaar heeft gekregen er een compleet en spannend verslag van te maken die door een hoop mensen op de voet werd gevolgd !!!!!!!!!!!!!
Nog effe ter verduidelijking wat betreffende de gele boss.Deze boss had ik in mijn dromen al in mijn garage staan, maar dingen kunnen toch anders gaan lopen.De foto's en de omschrijving vd verkoper deden een nette ,goed gerestaureerde boss verwachten.Maar toen we deze gele boss in levende lijve zagen en goed gingen inspecteren waren we van mening dat deze gerestaureerd was door een knoeierd,dus iemand met weinig verstand van restaureren.
Oa:-stickers zaten scheef geplakt.
-naden vd auto verschilden sterk van groote.
-aftermarket motorkap gebruikt en hier een gat in gemaakt (voor de shaker ) die helemaal scheef zat.
-op sommige plekken te zuinig geweest met gele lak zodat je de onderlaag er bijna doorheen zag komen.
-slecht laswerk aan de onderzijde vd auto.
-op sommige plekken de plamuur voelbaar.
-en nog wat meer van dit soort dingen.
Dus een hoop (kleine ) mankementen/slordigheden zorgden ervoor dat dit niet de auto was gezien de aanzienlijke prijs, die ik in gedachten had.
Dus zodoende ging de reis verder naar Texas (op naar de volgende ).En de rest van het verhaal hebben jullie hierboven al kunnen lezen.
De golden boss staat nu in LA,Californie om eind vd maand verscheept te worden en arriveerd na half april,dus nog effe geduld.
Hier nog wat statistieken over de reis :
-- 8 verschillende vliegtuigen van binnen gezien nl:
Amsterdam -Chicago,Illinois
Chicago,Illinois -Minneapolis,Minnesota
Minneapolis,Minnesota -Dallas,Texas
Dallas,Texas -Amarrillo,Texas
Los Angeles,Californie -Denver,Collorado
Denver,Collorado -Minneapolis,Minnesota
Minneapolis,Minnesota -Washington DC
Washington DC -Amsterdam
-- ongeveer 27 uur in het vliegtuig gezeten.
-- 3200 km afgelegd in de auto waarvan 1750 km met de truck met de boss erachter.
-- 4 huurauto's gehad,mustang convertable,dodge stratus,de truck met oplegger en een pt cruiser.
-- Ik schat zo'n beetje 36-38 uur in de auto gereden te hebben.
En dit alles in 1 week tijd.Achteraf gezien gekkenwerk maar ik ben blij dat het zo is gelopen en nu nog effe een paar weken wachten tot de boot arriveerd.
Tot slot wil ik Roy van Americanhorsepower hartelijk bedanken voor het mogelijk maken van deze droom.Zonder zijn onvermoeibare inzet en kennis van (mustang)zaken had ik deze droom niet kunnen verwezelijken,bedankt.
Wordt vervolgd als hij arriveerd op Nederlandse bodem.
grz Richard
Ik wil iedereen allereerst bedanken voor de felicitaties en leuke reacties.Het was erg leuk te constateren dat iedereen zo meeleefde met ons.
Zoals jullie hebben kunnen lezen was dit een enorme belevenis om op zo'n manier aan je droomauto te geraken.
Bij deze de grote complimenten aan Marc die het voor elkaar heeft gekregen er een compleet en spannend verslag van te maken die door een hoop mensen op de voet werd gevolgd !!!!!!!!!!!!!
Nog effe ter verduidelijking wat betreffende de gele boss.Deze boss had ik in mijn dromen al in mijn garage staan, maar dingen kunnen toch anders gaan lopen.De foto's en de omschrijving vd verkoper deden een nette ,goed gerestaureerde boss verwachten.Maar toen we deze gele boss in levende lijve zagen en goed gingen inspecteren waren we van mening dat deze gerestaureerd was door een knoeierd,dus iemand met weinig verstand van restaureren.
Oa:-stickers zaten scheef geplakt.
-naden vd auto verschilden sterk van groote.
-aftermarket motorkap gebruikt en hier een gat in gemaakt (voor de shaker ) die helemaal scheef zat.
-op sommige plekken te zuinig geweest met gele lak zodat je de onderlaag er bijna doorheen zag komen.
-slecht laswerk aan de onderzijde vd auto.
-op sommige plekken de plamuur voelbaar.
-en nog wat meer van dit soort dingen.
Dus een hoop (kleine ) mankementen/slordigheden zorgden ervoor dat dit niet de auto was gezien de aanzienlijke prijs, die ik in gedachten had.
Dus zodoende ging de reis verder naar Texas (op naar de volgende ).En de rest van het verhaal hebben jullie hierboven al kunnen lezen.
De golden boss staat nu in LA,Californie om eind vd maand verscheept te worden en arriveerd na half april,dus nog effe geduld.
Hier nog wat statistieken over de reis :
-- 8 verschillende vliegtuigen van binnen gezien nl:
Amsterdam -Chicago,Illinois
Chicago,Illinois -Minneapolis,Minnesota
Minneapolis,Minnesota -Dallas,Texas
Dallas,Texas -Amarrillo,Texas
Los Angeles,Californie -Denver,Collorado
Denver,Collorado -Minneapolis,Minnesota
Minneapolis,Minnesota -Washington DC
Washington DC -Amsterdam
-- ongeveer 27 uur in het vliegtuig gezeten.
-- 3200 km afgelegd in de auto waarvan 1750 km met de truck met de boss erachter.
-- 4 huurauto's gehad,mustang convertable,dodge stratus,de truck met oplegger en een pt cruiser.
-- Ik schat zo'n beetje 36-38 uur in de auto gereden te hebben.
En dit alles in 1 week tijd.Achteraf gezien gekkenwerk maar ik ben blij dat het zo is gelopen en nu nog effe een paar weken wachten tot de boot arriveerd.
Tot slot wil ik Roy van Americanhorsepower hartelijk bedanken voor het mogelijk maken van deze droom.Zonder zijn onvermoeibare inzet en kennis van (mustang)zaken had ik deze droom niet kunnen verwezelijken,bedankt.
Wordt vervolgd als hij arriveerd op Nederlandse bodem.
grz Richard
Ford Mustang
69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
70' boss 302
- GeorgeMach1
Ja Ja Richard het was inderdaad een hele belevenis enkel al om te
lezen, laat staan om het mee te maken!
Maar super dat het toch gelukt is en naar je zin...met wel een heel bijzondere Mustang erbij op neerlands wegen!!!
Ik was af en toe getuige live aan de telefoon van jullie belevenissen
en dat klonk ook al heel spannend; als een jongensboek.
Dit niet in de laatste plaats door Le Directeur du forum...leuk weergegeven!!
Nou ik spreek je wel weer binnenkort,en tot hij(zij) er is nog lekker "gewoon" rondtuffen in de Mach 1.
Grz. George
lezen, laat staan om het mee te maken!
Maar super dat het toch gelukt is en naar je zin...met wel een heel bijzondere Mustang erbij op neerlands wegen!!!
Ik was af en toe getuige live aan de telefoon van jullie belevenissen
en dat klonk ook al heel spannend; als een jongensboek.
Dit niet in de laatste plaats door Le Directeur du forum...leuk weergegeven!!
Nou ik spreek je wel weer binnenkort,en tot hij(zij) er is nog lekker "gewoon" rondtuffen in de Mach 1.
Grz. George
Haha Richard!
Goed om te zien dat je toch nog de nodige woorden in een logische volgorde kunt uitbrengen
.
Op de foto's die jullie dagelijks upload-den naar Yahoo ging je er steeds slechter uitzien
.
Maar nog even helemaal los van jouw nieuwe auto is dit een ervaring die je de rest van je leven niet meer zult vergeten! Wie kan nou later zo'n verhaal aan zijn kleinkinderen vertellen??
Goed om te zien dat je toch nog de nodige woorden in een logische volgorde kunt uitbrengen
Op de foto's die jullie dagelijks upload-den naar Yahoo ging je er steeds slechter uitzien
Maar nog even helemaal los van jouw nieuwe auto is dit een ervaring die je de rest van je leven niet meer zult vergeten! Wie kan nou later zo'n verhaal aan zijn kleinkinderen vertellen??
Marc
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Richard, welkom terug in Nederland, al voel je je nog misschien een beetje brak.
Aan de hand van de informatie die je nu geeft over de gele Boss 302,
vind ik het begrijpelijk dat je 'm hebt laten staan.
Als die Bright Gold Boss 302 nu ook tegen was gevallen,
had je dan nog een 3e mogelijkheid gehad ?
Misschien haalt de Boss het wel om als trailer-queen opwachting te maken tijdens Mustang Fever.
Aan de hand van de informatie die je nu geeft over de gele Boss 302,
vind ik het begrijpelijk dat je 'm hebt laten staan.
Als die Bright Gold Boss 302 nu ook tegen was gevallen,
had je dan nog een 3e mogelijkheid gehad ?
Misschien haalt de Boss het wel om als trailer-queen opwachting te maken tijdens Mustang Fever.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Nou Ronald , als die gold metallic ook tegenviel dan was de tijd er niet meer voor om nog een derde poging te ondernemen.Gelukkig heb ik niet met dit probleem te maken gehad.
gr Richard
gr Richard
Ford Mustang
70' boss 302
70' boss 302
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Welkom terug in NL.Nu nog even in spanning afwachten op de Boss.
Gaat de 69er nu de deur uit?
Mark
Gaat de 69er nu de deur uit?
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- Americanhorsepower
- Contacteer:
@Richard
Ik wil je ook graag nog via deze weg feliciteren met de Boss, ben ervan overtuigd dat je de juiste beslissing genomen hebt.
Het was ook voor mij een allesbehalve gewone reis, maar ik vond het erg leuk om je te mogen begeleiden en bij te staan met de aankoop van een hele bijzondere Mustang.
Nu moeten we nog even het transport afwachten en de afhandeling met de RDW regelen zodat je snel de meetings kunt bezoeken.
Richard ik vond je prettig gezelschap en zou zeker nog eens met je op stap gaan.
@ALL
Ik vind het echt geweldig hoe er gereageerd is en meegeleefd met dit topic, als het op prijs gesteld wordt zullen we vaker een reisverslag posten.
Roy
Ik wil je ook graag nog via deze weg feliciteren met de Boss, ben ervan overtuigd dat je de juiste beslissing genomen hebt.
Het was ook voor mij een allesbehalve gewone reis, maar ik vond het erg leuk om je te mogen begeleiden en bij te staan met de aankoop van een hele bijzondere Mustang.
Nu moeten we nog even het transport afwachten en de afhandeling met de RDW regelen zodat je snel de meetings kunt bezoeken.
Richard ik vond je prettig gezelschap en zou zeker nog eens met je op stap gaan.
@ALL
Ik vind het echt geweldig hoe er gereageerd is en meegeleefd met dit topic, als het op prijs gesteld wordt zullen we vaker een reisverslag posten.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC