Ik heb een 66'er 200 1v I6 engine Kan iemand mij vertellen wat de kleppen afstand moet zijn van een 6 cil??????
P.s. Zijn er ook manuals te krijgen die over deze motoren uitleg geven?
mvg Jos
My dream came out
1966 coupe 6 cil 200 cid
cruise-o-matic
---------------------------------------
Peukebak 206
F(errari)iat Punto????????
Daar staat alles in omschreven Jos.Voor zover ik weet is er overigens maar 1 type carb.
ik heb een shopmanual op cd staan,heb ik ook een keertje laten maken door iemand van het forum hier,en heb daar al veel plezier aan gehad.
Ja Jan volgens mij ook,maar toen ik mijn Mustang kreeg zat er een motocraft carb erop,heb toen een origenele carb gekocht (dacht ik) ziet er bijna precies uit als de origenele maar het pakkingset past niet dus ik moet toch maar eens zo een manual ergens te pakken zien te krijgen.
Ik ga komende maand naar het Mustang Fever ik probeer daar zo'n manual te krijgen,dit wordt mijn eerste Mustang treffen en ik verheug mij erop,ik ben tot nu toe altijd op het cruise inn in Kerkrade geweest daar komt van alles bij elkaar dus ook de info,iedereen weet het dan beter maar hebben andere ideeen en antwoorden.
mvg Jos
My dream came out
1966 coupe 6 cil 200 cid
cruise-o-matic
Peukebak 206
Jos,ik ga daar ook naartoe.Let wel,als je het boek koopt kost dat rond de 70 Euro meen ik.
ik kan eventueel een copie van de cd voor je maken voor 2,50.
ik heb destijds zelf voor 5 euro een copie laten maken.
Als we dan daar iets afspreken kun je hem gelijk overnemen.Mocht je hem eerder willen kan ik hem per post sturen maar ik meen dat er dan een euro verzendkosten bijkomen.
En zo'n cd is erg makkelijk.Je kunt opzoeken wat je wilt en het vervolgens uitprinten en mee naar je klus nemen.Een boek zit al gauw onder de olie en vet zodat dit op den duur onleesbaar word.
affijn,je moet maar kijken ik hoor het eventueel wel.
Hey super Jan ,doe maar een copie daarvan.
Ik ben er op zondag,ik zal de blauwe 6cil GT wel vinden,als je niet bij de Mustang bent dan vraag ik wel na,we zullen elkaar zeker vinden.Als dit nu niet lukt dan stuur ik je wel een Pb en doen we het per post.
Zeg Robbert wat kost jouwn pc dan????
Groeten Jos
My dream came out
1966 coupe 6 cil 200 cid
cruise-o-matic
Peukebak 206