Harry is ?????? - Hebbez II
Moderator: Shelby GT-H
- Mustang Den Haag
- †
- Berichten: 4071
- Lid geworden op: di 19 apr, 2005 15:08
[glow=red]GEFELICITEERD!![/glow]
Wat super dat je je rijvbewijs hebt gehaald
Nog ff wachten tot je kaartje binnen is en je kan volop van je IItjes genieten!!
Greetz Marchel
Wat super dat je je rijvbewijs hebt gehaald
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Harry vertelde zaterdag tijdens de snc dat hij iemand moest vinden om hem en zijn auto naar mustangfever te rijden. Nou HARRY je kan het zelf!!!!
Gefeliciteerd en heel veel veilige en benzineslurpende kilometers toegewenst!
Sjoerd
Gefeliciteerd en heel veel veilige en benzineslurpende kilometers toegewenst!
Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
- Ando
- Donateur 2014
- Berichten: 4848
- Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
- Locatie: Barendrecht
- Contacteer:
Tja Sjoerd,
Joris is nu helemaal zielug dat de date van het weekend niet door gaat..... en hij zit al zolang droog!!!
Joris is nu helemaal zielug dat de date van het weekend niet door gaat..... en hij zit al zolang droog!!!
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
- 351-V8-power
- Berichten: 1316
- Lid geworden op: do 03 aug, 2006 20:04
- Locatie: Scheveningen
- MustangMan010
- †
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
- Locatie: Albrandswaard
- Contacteer:
[schild=11 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]Gefeliciteerd !!![/schild] Harry.Het heeft ff geduurt maar eindelijk heb het gehaald.Kan je a.s. zondag zelf naar Belgie rijden in je II'tje
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
HEBBEZ II
Het is alweer een tijdje geleden dat ik het topic HEBBEZ heb geplaatst. Nu is er dus een goed vervolg. Aangezien ik dit topic al heel lang in gedachten had, maar het nu al op het forum circuleert, vraag ik de heren moderators dit topic op een later tijdstip samen te voegen met Harry is...???
Vanmiddag is het dan eindelijk geschied: het rijbewijs is om 14.30 uur na jarenlang aanmodderen in de marge binnengesleept! Jawel! Het is geen 10 april grap. Ik kan eigenlijk niet goed beschrijven hoe ik me voel, of ik nu opgelucht moet zijn of juist helemaal uit mijn dak moet gaan. Maar ik heb 'm en da's een feit.
De voortekenen waren niet heel gunstig. Ik had voortdurend een negatief gevoel over dat examen. Had vannacht ook niet bijster goed geslapen. En het werd om 12.40 uur helemaal erg. Eerst heb ik om me rustig te maken de Silver Ghia van onder tot boven gewassen (voor de tweede keer in een week). Maar het nagetieve gevoel bleef overheersen. De rijinstructeur belde om 13.40 uur dat hij tien minuten te laat was. Dat was de vorige keer ook gebeurd en dat heeft niet bijster geholpen, toen in december. Dus ik kreeg andermaal klapzenuwen. Die tien minuten werden 20 minuten en ik was echt pissed, en ik wilde eigenlijk de ganse boel maar afzeggen. Had het nog vijf minuten langer geduurd had je me weg kunnen dragen! Maar goed, toen hij eindelijk kwam bleek dat hij tweemaal vast zat in het verkeer. Toch reed ik in het begin goed en het opgefokte gevoel ebde snel weg. Zonder een foutje naar Delft gereden waar het examen plaats zou vinden.
Van te voren maakte de aardige examinator een pratje waarom het de vorige keren niet gelukt was en mijn antwoord was: omdat ik toen nul verkeersinzicht en anticipatievermogen had. En dat ik niet eerder examen wilde doen eer ik dat bereikt had. Vond hij heel aannemelijk, verstandig en reeël. Hierna was het instappen en wegrijden. We gingen na dat moeilijke kruispunt meteen de snelweg richting Rotterdam op, maar er meteen weer vanaf enkele honderden meters verderop. Invoegen no problemo. Uitvoegen no problemo. Dan Delft induiken en daar hebben we de rest van de drie kwartier ondgehobbeld. Ik maakte een fout en dat was niet voorsorteren naar de linkerstrook om links af te slaan. Bleef op de rechter, doorgaande omdat ik het te laat zag. De examintor stuurde toch naar links, maar verder gebeurde er niet veel bijzonders. Eigenlijk bleek het hele rijexamen een makkelijke opgave. Gewoon goed links, rechts en vooruit kijken. Alleen twee keer vergeten links aan te geven, maar ik kon alles goed oplossen... en ik reed dit keer niet te langzaam, maar overal de juiste snelheid. Toen ik doorhad dat het makkelijk ging durfde ik wat meer te praten en toen had ik zoiets van: ik kan het halen.
En dat gebeurde. Eerst moest hij wat praten met de rijinstructeur achterin de auto, terwijl ik buiten wachtte. Eenmaal binnen in het hotel, wat het startpunt is van die BNOR-examens, zei de examinator niet meteen gefeliciteerd, maar zei eerst dat ik een enkele keer wat 'onhandig' was, maar dat er ook genoeg 'leuke dingen' tussen zaten (?). "Ik zou eerst maar eens in je eigen buurt rondrijden", zei hij. "Ben ik dan geslaagd?", vroeg ik. Daarna rijkte hij me de hand. "Gefeliciteerd", klonk het. Hehe, het hoge woord was eruit. En ook de opluchting kwam naar buiten. Daarna had wel een gelukzalig gevoel, maar besefte meteen dat het echte werk nog moet beginnen. Er valt straks nog een hoop te leren in het dagelijkse verkeer!
Meteen dacht ik aan Mustang Fever omdat te gaan rijden, maar vind zoiets niet heel verstandig. Zelfstandig daar naar toe rijden komt volgend jaar wel. Ik ga wel kijken of Drachten een haalbare kaart is, maar zal eerst komende dinsdag die roze creditcard ophalen. Want ik heb hem vanmiddag al kunnen bestelle. Super! Naar Drachten rijden lijkt me helemaal te gek, al zal ik minimaal twee rustpauzes moeten inlassen.
Ik kan nu zeggen dat het echte leven gaat beginnen! En dat ik binnenkort mijn Silver Ghia zal rijden. Echt helemaal te gek, een mooier uitzicht is er niet! Maar bovenal heerst het dit gevoel: I f*kked the system!!
Harry
Vanmiddag is het dan eindelijk geschied: het rijbewijs is om 14.30 uur na jarenlang aanmodderen in de marge binnengesleept! Jawel! Het is geen 10 april grap. Ik kan eigenlijk niet goed beschrijven hoe ik me voel, of ik nu opgelucht moet zijn of juist helemaal uit mijn dak moet gaan. Maar ik heb 'm en da's een feit.
De voortekenen waren niet heel gunstig. Ik had voortdurend een negatief gevoel over dat examen. Had vannacht ook niet bijster goed geslapen. En het werd om 12.40 uur helemaal erg. Eerst heb ik om me rustig te maken de Silver Ghia van onder tot boven gewassen (voor de tweede keer in een week). Maar het nagetieve gevoel bleef overheersen. De rijinstructeur belde om 13.40 uur dat hij tien minuten te laat was. Dat was de vorige keer ook gebeurd en dat heeft niet bijster geholpen, toen in december. Dus ik kreeg andermaal klapzenuwen. Die tien minuten werden 20 minuten en ik was echt pissed, en ik wilde eigenlijk de ganse boel maar afzeggen. Had het nog vijf minuten langer geduurd had je me weg kunnen dragen! Maar goed, toen hij eindelijk kwam bleek dat hij tweemaal vast zat in het verkeer. Toch reed ik in het begin goed en het opgefokte gevoel ebde snel weg. Zonder een foutje naar Delft gereden waar het examen plaats zou vinden.
Van te voren maakte de aardige examinator een pratje waarom het de vorige keren niet gelukt was en mijn antwoord was: omdat ik toen nul verkeersinzicht en anticipatievermogen had. En dat ik niet eerder examen wilde doen eer ik dat bereikt had. Vond hij heel aannemelijk, verstandig en reeël. Hierna was het instappen en wegrijden. We gingen na dat moeilijke kruispunt meteen de snelweg richting Rotterdam op, maar er meteen weer vanaf enkele honderden meters verderop. Invoegen no problemo. Uitvoegen no problemo. Dan Delft induiken en daar hebben we de rest van de drie kwartier ondgehobbeld. Ik maakte een fout en dat was niet voorsorteren naar de linkerstrook om links af te slaan. Bleef op de rechter, doorgaande omdat ik het te laat zag. De examintor stuurde toch naar links, maar verder gebeurde er niet veel bijzonders. Eigenlijk bleek het hele rijexamen een makkelijke opgave. Gewoon goed links, rechts en vooruit kijken. Alleen twee keer vergeten links aan te geven, maar ik kon alles goed oplossen... en ik reed dit keer niet te langzaam, maar overal de juiste snelheid. Toen ik doorhad dat het makkelijk ging durfde ik wat meer te praten en toen had ik zoiets van: ik kan het halen.
En dat gebeurde. Eerst moest hij wat praten met de rijinstructeur achterin de auto, terwijl ik buiten wachtte. Eenmaal binnen in het hotel, wat het startpunt is van die BNOR-examens, zei de examinator niet meteen gefeliciteerd, maar zei eerst dat ik een enkele keer wat 'onhandig' was, maar dat er ook genoeg 'leuke dingen' tussen zaten (?). "Ik zou eerst maar eens in je eigen buurt rondrijden", zei hij. "Ben ik dan geslaagd?", vroeg ik. Daarna rijkte hij me de hand. "Gefeliciteerd", klonk het. Hehe, het hoge woord was eruit. En ook de opluchting kwam naar buiten. Daarna had wel een gelukzalig gevoel, maar besefte meteen dat het echte werk nog moet beginnen. Er valt straks nog een hoop te leren in het dagelijkse verkeer!
Meteen dacht ik aan Mustang Fever omdat te gaan rijden, maar vind zoiets niet heel verstandig. Zelfstandig daar naar toe rijden komt volgend jaar wel. Ik ga wel kijken of Drachten een haalbare kaart is, maar zal eerst komende dinsdag die roze creditcard ophalen. Want ik heb hem vanmiddag al kunnen bestelle. Super! Naar Drachten rijden lijkt me helemaal te gek, al zal ik minimaal twee rustpauzes moeten inlassen.
Ik kan nu zeggen dat het echte leven gaat beginnen! En dat ik binnenkort mijn Silver Ghia zal rijden. Echt helemaal te gek, een mooier uitzicht is er niet! Maar bovenal heerst het dit gevoel: I f*kked the system!!
Harry
Laatst gewijzigd door 78ghiaT5 op di 10 apr, 2007 17:35, 2 keer totaal gewijzigd.
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)