Harry is ?????? - Hebbez II
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
- Nicov.dr.Klok
Harry ik snap wel waarom je niet meteen naar belgie wil rijden. Het is heel anders rijden dan met je les auto (geen abs, meer vermogen, slechtere wegligging). Het kan heel inspannend zijn, maar je zult het toch (een keer) moeten doen. Toen ik de eerste keer op pad ging was ik die avond helemaal kapot. En dat was maar een uurtje heen en een uurtje terug. Hierna was ik echter meteen een stuk zekerder en nu ben ik ook ontspannen achter het stuur. Harry, als je wil dan kan je het. Heb je niet meteen dat vertrouwen? Oefen dan nog even in je omgeving en daar leer je snel de afmetingen van je auto kennen. Ik hoop je snel zelf achter het stuur te zien zitten van je mustang.
Sjoerd
Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
- Yagyu Munenori
YES
, zie je wel!
Van Harte! We maken gauw een kleine cruise naar scheveningen.
Brigitte en Emile.
Van Harte! We maken gauw een kleine cruise naar scheveningen.
Brigitte en Emile.
The 1987 Mustang GT trotted into the sunset at the end of 1993 having made the world a better (and funner) place for thousands of Mustang fans.
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a207/gtvert87/forum/must-achterelkaarforum6.jpg[/img]
[img]http://i12.photobucket.com/albums/a207/gtvert87/forum/must-achterelkaarforum6.jpg[/img]
- Mustanghenkie
Har, gefeliciteerd met je rijbewijs. En nu naar Belgie met de grijze II. Caramba. Gewoon betijds vertrekken, kun je lekker relaxed 90 of 100 rijden. Het met 160 iedereen voorbij vlammen komt nog wel. Pokopoko Kom je vanzelf in Valkenswaard uit, daarna kun je de kudde volgen.
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
- 1974ghiav6
Harry, Gefeliciteerd!!! Ik zei toch : als ik t kan... kan jij t ook!!
Super dat je m eindelijk hebt, Doe je wel voorzichtig zo in t begin ...
Enne @ Peter: Mini mag vast t terrein niet op ...
Dus Harry kan daar makkelijk naast staan.. 
Groetjes Debs
Super dat je m eindelijk hebt, Doe je wel voorzichtig zo in t begin ...
Enne @ Peter: Mini mag vast t terrein niet op ...
Groetjes Debs
As i was motorvating over the hill,
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
I saw Maybeline in a Coupe Deville Caddie roll'in down the open road..But nothing can outrun my V8 Ford!!
Chuck Berry
jongens, hartelijk dank voor al jullie reacties, maar ook voor de steun die ik de afgelopen jaren heb mogen ontvangen. want er hebben heel wat mensen bijzonder meegeleefd en ik moest zowat op elke meeting altijd de vraag beantwoorden: wanneer haal je nou je rijbewijs? of wanneer kom je nou met je II-tje?
die laatste vraag kan ik beantwoorden en dat zal Drachten zijn. Belgie vind ik nog te prematuur en bovendien mag ik dat roze ding pas komende dinsdag ophalen. 66Mustang brengt me dan met de zilveren naar het stadsdeelkantoor, waarna ik persoonlijk de II naar Scheveningen rij om over de boulevard te rubberen. woensdag zal ik de Ghia voor het eerst voor me werk inzetten dus dat wordt lachen. moet wel aan het idee wennen, hoor, dat ik de fiets thuis kan laten staan. (heerlijk). het idee niet meer van dat verdomde OV afhankelijk te zijn, maakt me zo nog blijer!
de II zal overigens wel op Mustang Fever staan, want heb Joris gecontacteerd en die gaat hem rijden. dus ik ben er lekker toch!
een ding heb ik gisteren wel geleerd: de zwaarst bevochten overwinningen smaken het lekkerst!
harry
die laatste vraag kan ik beantwoorden en dat zal Drachten zijn. Belgie vind ik nog te prematuur en bovendien mag ik dat roze ding pas komende dinsdag ophalen. 66Mustang brengt me dan met de zilveren naar het stadsdeelkantoor, waarna ik persoonlijk de II naar Scheveningen rij om over de boulevard te rubberen. woensdag zal ik de Ghia voor het eerst voor me werk inzetten dus dat wordt lachen. moet wel aan het idee wennen, hoor, dat ik de fiets thuis kan laten staan. (heerlijk). het idee niet meer van dat verdomde OV afhankelijk te zijn, maakt me zo nog blijer!
de II zal overigens wel op Mustang Fever staan, want heb Joris gecontacteerd en die gaat hem rijden. dus ik ben er lekker toch!
een ding heb ik gisteren wel geleerd: de zwaarst bevochten overwinningen smaken het lekkerst!
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gefeliciteerd!!
Mooi op tijd voor het goede weer dat nu aanbreekt.
Ik zou zelf eerst in mijn uppie lekker op een rustige dag op rustige wegen gaan cruisen voordat ik met anderen op pad zou gaan (wel jammer maar wel zo relaxed), werkte voor mij na het halen van mijn motorrijbewijs ook prima!
Dat heb ik trouwens toen de Mustang werd afgeleverd ook gedaan, het is toch even wennen als je alleen 'nieuwerwetse' auto's gewend bent.
Happy cruisin'!
Mooi op tijd voor het goede weer dat nu aanbreekt.
Ik zou zelf eerst in mijn uppie lekker op een rustige dag op rustige wegen gaan cruisen voordat ik met anderen op pad zou gaan (wel jammer maar wel zo relaxed), werkte voor mij na het halen van mijn motorrijbewijs ook prima!
Dat heb ik trouwens toen de Mustang werd afgeleverd ook gedaan, het is toch even wennen als je alleen 'nieuwerwetse' auto's gewend bent.
Happy cruisin'!
[i]I'd drive my Mustang all day if I could,
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]
but my wallet and my wife would not take it very good.[/i]