Helaas heeft "De Mustang" zich zelf nog niet aangemeld bij dit forum dus de verjaardag staat niet in de kalender!
Maar ik stel voor dat iedereen zijn mustang vandaag verwent met een goede poetsbeurt, verse olie en een flinke scheut benzine (of LPG voor de BOB's onder ons) en naar wens zichzelf verwent met een groot stuk taart oid.
Ik heb je vandaag exstra verwend.
Nieuwe olie,nieuwe klepdeksel pakking,weer mooi gepoetst,je even op benzine laten lopen inplaats van gas en je binnenkant schoongemaakt.
Ik wil jullie allemaal nog even bedanken voor de extra aandacht.
Ik wordt al een beetje roestig, daarom is die nieuwe olie en een poetsbeurt heerlijk. En ook vooral de nieuwe APK stel ik zeer op prijs. Dat was echt een verrassing! Alleen de keurmeester vond ik niet zo lief. Ik hou er niet van om van de grond getild te worden. En toen ging hij nog lomp aan mijn wielen trekken ook! Helaas weet ik nu ook wat ik volgend jaar voor m'n verjaardag krijg: weer een APK. Ach wie weet mogen we tegen die tijd 2 jaar met een APK doen... dan krijg ik toch nog een echte verrassing! Als je maar niet met een trekhaak aankomt! Misschien een rekje??
Maar ja er wordt in ieder geval goed voor me gezorgd.
maar even goed: Mustang van harte gefeliciteerd, al ben ik een dag te laat,
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)