Bij Moviecars heb ik vorig jaar een Petronix-ontsteking gekocht voor 110 euro. Was volgens mij zelfs de versie 2. Hij ging in mijn Lincoln en die heb ik niet meer, dus dat kan ik niet meer nakijken...
Ik heb nu een Petronix (1 of 2, dat verschil zie ik niet) en een Mallory bobine. Start en loopt als een trein, maar weet niet hoe hij liep voordat het er in zat.
Succes met de keuze.
Erwin
Pertronix I met Flamethrower coil
Moderator: Shelby GT-H
Hey Marcel,
We hebben even met elkaar gesproken op de Mustang Valley (onze auto's zijn praktisch tweelingen!) Ik heb ook de Petronix I en flamethrower, bij Moviecars gekocht. Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb, maar het was niet al te veel. Verder kan ik het bovenstaande beamen, de auto start beter en liep idd direct iets beter!
Succes!
Chris
We hebben even met elkaar gesproken op de Mustang Valley (onze auto's zijn praktisch tweelingen!) Ik heb ook de Petronix I en flamethrower, bij Moviecars gekocht. Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb, maar het was niet al te veel. Verder kan ik het bovenstaande beamen, de auto start beter en liep idd direct iets beter!
Succes!
Chris
'67 Convertible 289 A-code