wat koste het geheel spuiten van jullie auto?

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
65-fastback

wat koste het geheel spuiten van jullie auto?

Bericht door 65-fastback »

zag het topic over waar laten spuiten, maar wat moesten jullie betalen?
ik hoor nog wel eens bedragen waarvan ik denk dat ze beter gewoon een nieuwe auto hadden kunnen kopen...

geen gelijk aan of het alleen buiten, of ook binnen (deurstijlen, binnen motorkap en kofferbak) of hele chassis (los chassis - full resto) is geweest, en of er nog deuken in zaten en of je zelf moest demonteren en opbouwen. + uiteraard of je tevreden was over het resultaat.

zodat we de appels en peren uit elkaar houden :wink:

zal voor gaan:

68 cougar; binnen-buiten, flinke deuk in deur en scherm, perfect resultaat, compleet brengen/ophalen, kosten 1.600 euri

68 thunderbird; binnen-buiten, zelf gedemonteerd en geschuurd (door de eigenwijze eigenaar) spuitwerk perfect, door het zelf schuren (schuurmachine te lang op dezelfde plek) kwamen er lichte golven in de lange stukken, eigen schuld eigenaar, hij was al gewaarschuwd, maar wilde het zelf doen :cry: , kosten 1200 euri

62(dacht ik) Lincoln continental, binnen-buiten, flinke deuk in scherm en motorkap, perfect resultaat, compleet brengen/ophalen, kosten 1.650 of 1.700euri

ow ja, in een week of 2 klaar. buiten 9-5 uren :oops:

mijne gaat binnenkort denk maar naar de spuiter.

edit;
ps, mijne is erkend schadehersteller, ken de eigenaar, dus betaal +/- 1/3e van het normale (verzekeringswerk)tarief
Laatst gewijzigd door 65-fastback op zo 06 mei, 2007 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

De goedkoopste die ik reeds gevonden heb is iets van 2500 €.
Maar bij anderen, is natuurlijk te zien van wat er allemaal aan gedaan moet worden, loopt dit op in stijgende lijn tot zelfs 10.000 € :(
( waar halen ze deze bedragen ? )
Dan is hij wel helemaal gezandstraald en uit elkaar genomen.
Je zit al direkt aan een 1200 € voor de produkten zelf, dus pas op met een goedkoop adresje.
Gewoon effe overspuiten langs buiten, denk ik vlug 2000 €.
De tijd van een wagen te laten spuiten voor 1000 € is voorbij.

Een raad : Nooit zelf afschuren was de raad van mijn spuiter, dan weten deze mensen niet waar ze juist blijven en wat eraan gedaan is, goedkoopste zou zijn, gewoon de wagen binnen brengen, zij doen het wel op hun vertrouwde mannier.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
Blackmustang

Bericht door Blackmustang »

Over de spuiter van mijn auto ben ik heel tevreden. Ik heb mijn auto daar kunnen stallen en heb hem onder zijn begeleiding gratis zelf mogen kaal maken met zijn gereedschappen.
Na circa 4 maanden schuren in de avonduren (alleen op maandagen en dinsdagen) en enkele kiloos aan plamuur lichter, was eindelijk de werkelijke staat van de auto duidelijk. Geen roest, maar elk paneel was gedeukt. Strak maken was een hele klus en ik wilde niet dezelfde hoeveelheid plamuur op de auto terug.

Uiteindelijke kosten 6600 euro voor uitdeuken, strakmaken, metallic lak en blanke lak. Binnenkant, kofferruimte en bodem zijn ook meegenomen. Over het spuitwerk ben ik op een paar kleine puntjes na wel tevreden. (De)montage heb ik zelf gedaan. Afstellen van deuren, voor- en achterklep is door de spuiter zelf gedaan.
hwystang

Bericht door hwystang »

Ik spuit alles zelf , maar het materiaal alleen loopt al tegen 1500 euro, dus als iemand schuurt en spuit voor 1200 euri , vind ik wel knap.

Ik heb hem dan wel in de epoxy primer ,daarna in de grondverf en binnen ,buiten , onder en boven en onder de kap in de kleur met blanke lak .

grtz, Peter
351-V8-power

Bericht door 351-V8-power »

edit;
ps, mijne is erkend schadehersteller, ken de eigenaar, dus betaal +/- 1/3e van het normale (verzekeringswerk)tarief
duzz wat kunnen wij daar mee?? :(
doe je een goed woordje voor ons?!! :D :D

gr Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
Gris

Bericht door Gris »

Ik was 600 dollar kwijt in LA (Is ongeveer 400euri)... Auto geheel kaal gehaald en strak laten maken bij een mexicaans spuitbedrijf. Ze hebben het echt heel netjes afgeleverd (voor amerikaanse begrippen haha). Nee het is echt goed gebeurd, in NL kost dit soort werk echt ontzettend veel geld.. Mijn auto was binnen 4 dagen klaar. Ze hebben er met 2 man heel hard aan gewerkt. Ik heb voor mijn vorige auto ook bij verschillende bedrijven geinformeerd wat een spuitbeurt kost, deze prijzen lagen allemaal rond de 3000 euro. Dus ja, het kost echt geld...

Groeten Chris
'69 Mercury Cougar XR7.
351w, at, ps,

headers, high jackers, en verse APK!!
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

prijsje

Bericht door Ton BlingBling »

Hoi,Ik was 4000 kwijt .

De auto gedemonteerd gebracht.

Zij hebben hem helemaal strak gemaakt. "Zeer tevreden"

Ook deurposten, motorkap en kofferdeksel zijn mee gespoten.

Ben eerst bij de div spuiterijen langs geweest 2500 tot 11000 .

3 Andere wilden er niet eens aan beginnen.

Ben niet helemaal tevreden ,div delen te schraal gespoten en zijn netjes overgedaan.

Ook de afspraken ivm waneer klaar lopen niet 100%
67gt500
Donateur 2014
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Ik ben nu al € 1850,- kwijt alleen al aan de deuren binnen en buiten en de voorschermen met flares binnen en buiten. Hiervan is ongeveer € 700,- materiaal. Maar ik ben super tevreden over het spuitwerk. Ik kan geen misser vinden op deze delen en dat wil ik ook niet.
gr Marco
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Kuupertie

Bericht door Kuupertie »

- Nalopen plamuurwerk
- 2x spuitplamuur en schuren
- spuiten in delen
- binnenkant 2 kleuren
- buitekant 1 kleur

3500 excl nooit betaalde btw (ik rook, drink en rijd auto!!)
65-fastback

Bericht door 65-fastback »

351-V8-power schreef:
edit;
duzz wat kunnen wij daar mee?? :(
doe je een goed woordje voor ons?!! :D :D

gr Ed
uiteraard, mijn naam daar noemen doet wonderen, de 3 auto's waren ook van vrienden van me. je krijgt van tevoren de prijs te horen en kun je aangeven wat je verwacht.
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
batsie
Contacteer:

Bericht door batsie »

binnenkant gedemonteerd, helemaal gespoten en weer gemonteerd
€ 0.0.
voor wat hoort wat :D
eens

een mustang, altijd een mustang

mustang ivy green '65 v8 300hp (running)
volvo s70 tdi (running)
olaf

Bericht door olaf »

GJ,

Mail mij dat adresje eens door...Cougar heeft kenteken en kan wel een
blaasje gebruiken!
Mercury Cougar '68
Mercury Villager ´94 for sale (teab)
Chevrolet Corvette '91
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”