ik hoor nog wel eens bedragen waarvan ik denk dat ze beter gewoon een nieuwe auto hadden kunnen kopen...
geen gelijk aan of het alleen buiten, of ook binnen (deurstijlen, binnen motorkap en kofferbak) of hele chassis (los chassis - full resto) is geweest, en of er nog deuken in zaten en of je zelf moest demonteren en opbouwen. + uiteraard of je tevreden was over het resultaat.
zodat we de appels en peren uit elkaar houden
zal voor gaan:
68 cougar; binnen-buiten, flinke deuk in deur en scherm, perfect resultaat, compleet brengen/ophalen, kosten 1.600 euri
68 thunderbird; binnen-buiten, zelf gedemonteerd en geschuurd (door de eigenwijze eigenaar) spuitwerk perfect, door het zelf schuren (schuurmachine te lang op dezelfde plek) kwamen er lichte golven in de lange stukken, eigen schuld eigenaar, hij was al gewaarschuwd, maar wilde het zelf doen
62(dacht ik) Lincoln continental, binnen-buiten, flinke deuk in scherm en motorkap, perfect resultaat, compleet brengen/ophalen, kosten 1.650 of 1.700euri
ow ja, in een week of 2 klaar. buiten 9-5 uren
mijne gaat binnenkort denk maar naar de spuiter.
edit;
ps, mijne is erkend schadehersteller, ken de eigenaar, dus betaal +/- 1/3e van het normale (verzekeringswerk)tarief