Sorry, je hebt gelijk, ik zat er helemaal naast
Groeten,
Erwin
Moderator: Shelby GT-H
De tank van mijn 66-er was ook niet vlak aan de bovenkant, dezelfde ribbels als Arie heeft....dolphin schreef:Dat is wel heel apart dan Dakloos. Patrick van Moviecars weet dat ik een 66er heb en de oude tank ziet er ook zo uit aan de bovenkant.Dakloos schreef:zo te zien heb je een tank van een veel later bouwjaar. De 65-68 tanks zijn vlak aan de bovenkant. Ik hoop voor je dat de vulpijp goed aan te sluiten is op deze tank.......
Gisterenavond even de tankhals gepast en die komt wel uit. Ik moet wel een dikke rubber pakking maken tussen hals en achterwand,
anders raakt de tankdop de lak, maar dat heb ik al van meer forumleden begrepen.
vr gr Arie
wat Erwin dacht dat het was.

.

Degene die tegen die tijd concours centen neertelt krijgt er van mij dan de goede dop bij MitchMitch schreef:Mooi hoor! Moet hij concourse staat worden? Anders heb je de verkeerde tankdop
Zover ik weet was alleen de uitlaat door de rear valance een typische GT optie die niet los te verkrijgen was. De rest was op de gewone mustang ook te bestellen zoals o.a. de mistlampen set.dolphin schreef:
Ik heb ook het mistlampenset voor in de grille van een GT, vandaar ook de dop. Ik heb begrepen dat er in die tijd niet heel veel verschil zat
in een gewone 289 of een GT![]()
vr gr Arie
Volgens mij zijn jullie gewoon jaloers op mijn mooie glimmende Gt tankdopmustang66coupe schreef:Zover ik weet was alleen de uitlaat door de rear valance een typische GT optie die niet los te verkrijgen was. De rest was op de gewone mustang ook te bestellen zoals o.a. de mistlampen set.dolphin schreef:
Ik heb ook het mistlampenset voor in de grille van een GT, vandaar ook de dop. Ik heb begrepen dat er in die tijd niet heel veel verschil zat
in een gewone 289 of een GT![]()
vr gr Arie
Niet echt de juiste reden voor een GT tankdop dus
Die van jouw gaat ongetwijfeld ook zo glimmenmustang66coupe schreef:Op die mooie glimmende mustang!![]()