Voorstellen
Moderator: Shelby GT-H
- PoisonIvy66
Claudia Over het algemaan kan geen hond meer met zijn poten vanaf blijven of je nu een mindere hebt of een nieuwere dat verschil maakt een vandaal niets uit .mijne staat ook gewoon buiten en is maar een fox model en daar kunnen ze nog niet vanaf blijven .heb er vorige week een betrapt met de cam en probeerde het embleem van de motorkap te stelen .kan je vertellen dat die nooit meer iets wild stelen en is een aantal uurtjes later wakker geworden ergens in de stuiken paar 100Mtr verderop .
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Vaak is een esthetisch minder fraaie technisch ook minder fraai.
In mijn ogen is zo'n auto voor dagelijks gebruik geen doen. Er is al genoeg over gezegd en het verbaast me dat je ons om advies vraagt maar bijna iedere opmerking en tip in de wind slaat. Tuurlijk kun je dagelijks met een Mustang rijden maar dat zijn modernere.
In mijn ogen is zo'n auto voor dagelijks gebruik geen doen. Er is al genoeg over gezegd en het verbaast me dat je ons om advies vraagt maar bijna iedere opmerking en tip in de wind slaat. Tuurlijk kun je dagelijks met een Mustang rijden maar dat zijn modernere.
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
-
Claudia1968
Ik bedoel: er wordt je aan alle kanten afgeraden een vroege Mustang als dagelijkse auto te kiezen. En dit om verschillende redenen die allemaal zijn gevormd door (negatieve) ervaring. Toch geef je aan een gerestaureerde Mustang bij AHP te willen gaan kopen. Moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar vraag dan ook niet of het te doen is. Je hebt na je gesprek met Roy namelijk aangegeven dat je begrepen had dat dit goed te doen is. Natuurlijk zal een verkoper dat zeggen, maar hier wordt het afgeraden. Ik heb je ook in een pb wat inside info gegeven waarin ik je uitnodig om meer duidelijkheid en tips te vragen en dat doe je niet. Vandaar mijn opmerking.
- razor68blade
Hoi Claudia,
Ik denk wat Erwin bedoeld is dat je niet moet doorgaan met het aanschaffen van een mustang (lees oldtimer) indien je hem dagelijks gaat gebruiken. Als ik het goed heb gelezen moet je 200 km per week rijden en dat is nogal wat voor een zeer oud beestje (door weer en wind) Niets is onmogelijk, maar als je hier 10 forum leden op een rij zet en je stelt de vraag of je er dagelijks mee moet rijden zullen er 8 hierop negatief reageren. Dit moet je echt even laten bezinken, voordat je verder gaat. (Dat zijn namelijk de mensen met veel ervaring) Het is misschien niet wat je wilt horen, maar het is wel de realiteit.
Ik kan natuurlijk niet in je financiële keuken kijken en misschien ben je wel miljonair...en dan zou ik zeggen: DOEN!
Indien dat niet zo is, dan moet je echt weten dat je mustang zeer, zeer snel zal slijten met de nodige (behoorlijke) kosten daarbij. Indien je dit ervoor over hebt en je wilt toch je passie volgen, dan moet je het gewoon doen
Grt. Johan
Ik denk wat Erwin bedoeld is dat je niet moet doorgaan met het aanschaffen van een mustang (lees oldtimer) indien je hem dagelijks gaat gebruiken. Als ik het goed heb gelezen moet je 200 km per week rijden en dat is nogal wat voor een zeer oud beestje (door weer en wind) Niets is onmogelijk, maar als je hier 10 forum leden op een rij zet en je stelt de vraag of je er dagelijks mee moet rijden zullen er 8 hierop negatief reageren. Dit moet je echt even laten bezinken, voordat je verder gaat. (Dat zijn namelijk de mensen met veel ervaring) Het is misschien niet wat je wilt horen, maar het is wel de realiteit.
Ik kan natuurlijk niet in je financiële keuken kijken en misschien ben je wel miljonair...en dan zou ik zeggen: DOEN!
Indien dat niet zo is, dan moet je echt weten dat je mustang zeer, zeer snel zal slijten met de nodige (behoorlijke) kosten daarbij. Indien je dit ervoor over hebt en je wilt toch je passie volgen, dan moet je het gewoon doen
Grt. Johan
1969 Ford Mustang Mach 1 - Raven Black
351 windsor (M-code) stroked to 392 (3.89 rear end) - 4 speed toploader
-
Claudia1968
Jouw conclusies zijn niet correct, Roy heeft mij ten zeerste afgeraden om een Mustang te kopen zonder in het bezit te zijn van een garage. Sterker nog, hij wil me er niet eens een verkopen hahaha als ik geen garage heb.
Vwb alle tips & hints dank allen daarvoor, ik neem ze mee in mijn beslissingsproces, het helpt mij om tot een keuze te komen of niet, ik heb al aangegeven dat ik eerst op zoek ben naar een garage & het kan zijn dat ik overga tot een Kadet...
Vwb alle tips & hints dank allen daarvoor, ik neem ze mee in mijn beslissingsproces, het helpt mij om tot een keuze te komen of niet, ik heb al aangegeven dat ik eerst op zoek ben naar een garage & het kan zijn dat ik overga tot een Kadet...
ik sluit me bij voorgaande aan. zelfs mijn II rij ik niet echt dagelijks, maar 1, hooguit II keer in de week, meestal korte ritjes en af en toe een lange. en dat terwijl het een modernere auto is die zich kwa weggedrag en dergelijke beter presteert dan een oude Mustang. dus dan zou ik ook afraden met zoiets dagelijks op stap te gaan. en dan de benzinekosten. ik denk dat je heel gauw ermee ophoudt als je na een maand rijden de benzinerekeningen bij elkaar optelt.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Yeah right...dat geloof je toch niet zelf?Claudia1968 schreef: Sterker nog, hij wil me er niet eens een verkopen hahaha als ik geen garage heb.
Het gaat niet alleen om het hebben van een garage of niet. Veiligheid staat voorop natuurlijk. Maar goed, genoeg gezegd (en gewaarschuwd).
Erwin
-
Claudia1968
- razor68blade
Hoi Claudia,Claudia1968 schreef:goes without saying
Het mooiste (en beste) scenario is een garage voor je mustang en een tweede auto voor woon/werk verkeer.
More I can't say
Succes met je zoektocht en laat het ons nog even weten wat je hebt beslist. (maar een Kadett?...pffff)
Grt. Johan
1969 Ford Mustang Mach 1 - Raven Black
-
Claudia1968
2e auto heb ik al Chevy Blazer & Greenwheel, ik zal 200 km per maand gaan rijden (en das nogal hoog ingeschat) in Amsterdam fietsen we, ik heb geen Mustang nodig, ik WIL er gewoon een, ik heb geen zin om in zo een duffe bak meer te gaan rijden, ik ga naar Muiden om daar Mustang rijders te gaan bekijken, zijn er hier forumleden die er ook heen gaan ?
- metzijndrie
Ik was het van plan ja; trouwens ex-amsterdammer.zijn er hier forumleden die er ook heen gaan ?
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group
Gertjan, Jelle, Paul
Gertjan, Jelle, Paul
wanneer de cabrio af is,kan ik misschien de laatste (12 sept.?)bezoeken en anders kom ik waarschijnlijk met de hardtop, dus wie weet tot ziens.
groeten jan douwe,,,,,,
groeten jan douwe,,,,,,
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sck2ZSK-Qk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=XLN3DJdK ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=XLN3DJdK ... detailpage" onclick="window.open(this.href);return false;