Voorstellen
Moderator: Shelby GT-H
-
Claudia1968
Voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort ook gegrepen door het Ford Mustang virus en ben me aan het orienteren omtrent het aanschaffen van een oldtimer.
Ik hoop via dit forum wat hulp te kunnen krijgen in mijn zoektocht naar de voor mij ideale Mustang.
Ik ben al bij American Horse Power wezen kijken alsmede op marktplaats en het virus wordt steeds hardnekkiger...
Ik ben sinds kort ook gegrepen door het Ford Mustang virus en ben me aan het orienteren omtrent het aanschaffen van een oldtimer.
Ik hoop via dit forum wat hulp te kunnen krijgen in mijn zoektocht naar de voor mij ideale Mustang.
Ik ben al bij American Horse Power wezen kijken alsmede op marktplaats en het virus wordt steeds hardnekkiger...
Welkom op het forum! Hier zul je alle hulp en advies krijgen die je maar wilt. Marktplaats is een goede plek mits je iemand erbij hebt die technisch de auto kan bekijken terwijl jij er verliefd naar staat te staren (zo gaat dat bij mij meestal). Bedrijven zijn er genoeg en iedereen heeft daar wisselende ervaringen mee. Eentje die er wat mij betreft uitspringt qua aanbod (veruit) en service is Geevers in Asten.
Als je iets op het oog hebt is het slim (en voor de lezer leuk) het hier te posten zodat anderen erop kunnen 'schieten' voordat je voor een auto valt en niet meer objectief bent.
Naar wat voor model en jaar ben je op zoek en niet onbelangrijk: in welke staat zoek je iets?
Veel succes,
Erwin
Als je iets op het oog hebt is het slim (en voor de lezer leuk) het hier te posten zodat anderen erop kunnen 'schieten' voordat je voor een auto valt en niet meer objectief bent.
Naar wat voor model en jaar ben je op zoek en niet onbelangrijk: in welke staat zoek je iets?
Veel succes,
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
- metalbrains
- grandmaster n
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Welkom op het forum, Claudia.
Naast American Horsepower en Geevers, zijn er nog een aantal Mustang georienteerde bedrijven,
zoals Movie Cars, Voorend en de Mustang Garage (B).
1e generatie Mustangs zijn er in veel types.
Door een aantal meetings te bezoeken kan je indruk krijgen van de diversiteit,
zodat je doelgerichter kunt zoeken naar het model wat jou aanstaat.
Veel succes.
Naast American Horsepower en Geevers, zijn er nog een aantal Mustang georienteerde bedrijven,
zoals Movie Cars, Voorend en de Mustang Garage (B).
1e generatie Mustangs zijn er in veel types.
Door een aantal meetings te bezoeken kan je indruk krijgen van de diversiteit,
zodat je doelgerichter kunt zoeken naar het model wat jou aanstaat.
Veel succes.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Claudia,welkom op dit forum en voor tip enz. zit je hier wel goed.Niet alleen via Marktplaats.nl maar ook via autoscout.nl,autotrack.nl is er wat te vinden.Als je via http://www.gaspedaal.nl/ zoekt worden de resultaten van verschillende sites tegelijk gegeven,wel zo makkelijk.
Door alleen Ford USA en dan Mustang(zonder bouwjaar)in te vullen heb je er al 450 occasions.
Mark
Door alleen Ford USA en dan Mustang(zonder bouwjaar)in te vullen heb je er al 450 occasions.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
-
Claudia1968
Nav het gesprek met American Horsepower denk ik dat ik uit zal komen op een vroeg model tot ca. 1970, ik ging eerst voor de coupe echter ik las hier op het forum dat deze niet zo waardevast zijn. Ik ben van plan om geen andere auto meer aan te schaffen, ik wil hem voor dagelijks gebruik, hij moet gerestaureerd zijn, dus jaja het gaat me nogal wat geld kosten. Ik weet dus nog niet waar ik me sprecifiek op moet richten, ik vermoed dat het een fastback gaat worden maar welk type geen idee ? Kunnen jullie me wat lectuur aanraden ? Ik ga voor mooie typische jaren 70 kleuren, groen, bruin etc. je kent ze wel, zwart en grijs vind ik ook mooi, maar geen rood of wit (te opvallend voor Amsterdam). Ik zoek een stijlvolle en elegante Mustang die niet teveel de aandacht mag trekken in de grote stad voor gajes mede omdat ik niet over een garage beschik. Wel ben ik van plan om hem niet in de winter met sneeuw te rijden. Ik hem me laten vertellen dat dit prima te doen is ?
Welkom. even een kritische nood
Dagelijksgebruik hmmmm voor zo`n oude auto ( rond 1970) lijkt me dat niet echt goed, ook verzekering kan moeilijk doen hierover. Amsterdam wil toch juist die oude bakken uit de stad weren, dus wat doe je je zelf aan?. Als ik jou was zou ik er echt een klein autotje bij nemen. verder een MUSTANG valt altijd op wat voor kleur je ook neemt, helemaal de dure oude modellen, dus wat diefstal aangaat zou ik echt een garage en een goed alarm aanbevelen.
Er zijn ook hier al wat topics over diefstal etc. geweest lees die maar eens goed door!.
Tsja en regen en sneeuw doet de wagen ook zeker niet goed, de kwaliteit van het plaatwerk uit die tijd laat te wensen over....
Je btaalt snel al snel tussen de 12.000 -17.000 + euro voor een mooie gerestaureerde Mustang en snap niet waarom een coupe niet waardevast zou zijn?. Lijkt me juist in jouw situatie beter om maar niet een cabrio te nemen, helemaal niet in de grote (waar een fiets al met 4 sloten vast staat) stad waar ze zomaar ff een mes in je dak zouden kunnen zetten. dus:
Wil je niet ontmoedigen het is je eigen geld, maar bezind eer ge begint!!. Mocht je echt niet weten wat te doen met je poen stuur dan ff een pb, krijgt u mijn rekeningnummer even
.
Goede zoektocht gewenst. Er zijn hier genoeg mensen met kennis en kunde om je eventueel te helpen!.
Dagelijksgebruik hmmmm voor zo`n oude auto ( rond 1970) lijkt me dat niet echt goed, ook verzekering kan moeilijk doen hierover. Amsterdam wil toch juist die oude bakken uit de stad weren, dus wat doe je je zelf aan?. Als ik jou was zou ik er echt een klein autotje bij nemen. verder een MUSTANG valt altijd op wat voor kleur je ook neemt, helemaal de dure oude modellen, dus wat diefstal aangaat zou ik echt een garage en een goed alarm aanbevelen.
Er zijn ook hier al wat topics over diefstal etc. geweest lees die maar eens goed door!.
Tsja en regen en sneeuw doet de wagen ook zeker niet goed, de kwaliteit van het plaatwerk uit die tijd laat te wensen over....
Je btaalt snel al snel tussen de 12.000 -17.000 + euro voor een mooie gerestaureerde Mustang en snap niet waarom een coupe niet waardevast zou zijn?. Lijkt me juist in jouw situatie beter om maar niet een cabrio te nemen, helemaal niet in de grote (waar een fiets al met 4 sloten vast staat) stad waar ze zomaar ff een mes in je dak zouden kunnen zetten. dus:
Wil je niet ontmoedigen het is je eigen geld, maar bezind eer ge begint!!. Mocht je echt niet weten wat te doen met je poen stuur dan ff een pb, krijgt u mijn rekeningnummer even
Goede zoektocht gewenst. Er zijn hier genoeg mensen met kennis en kunde om je eventueel te helpen!.
Laatst gewijzigd door fuel66 op vr 04 jun, 2010 13:13, 2 keer totaal gewijzigd.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- grandmaster n
Een Mustang die geen aandacht trekt, hummm......Claudia1968 schreef:........een stijlvolle en elegante Mustang die niet teveel de aandacht mag trekken in de grote stad voor gajes mede omdat ik niet over een garage beschik. Wel ben ik van plan om hem niet in de winter met sneeuw te rijden. Ik hem me laten vertellen dat dit prima te doen is ?
Maar goed, het gebruiken van een oldtimer voor dagelijks gebruik is idd prima te doen. Ik doe het zelf nml ook.
Maar ook ik zet wat "food for tought" voor je neer.
1)Als de auto continue buiten staat gaat hij sneller achteruit (en dan bedoel ik niet in de versnelling
2) Ik rij met drie oldtimers en wel om een reden. De bedrijfszekerheid. Het is en blijft een oude auto (of in mijn geval oude auto's) en die hebben af en toe (en dat meer dan een moderne auto) mankementen. En dan heb je soms niet binnen een paar dagen het onderdeel binnen (soms overigens wel).
Ik hoop dat je je beslissing met deze info sneller kan maken.
gr
- PoisonIvy66
In Amsterdam, geen garage, dagelijks gebruik, niet opvallen.......Claudia1968 schreef:Nav het gesprek met American Horsepower denk ik dat ik uit zal komen op een vroeg model tot ca. 1970, ik ging eerst voor de coupe echter ik las hier op het forum dat deze niet zo waardevast zijn. Ik ben van plan om geen andere auto meer aan te schaffen, ik wil hem voor dagelijks gebruik, hij moet gerestaureerd zijn, dus jaja het gaat me nogal wat geld kosten. Ik weet dus nog niet waar ik me sprecifiek op moet richten, ik vermoed dat het een fastback gaat worden maar welk type geen idee ? Kunnen jullie me wat lectuur aanraden ? Ik ga voor mooie typische jaren 70 kleuren, groen, bruin etc. je kent ze wel, zwart en grijs vind ik ook mooi, maar geen rood of wit (te opvallend voor Amsterdam). Ik zoek een stijlvolle en elegante Mustang die niet teveel de aandacht mag trekken in de grote stad voor gajes mede omdat ik niet over een garage beschik. Wel ben ik van plan om hem niet in de winter met sneeuw te rijden. Ik hem me laten vertellen dat dit prima te doen is ?
Dat zijn 4 dingen die in mijn woordenboek niet met een gerestaureerde mustang samengaan.
Maar het is natuurlijk je eigen geld en je eigen keuze.
Veel plezier met het zoeken naar een geschikte mustang.
Groeten,
Roel
...Happiness is the road...
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Claudia,
ik wil graag mijn kennis en ervaring met je delen.
Aller eerst ben ik zo brutaal jou te vragen in welke leeftijdscategorie wij je in mogen schalen, niet dat dit direct uit maakt maar meer voor het beeld.
Daarnaast, ik rij zelf een 1970 fastback, uitsluitend op zon(nige) en/of feestdagen. Waarom, omdat deze auto's en zeker de cabrio's en fastbacks erg prijzig zijn, wel waarde vast inderdaad maar ik denk dat dat bij de coupés ook zo is, maar in een iets lager niveau.
Laten we voorop stellen wij weten en willen niet weten wat je te besteden hebt, maar dit is zeker geen onbelangrijke.
Wat heb je in gedachten voor de auto en wat reken je verder aan kosten.
Ga je een dergelijke auto op Gas rijden of benzine...
Heb je al eens een klassieke mustang gereden, weet je hoe zoiets door de smalle straatjes van Amsterdam her en der manoeuvreerde ?
Ik zou van mijn leven geen gerestaureerde auto van tussen de 25 en 35 duizend hard verdiende euro's op straat voor het grijpen zetten...
Hoe graag we ook nieuwe liefhebbers zien en verwelkomen, dit zou ik echt niet doen... tenzij je dit gewoon heel goed realiseert en er op telt dat je binnen nu en 10 jaar de auto op nieuw aan het doen komt als hij er dan uberhaupt nog is...
ik wil graag mijn kennis en ervaring met je delen.
Aller eerst ben ik zo brutaal jou te vragen in welke leeftijdscategorie wij je in mogen schalen, niet dat dit direct uit maakt maar meer voor het beeld.
Daarnaast, ik rij zelf een 1970 fastback, uitsluitend op zon(nige) en/of feestdagen. Waarom, omdat deze auto's en zeker de cabrio's en fastbacks erg prijzig zijn, wel waarde vast inderdaad maar ik denk dat dat bij de coupés ook zo is, maar in een iets lager niveau.
Laten we voorop stellen wij weten en willen niet weten wat je te besteden hebt, maar dit is zeker geen onbelangrijke.
Wat heb je in gedachten voor de auto en wat reken je verder aan kosten.
Ga je een dergelijke auto op Gas rijden of benzine...
Heb je al eens een klassieke mustang gereden, weet je hoe zoiets door de smalle straatjes van Amsterdam her en der manoeuvreerde ?
Ik zou van mijn leven geen gerestaureerde auto van tussen de 25 en 35 duizend hard verdiende euro's op straat voor het grijpen zetten...
Hoe graag we ook nieuwe liefhebbers zien en verwelkomen, dit zou ik echt niet doen... tenzij je dit gewoon heel goed realiseert en er op telt dat je binnen nu en 10 jaar de auto op nieuw aan het doen komt als hij er dan uberhaupt nog is...
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
you're right, well spotted hehePeter Kapteyn schreef:Leeftijd staat onder de avatar
Ik zou vast een voorraad van emblemen, antennes, wieldoppen gaan aanleggen. denk dat je die regelmatig moet vervangen in Amsterdam als tie in de open lucht staat.. en duik eens in een all risk verzekering voor een auto tegen taxatie waarde..en dan voor dagelijks gebruik. Kan je nog voor leuke verrassingen komen..
succes en wijsheid
Ik denk inderdaad ook Peter dat de verzekering eisen stelt aan stalling a.d.v. de waarde van het voertuig.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !