Reed je hard toen het gebeurde??
Wel, het was in het centrum van Westmalle, waar ik via een omleiding voor de kermis, een bocht nam (10km/u) en een "knak" hoorde.
Tien meter verder moest ik weer een bocht nemen (kruispunt), en remde heel eventjes en hoooo..... het stuur sloeg uit mijn handen en de wagen ging naar links. Gelukkig geen tegenkomend verkeer. Dus uitgestapt, eens gekeken (niets gezien... wie denkt daar nu aan...), nog 20 meter doorgereden en moest weer even remmen en... weer was hij weg naar links !
Dan wijselijk besloten hem op een oprit te zetten naast de baan, even er onder gelegen (met een collega oldtimer met een De Lorean !...) en dan vonden we de stang die gewoon afgebroken was.
Dus VAB laten komen (10 minuten) en op sleep naar huis toe, en nu staat het beestje in de garage....
Morgen bouten losmaken en oude gebroken stuk er uit, en dan nieuw er in, en opnieuw laten uitlijnen natuurlijk.
Dus gelukkig reed ik niet snel, anders had ik dit misschien niet meer kunnen schrijven....
De stang moet zo loskomen, want ze is er al eens af geweest over twee jaar, en er is kopervet aangedaan, dus dat zal wel gaan...
Emiel