met name op het 65-66 model
lijkt mij wel een aardige optie,mede omdat dan die rand daar ook niet vol met troep blijft liggen

Tonie
Moderator: Shelby GT-H

Ja Erwin,dat vind ik wel watDakloos schreef:Ik heb daaar ook een halve emmer met troep uitgehaald. Gelukkig niet rot eronder. Dit zal ook best wel bijdragen tot stevigheid van de shocktower. Is dit niks voor je Tonnie? Ik denk dat je hiermee weinig bodyflex zult hebben!
Nee,niet echtPureVision schreef:Ziet er inderdaad wel goed uit zo. Heb je ook een link naar de website?

Die kon ik idd al BenCobra302 schreef:nee, geen ervaring mee, maar wel top, dit kon ik nog niet..![]()
heb ik misschien er ook 1 voor degene die hem nog niet kennen, een upgrade voor je spring-perches.
http://www.fordmuscle.com/archives/2005 ... /index.php
ik heb nu een diy kit thuis liggen, dat gaat er deze winter onder, samen met deze tip van Tonie!
full TCP front conversion inc R/PCobra302 schreef:ga je voor een volledige coilover setup? of 1tje die je veer+demper alleen vervangt?? cool!
ps, daar heb ik ze ook vandaan, van Daze..
Ben,je moet je eens verdiepen in de BMW R/P op de sloopCobra302 schreef:cool!!!
R/P staat ook op het schema voor deze winter, maar zoals gewoonlijk is er nog niets voor de 71-73, dus wordt weer zelf wat fabrieken...
ik heb nog wel een bekrachtigt r/p liggen van een Mustang II, maar dan sturen men wielen de andere kant op....