( Roy hiervoor nog onze dank als we het nog niet hebben gezegd
Om even een indruk te geven wat we hebben gekocht:

Er zit uiteraad héél veel werk aan zoals een compleet nieuw interieur, de moterruimte moet worden aangepakt en binnen een paar jaar word hij ook helemaal opnieuw gespoten (uiteraard in Grabber Blue) maar dan zonder de Boss striping, het word dan de C stripe zoals destijds gebruikt bij de Grabber Special.

De afgelopen week ben ik bezig geweest de auto klaar te maken voor de RDW keuring die staat gepland voor 3 december. Daarna gaat de auto mee naar huis waar ik dan als eerst met de onderkant en wielkasten ga beginnen. Deze worden helemaal kaal gemaakt en daarna in de bodyshoot gezet. We hopen met een 2 jaar het project af te ronden voor zover we het nu kunnen plannen, er zal best wel iets onvoorwacht te voorschijn komen zoals iedereen wellicht wel weet uit eigen ervaring.
Verder hebben we besloten de 65 fastback te verkopen, momenteel staat hij onder consignatie te koop bij American Horse Power , zie link http://www.americanhorsepower.nl/index" onclick="window.open(this.href);return false;. ... ilver-blue .
Zodra er verder vorderingen en of veranderingen zal ik dit in dit topic met jullie delen.