Offerte USA GT (2005) ---> naar EU

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Ferio

Offerte USA GT (2005) ---> naar EU

Bericht door Ferio »

Beste mensen,

Ik heb een offerte aangevraagd bij www.vdsautomotive.nl om te zien wat hun er voor vragen om zeg maar vanaf dat de auto in nederland komt het overtenemen en op kenteken te zetten.

http://img329.imageshack.us/img329/3605/offertewu9.jpg

Kunnen jullie mij vertellen of deze offerte daadwerkelijk een goede prijs is of zeggen jullie dat b.v de knipperlichten etc vervangen je ook net zo goed zelf kan doen en of andere dingen?

Let wel op dat dit exclusief BTW is.

Alvast bedankt!
gert-jan

Bericht door gert-jan »

hangt ook af waar je hem heen laat vervoeren, rotterdam is bijv. duurder dan bremen.
bij die 2000 usd zit ook het transport overland in?

je zou hollandranch eens kunnen vragen of die 2000 dollar billijk is. maar hij zal nog wel aan het pitten zijn :mrgreen:
van die andere kosten heb ik geen idee (zoals kosten keuring klaarmaken van 1475 euro). de belastingen zijn trouwens btw 0%.
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Bij www.americanhorsepower.nl kan je ook eens informeren naar wat ze berekenen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Ton BlingBling
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door Ton BlingBling »

Ik reken 1600 usd voor transport van ophaal adres tot haven Rotterdan.
Geen probleem ! :up:
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Ik kwam deze site ook nog tegen. Geen idee of het met die goedkoper word. http://www.detroitimport.nl/nl/s211/c15 ... n-NL-prijs
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
roush428

Bericht door roush428 »

Hallo, op zich is het wel goed, denk aan de nieuwe slurptax, deze maakt de auto aanzienlijk duurder! Het beste kan je een rol-on doen met de boot en dan goed verzekeren, ook kan je kijken bij:

http://www.auto-import-florida.nl

Hij heeft mijn Mustang op kenteken heel makkelijk gekregen terwijl ik 3x afgekeurd werd. Hele aardig man! en verstand van zaken. Vraag naar Gert
Ferio

Bericht door Ferio »

roush428 schreef:Hallo, op zich is het wel goed, denk aan de nieuwe slurptax, deze maakt de auto aanzienlijk duurder! Het beste kan je een rol-on doen met de boot en dan goed verzekeren, ook kan je kijken bij:

http://www.auto-import-florida.nl

Hij heeft mijn Mustang op kenteken heel makkelijk gekregen terwijl ik 3x afgekeurd werd. Hele aardig man! en verstand van zaken. Vraag naar Gert
Slurptax geldt toch alleen voor auto's gemaakt na februari 2008?
Claire

Bericht door Claire »

Prima offerte, kan ik bijna een auto van kopen. (wat een bedragen, daar schrik ik wel ff van :shock: )Zonder gekheid, probeer zoveel mogelijk zelf te doen. Scheelt veel geld. Koplampen met eu keur kan je 9 van de 10 keer gewoon bij Brezan halen. Het is meer werk dan dat je het laat doen, dat klopt. Het geld wat je bespaart kan je in je tank gooien, dat is tegenwoordig ook al een aardige duit.
Succes in ieder geval.
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Slurptax geldt inderdaad alleen voor nieuwe auto's die na 1 Feb.2008 op kenteken zijn gezet.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Ferio

Bericht door Ferio »

Claire schreef:Prima offerte, kan ik bijna een auto van kopen. (wat een bedragen, daar schrik ik wel ff van :shock: )Zonder gekheid, probeer zoveel mogelijk zelf te doen. Scheelt veel geld. Koplampen met eu keur kan je 9 van de 10 keer gewoon bij Brezan halen. Het is meer werk dan dat je het laat doen, dat klopt. Het geld wat je bespaart kan je in je tank gooien, dat is tegenwoordig ook al een aardige duit.
Succes in ieder geval.
Wat moet je zoal allemaal veranderen aan de mustang GT (2005) voor de EU?

Koplampen ken ik zelf vervangen, banden is te doen, wat nog meer?
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Mistachterlamp dacht ik

aron
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

knipperlichten: extra knipperlichten op de zijkant van het spatbord, of in de spiegel.
Een enkeling heeft problemen met de uitlaat om 'm in 1x goed gekeurd te krijgen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

Ferio,

je hoefd je koplampen niet te vervangen hor je moet zorgen dat je 2 witte voor knipperlichten krijgt dan hoef je er verder niks aan te veranderen. en je moet zorgen dat je de zijachterlichten even eruit wipt en plakband erover heen plakt anders gaan ze daar over zeiken en ook geloof mij zorg dat je het helemaal geregeld heb met de uitlaten als je het via lelystad laat doen(is de eenigste plek waar je je auto kan laten keuren) of je moet naar de TUV in Duitsland. Zullen de mensen hier al wel over gesproken hebben ik heb niet alles gelezen. Succes

Groetjes vanuit Kentucky

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
hollandranch
Donateur 2012
Contacteer:

Bericht door hollandranch »

gert-jan schreef:hangt ook af waar je hem heen laat vervoeren, rotterdam is bijv. duurder dan bremen.
bij die 2000 usd zit ook het transport overland in?

je zou hollandranch eens kunnen vragen of die 2000 dollar billijk is. maar hij zal nog wel aan het pitten zijn :mrgreen:
van die andere kosten heb ik geen idee (zoals kosten keuring klaarmaken van 1475 euro). de belastingen zijn trouwens btw 0%.
De 2000 Dollar is normaal want deze auto gaat van Dallas naar Houston ruim 240 mijl alleen zou je er geen BTW over hoeven te betalen, bij ons betaal je over de kosten in Amerika en naar Nederland geen BTW, scheelt toch een paar honderd euro. Een auto vanaf Houston kost op dit moment gemiddeld 1500 Dollar naar Rotterdam. De kosten in Nederland lijken redelijk hoog, maar voor ons houd het na de container hier een beetje op.
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”