Leuk filmje: Blits Bezit: Ford Mustang 428R RoushBlits Bezit
Moderator: Shelby GT-H
Leuk filmje: Blits Bezit: Ford Mustang 428R RoushBlits Bezit
Hij had zich beter even kunnen laten informeren over het op kenteken zetten. Er staat genoeg over op hier!
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10163
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10163
Waarom nu dat muziekje... 
En inderdaad, dat van die reflectoren en knipperlichten enzo weet iedere Mustang-eigenaar... Maar ja, het is een (ex-) BMW-rijder, geen Mustangman.
En die vergelijking van Roush vs. Shelby is gejat van Top Gear... Zij zeggen precies hetzelfde, in dezelfde woorden...
Maar verder leuke bak! Hopelijk snaptie dat het geen BMW is, anders vinden we hem binnenkort terug tegen de vangrail of in een boom...
En inderdaad, dat van die reflectoren en knipperlichten enzo weet iedere Mustang-eigenaar... Maar ja, het is een (ex-) BMW-rijder, geen Mustangman.
En die vergelijking van Roush vs. Shelby is gejat van Top Gear... Zij zeggen precies hetzelfde, in dezelfde woorden...
Maar verder leuke bak! Hopelijk snaptie dat het geen BMW is, anders vinden we hem binnenkort terug tegen de vangrail of in een boom...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Door schade en schande word men wijs. Voor ik aan de Mustang begon was ik ook niet bekend met dit forum. Da's geen schande. Dus iemand nawijzen omdat iets niet vooraf bekend was via het forum, of zelfs via de RDW zijn informatie heeft gekregen is niet nodig.
Als je tegen de RDW zegt dat je een Roush wil laten keuren zegt het ze waarschijnlijk weinig, en als je er dan een Mustang van maakt, dan word het al wat duidelijker... al zijn ze dan dus niet op de hoogte van alle aanpassingen die aan de auto zelf gedaan zijn, en kunnen ze dus (zoals ook uit het filmpje blijkt) op bepaalde punten echt lastig doen.
Zelfs met een standaard auto is het nog moeilijk. Vraag maar aan Ferdi, MustangMan010 of zelfs AHP. Allemaal leuke ervaringen met het RDW.
Bepaalde voorkennis is dus absoluut geen garantie dat het bij de RDW ook echt van een leien dakje loopt.
De eigenaar is overigens wel ingeschreven na de meeting van 10 augustus dit jaar: http://www.isookzo.nl/phpBB2/profile.ph ... ile&u=1814
In dit draadje word kort gesproken over het hoe en wat, alsmede de melding van de AutoWeek reportage: http://www.isookzo.nl/phpBB2/viewtopic. ... c&start=15
Het blijft overigens wel een schitterende wagen om te zien en te horen...
Als je tegen de RDW zegt dat je een Roush wil laten keuren zegt het ze waarschijnlijk weinig, en als je er dan een Mustang van maakt, dan word het al wat duidelijker... al zijn ze dan dus niet op de hoogte van alle aanpassingen die aan de auto zelf gedaan zijn, en kunnen ze dus (zoals ook uit het filmpje blijkt) op bepaalde punten echt lastig doen.
Zelfs met een standaard auto is het nog moeilijk. Vraag maar aan Ferdi, MustangMan010 of zelfs AHP. Allemaal leuke ervaringen met het RDW.
Bepaalde voorkennis is dus absoluut geen garantie dat het bij de RDW ook echt van een leien dakje loopt.
De eigenaar is overigens wel ingeschreven na de meeting van 10 augustus dit jaar: http://www.isookzo.nl/phpBB2/profile.ph ... ile&u=1814
In dit draadje word kort gesproken over het hoe en wat, alsmede de melding van de AutoWeek reportage: http://www.isookzo.nl/phpBB2/viewtopic. ... c&start=15
Het blijft overigens wel een schitterende wagen om te zien en te horen...
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
- NordicDawn
Inderdaad een mooie wagen! Al had ik hem liever zonder strepen, en andere velgen.
Dat meende ik ook al inderdaad.Hennie schreef:Overigens was de auto volgens mij vanaf dag 1 dat ie nederland is weer te koop.
Laatst gewijzigd door NordicDawn op do 06 nov, 2008 21:08, 2 keer totaal gewijzigd.
1970 Mustang Hardtop
- NordicDawn
Hallo Mensen,
helaas wist ik van dit forum niets voordat ik de auto haalde, dat had me een hoop problemen gescheeld. De auto staat inderdaad te koop, niet omdat hij weg moet, maar het geld is nodig voor andere dingen.
Hij stond al vroeg te koop omdat ik hem destijds niet op kenteken kreeg, maar dankzij een handige buurman is het toch gelukt uiteindelijk.
helaas wist ik van dit forum niets voordat ik de auto haalde, dat had me een hoop problemen gescheeld. De auto staat inderdaad te koop, niet omdat hij weg moet, maar het geld is nodig voor andere dingen.
Hij stond al vroeg te koop omdat ik hem destijds niet op kenteken kreeg, maar dankzij een handige buurman is het toch gelukt uiteindelijk.
- 351-V8-power
Toen ik mijn mustang kocht bestond het hele forum nog niet eens.Neko- schreef:Door schade en schande word men wijs. Voor ik aan de Mustang begon was ik ook niet bekend met dit forum. Da's geen schande. Dus iemand nawijzen omdat iets niet vooraf bekend was via het forum, of zelfs via de RDW zijn informatie heeft gekregen is niet nodig.
Ik heb nog nooit spijt gehad van mijn aankoop.
Gewoon niets overhaast doen.
Ed
69 Grandé 351W Copper Flame
Toch gek dat ik 'm vandaag nog tegenkwam in de nieuwe autotrader:
Ford USA Mustang Roush 428R
2008, 500kms Grijs metallic lak. alarm, airco, ABS, lm-velgen, leder int., stereo, stuurbekr., el.ramen, cv. Clifford klasse 5 alarm, met op afst.starten, gelimiteerd tot 200 stuks, dit is nr 51, 435PK, enige in Nederland. RVS uitlaat, supercharger, 18"Roush vlegen. Carbon fiber dashboard, Beest!
Tel: xx-xxxxxxxx (Putten) xenx@hotmail.com
xx duizend euro
Ford USA Mustang Roush 428R
2008, 500kms Grijs metallic lak. alarm, airco, ABS, lm-velgen, leder int., stereo, stuurbekr., el.ramen, cv. Clifford klasse 5 alarm, met op afst.starten, gelimiteerd tot 200 stuks, dit is nr 51, 435PK, enige in Nederland. RVS uitlaat, supercharger, 18"Roush vlegen. Carbon fiber dashboard, Beest!
Tel: xx-xxxxxxxx (Putten) xenx@hotmail.com
xx duizend euro