Roel stelt zich voor
Moderator: Shelby GT-H
Roel stelt zich voor
een goede avond allen,
Een liefhebber met een gezonde drang naar een klassieke mustang heeft zich aangemeld. even in het kort over mezelf:
Roel Guntlisbergen, geboren en getochen in best, nabij eindhoven.
Sindskort samen gaan wonen met mijn vriendin in tilburg.
Werkzaam in de bouw waar ik als Cad tekenaar functioneer.
Sinds een aantal jaren, na mijn achtiende, heb ik een ongekende passie voor de ford mustang. Na al mijn jaren aan studie te hebben gespendeerd wil ik nu gaan sparen voor mijn eerste echte project.
Een ford mustang! Nu ik weet welke type, jaar, etc. wil, moet ik toch eerst even mijn kennis verbreden. Natuurlijk hoop ik hier te vinden wat ik zoek.
het project bestaat uit verschillende fases. (even kort uit de bocht)
fase 1. het zoeken en kopen van een auto (incl. het vervoeren, invoeren etc.)
fase 2. het zoeken van alle onderdelen
fase 3. beginnen bij het begin van het project. (afhankelijk van de aankoop)
en hopelijk kom ik uiteindelijk tot een gewenste eind resultaat van een rijdende, prachtige klassieker.
Bedankt voor jullie tijd en tot op het forum,
Groetjes
Roel
Een liefhebber met een gezonde drang naar een klassieke mustang heeft zich aangemeld. even in het kort over mezelf:
Roel Guntlisbergen, geboren en getochen in best, nabij eindhoven.
Sindskort samen gaan wonen met mijn vriendin in tilburg.
Werkzaam in de bouw waar ik als Cad tekenaar functioneer.
Sinds een aantal jaren, na mijn achtiende, heb ik een ongekende passie voor de ford mustang. Na al mijn jaren aan studie te hebben gespendeerd wil ik nu gaan sparen voor mijn eerste echte project.
Een ford mustang! Nu ik weet welke type, jaar, etc. wil, moet ik toch eerst even mijn kennis verbreden. Natuurlijk hoop ik hier te vinden wat ik zoek.
het project bestaat uit verschillende fases. (even kort uit de bocht)
fase 1. het zoeken en kopen van een auto (incl. het vervoeren, invoeren etc.)
fase 2. het zoeken van alle onderdelen
fase 3. beginnen bij het begin van het project. (afhankelijk van de aankoop)
en hopelijk kom ik uiteindelijk tot een gewenste eind resultaat van een rijdende, prachtige klassieker.
Bedankt voor jullie tijd en tot op het forum,
Groetjes
Roel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
@aron
Het liefste zoek ik een 67 fastback v8 manual.
ik ben nu ook heerlijk het forum aan het aflopen om te kijken wat iedereen voor ervaring heeft met het invoeren van auto's.
Tot nu toe heeft alles een voorspelbaar verhaal. wel een goede, geen goede ervaring. Punten om op te letten. Dit zijn voor mij even de belangrijkste dingen. Natuurlijk vind ik al die verhalen heel erg mooi hoe iemand "in het diepe" gaat voor een auto te kopen.
Ongetwijfeld dat dit bij mij ook gaat gebeuren. Maar of er dan een paar bladerend verf, roest, oid heeft maakt voor mij niet zo veel uit aangezien ik een opknapper wil kopen.
keep in toutch,
Gr Roel
Het liefste zoek ik een 67 fastback v8 manual.
ik ben nu ook heerlijk het forum aan het aflopen om te kijken wat iedereen voor ervaring heeft met het invoeren van auto's.
Tot nu toe heeft alles een voorspelbaar verhaal. wel een goede, geen goede ervaring. Punten om op te letten. Dit zijn voor mij even de belangrijkste dingen. Natuurlijk vind ik al die verhalen heel erg mooi hoe iemand "in het diepe" gaat voor een auto te kopen.
Ongetwijfeld dat dit bij mij ook gaat gebeuren. Maar of er dan een paar bladerend verf, roest, oid heeft maakt voor mij niet zo veel uit aangezien ik een opknapper wil kopen.
keep in toutch,
Gr Roel
- NordicDawn
- PoisonIvy66
Damn! Net nu ik had voorgenomen om m'n forumnaam te (laten) wijzigen in "Roel", meld jij je hier aan...
.
Grapje! Geen probleem hoor!
Leuk om een naamgenoot hier te zien met dezelfde passie en ook nog eens uit dezelfde regio.
Welkom en veel succes met de zoektocht.
Groeten,
Roel
Grapje! Geen probleem hoor!
Leuk om een naamgenoot hier te zien met dezelfde passie en ook nog eens uit dezelfde regio.
Welkom en veel succes met de zoektocht.
Groeten,
Roel
...Happiness is the road...
@ Johnh+Erwin
Komen jullie beide uit het klompengat? dat is wel leuk om te weten. Dan ben ik ook wel benieuwd of we ooit kennis hebben gemaakt in dit (klompen)gat.
Wie weet wat de toekomst brengt. genoeg goede en gezellige terrasjes te vinden daar
@GTA67
Heel leuk die site maar een vermogen gaat het kosten. Ook al had ik het geld dan zou ik het nog niet 123 doen. Want de sport is (voor mij) om een te kopen, over laten varen en helemaal opknappen tot een gewenst eind resultaat. Het liefste alles zelf doen (tot een bepaalde hoogte).
Maar het is wel mooi om er eens naar toe te gaan en om te vergelijken.
Bedankt iig voor de link.
Komen jullie beide uit het klompengat? dat is wel leuk om te weten. Dan ben ik ook wel benieuwd of we ooit kennis hebben gemaakt in dit (klompen)gat.
Wie weet wat de toekomst brengt. genoeg goede en gezellige terrasjes te vinden daar
@GTA67
Heel leuk die site maar een vermogen gaat het kosten. Ook al had ik het geld dan zou ik het nog niet 123 doen. Want de sport is (voor mij) om een te kopen, over laten varen en helemaal opknappen tot een gewenst eind resultaat. Het liefste alles zelf doen (tot een bepaalde hoogte).
Maar het is wel mooi om er eens naar toe te gaan en om te vergelijken.
Bedankt iig voor de link.
- PoisonIvy66
- stephan verhagen