Ik vond dat het geluid van mij radio niet zo hard was, kreeg van mijn buurman een versterker hij wist niet of hij goed was dus even aan gesloten en ja hoor als goed nu dan weet je het wel weer de vloerbedekking los gehaald en 6 tal draden trekken en de boel goed aan gesloten nu als ik mij radio half zet staan me ruiten te trillen dus onder weg lekker CD draaien,bij 450 Watt.
En hij is nog de zelfde kleur als mijn auto.
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
ik heb recentelijk in mijn dagelijkse auto ook meer dan 400 watt geinstalleerd, kon ik voor een prikkie overnemen van een collega. Het gaat mij nog niet eens om het maximale vermogen wat eruit komt, maar hoe zuiver de klanken zijn. Dit is echt veel beter dan ik ooit verwacht had.
ik heb in mijn 2006 Mustang een Shaker 1000 installatie met 6 CD wisselaar,2 sub woofers in de deuren en een 500 watt subwoofer in de kofferbak.Totaal 1000 watt .Dat lijkt mij ook wel voldoende.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Rob, wanneer gooi jij er sub woofers erin en luchtvering onder je wagen? Dat je je auto lekker op je muziek kunt laten rondspringen, zoals die negers altijd doen?
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Je wil mij toch niet met een neger vergelijken.
Nee ik hou het beschaafd, ik hoor liever de motor maar zo af en toe even een leuk muziekje wat harder is dan ook leuk.
En dat voor niks.
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
>>Je wil mij toch niet met een neger vergelijken.>>
ik zou niet durven, maar aangezien jij al jaren je Mustang aan het verbouwen bent, dacht ik: het zou me niet verbazen als er ook luchtvering onder komt.
harry
Om de motor goed te horen heb ik mijn 67er Mustang wel met flowmasters
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
flowmasters... die zou ik ook wel onder de SG willen hebben. alleen zal de nette buurt waar ik woon er niet blij mee zijn als ik hem zondag 's morgens start om naar een of andere meeting te gaan.
harry