aankoop 73er mach 1 302 2v v8
Moderator: Shelby GT-H
-
frank leenders
aankoop 73er mach 1 302 2v v8
hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en ik hoop hier de nodige info te krijgen waar ik op moet letten voor als ik een 73er mach1 wil aankopen.
degene die ik op het oog heb is blauw ( maar origineel geel ) en hij staat in kaatsheuvel te koop.
hij is in redelijke staat dus mischien is er iemand op dit forum die de auto kent ?
ik hoop op veel reacties want ik ga (goede) vrijdag al kijken en hoop dat het is wat ik zoek
degene die ik op het oog heb is blauw ( maar origineel geel ) en hij staat in kaatsheuvel te koop.
hij is in redelijke staat dus mischien is er iemand op dit forum die de auto kent ?
ik hoop op veel reacties want ik ga (goede) vrijdag al kijken en hoop dat het is wat ik zoek
- NordicDawn
-
frank leenders
de mach 1 staat op site www.erclassics.nl
al vast bedankt voor jullie reacties.
oja ik ga er ook nog een bekijken met een Q-code, ik heb begrepen dat deze enigzins zeldzaam zijn, is dat ook zo
al vast bedankt voor jullie reacties.
oja ik ga er ook nog een bekijken met een Q-code, ik heb begrepen dat deze enigzins zeldzaam zijn, is dat ook zo
Wat ik van de foto's kan opmaken is dat er veel roest zichtbaar is. Met name bij de wielkasten en onderaan de dorpel achter. Kun je nagaan wat er werkelijk onder zit. Ook maakt de auto geen frisse indruk op me (interieur, motorruimte). Daarnaast vraag ik me af of het een Mach 1 is en niet een sportsroof.
Ik zou doorsparen en een duurdere kopen maar misschien is hij in het echt mooier en blijkt hij technisch wel heel erg goed. Nogmaals, dit is alleen gebaseerd op de foto's. Neem iig iemand mee die verstand heeft van dit model.
Succes.
Erwin
Ik zou doorsparen en een duurdere kopen maar misschien is hij in het echt mooier en blijkt hij technisch wel heel erg goed. Nogmaals, dit is alleen gebaseerd op de foto's. Neem iig iemand mee die verstand heeft van dit model.
Succes.
Erwin
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
Grabber Green/White interior
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Is iid een sportsroof volgens mij let op de vin kode onder de achterruit
Er zou een 05 code moeten staan ,en zie ik het goed dat er trommelremmen rondom op zitten ? .
Ook als er net zonder schoon te maken van die zwarte tectiel overheen is gespoten ga ik er niet vrolijker van worden .
Ik zie best veel roest ,Kijk extra goed rond de achterlichten, wielkasten onderkant deuren kofferbak bodem en neem iemand mee die er verstand van heeft .
Er zou een 05 code moeten staan ,en zie ik het goed dat er trommelremmen rondom op zitten ? .
Ook als er net zonder schoon te maken van die zwarte tectiel overheen is gespoten ga ik er niet vrolijker van worden .
Ik zie best veel roest ,Kijk extra goed rond de achterlichten, wielkasten onderkant deuren kofferbak bodem en neem iemand mee die er verstand van heeft .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
-
frank leenders
nogmaals bedankt voor jullie reactie's, begin nu sterk te twijfelen aan de kwaliteit van deze auto.
het is wel een echte mach 1 met vin-code 05 en body-code 63R
ben ook al bij american horse power geweest en deze mensen hebben mij ook een stuk wijzer gemaakt en ik heb ook daar een soort van zoek-opdracht geplaatst.
ik hoop dat ik er snel een vind !
het is wel een echte mach 1 met vin-code 05 en body-code 63R
ben ook al bij american horse power geweest en deze mensen hebben mij ook een stuk wijzer gemaakt en ik heb ook daar een soort van zoek-opdracht geplaatst.
ik hoop dat ik er snel een vind !
- Mustang Den Haag
- †
Kijk hier even ; http://www.belairclassics.nl/
1973 Ford Mustang Convertible
Een hele nette Ford Mustang Convertible uit 1973, voorzien van de enige echte 351 Cleveland met automaat, rem en stuurbekrachtiging. Origineel NL geleverde auto. € 14.950,=
GR ROB
1973 Ford Mustang Convertible
Een hele nette Ford Mustang Convertible uit 1973, voorzien van de enige echte 351 Cleveland met automaat, rem en stuurbekrachtiging. Origineel NL geleverde auto. € 14.950,=
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Enjoy Life Today, don't wait for it...
- NordicDawn
Je zou ook nog bij deze kunnen kijken:
http://auto.aanbodpagina.nl/ford-mustan ... uto-lpg-73
Volgens de advertentie:
- LPG/Benzine
- 351 Cleveland
- €11.999,-
- apk gekeurd
- nieuwe remmen rondom ( voor ook nieuwe schijven)
- body prof. gerestaureerd
http://auto.aanbodpagina.nl/ford-mustan ... uto-lpg-73
Volgens de advertentie:
- LPG/Benzine
- 351 Cleveland
- €11.999,-
- apk gekeurd
- nieuwe remmen rondom ( voor ook nieuwe schijven)
- body prof. gerestaureerd
1970 Mustang Hardtop
-
frank leenders
hebbes !!!! vanmorgen gevonden ergens in de wel bekende oude schuur ! waar hij de laatste 8 jaar heeft staan slapen. na een uur erop en eronder heb ik hem gekocht
een originele 73er Mach 1 en ook nog met een Q-code de auto is helemaal origineel en verkeert nog een een goede staat ook ( zit natuurlijk wel wat werk aan ) zodra het lukt om wat fotos te plaatsen zal ik dit doen.
ik zal dus regelmatig dit forum gaan bezoeken
mijn paasweekend kan niet meer stuk !
een originele 73er Mach 1 en ook nog met een Q-code de auto is helemaal origineel en verkeert nog een een goede staat ook ( zit natuurlijk wel wat werk aan ) zodra het lukt om wat fotos te plaatsen zal ik dit doen.
ik zal dus regelmatig dit forum gaan bezoeken
mijn paasweekend kan niet meer stuk !
- metzijndrie