zal me even voor stellen , ben jeffrey 19 jaar oud ,
kom omgeving zoetermeer .
heb een mustang 1967 coupe gekocht, had al 2 mustangs 1967 cabrio restauratie projecten
wou toch wel graag rijden ,vandaar ik er nog een coupe bij heb gekocht,
eenmaal gekocht, kwam ik weer het 1 en ander tegen, de auto was onderhanden genomen bij mustang heideveld,
alles kogels onder de auto ,waren vol met vet gespoten, de man die hem voor mij gekocht had, van mustang heideveld
had veder weinig verstand van de auto ,hij had hem voor 23.000 euro gekocht ,
de auto zou goed en veilig moeten zijn , en alles wat op de blaadjes stond zou vervangen moete zijn
heb besloten toch maar weer te beginnen met opknappen, hoe veder ik de auto uit elkaar haalden hoe meer ik tegen kwam ,
er moesten nieuwe remmen in de auto zitte , de man voor mij heeft 1300 km met de auto gereden , in 2 jaar tijd er zitten nu versleten remblokken onder.
dat is toen niet vervangen, kachelmotor zou er nieuw op zitten de roest belle staan er op en doet het niet eens , de auto is van buiten
leuk gemaakt , chrome werk ziet er netjes uit is nieuw , interieur zag er leuk uit klopte niet heel veel van , claxson zat met knopje onder het dashboard ,
je kon met de auto niet harder rijden dan 50 miles, dan sloeg je stuur alle kanten uit , de man waarvan ik hem gekocht had dacht dat hij een goede auto had ,
hij schrok ook toen ik hem dit vertelde , mustang heideveld wist nergens vanaf en alles zou gebeurt moeten weze , de auto zou lak vrij zijn gweest , als je hem open schuurd kom je nog een paar kleurtjes tegen, ben nu een maand bezig met de auto , heb 2 nieuwe voorschermen , motorkap, en 2 nieuwe achterschermen er bij gekocht , de rest van de auto is gestraald op het dak na , de motor ruimte is nu klaar rally zwart gespoten , wacht op de achterschermen , ben nu met de wiel ophanging voor bezig , ben een site aan maken, waar het hele project ,opkomt te staan zodra er beetje fotos op staan , zal ik de site hier bij zetten iemand opmerkingen reacties hoor het graag
mustang 67 coupe
Moderator: Shelby GT-H
- mustangcoupecabrio
mustang 67 coupe
Laatst gewijzigd door mustangcoupecabrio op zo 20 sep, 2009 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- mustangcoupecabrio
weet iemand hoe ik fotos , bij kan voegen aan mij bericht ?
Laatst gewijzigd door mustangcoupecabrio op zo 20 sep, 2009 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- mathijsjanzen
Welkom hier; hier staat de uitleg over foto's:mustangcoupecabrio schreef:weet iemand hoe ik fotos , bij kan voegen aan mij bericht ?
http://www.isookzo.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8338
Marc