inklapbare zijspiegels

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Erwin60

inklapbare zijspiegels

Bericht door Erwin60 »

hallo,betreft mijn aanwinst mustang cabrio 1997 3.8 zes cyl.Voor de keuring zullen elk jaar de vaste zijspiegels gedemonteerd moeten worden om er inklapbare te monteren.Deze laatste zijn echter zonder bescherhoes,m.a.w. je ziet de bouten gewoon zitten.Niet echt mooi dus!Weet iemand waar ik mooie,passende inklapbare spiegels kan vinden voor mijn stang?
Gt'er

Bericht door Gt'er »

hoi erwin.
ik denk dat je pech heb want pas vanaf 2003 had de cobra inklapbare spiegels.....of de base het zelfde is op onze model denk ik niet want vanaf 99 -2004 kwam de opvolger van onze model.dus ik denk dat het je niet gaat lukken...zelf aftermarket zijn ze er niet voor onze model.
Erwin60

Bericht door Erwin60 »

wil dit dan zeggen dat iedere belgische eigenaar van ons model telkens voor hij naar de autokeuring gaat,zijn spiegels vervangt ?
philip

Bericht door philip »

Als er een autokerkhof in de buurt is kun je altijd een goedkoop setje aanschaffen om er dan jaarlijks op te hangen. Hoeft niet mooi te zijn want het is toch maar voor korte tijd.

Mijn spiegels zijn ook niet inklapbaar en het hangt er van af wie hem keurt. Voor hetzelfde geld letten ze er niet op. Ik ga in ieder geval eerst zo proberen. Voor de homologatie hebben er M3 spiegels opgestaan.
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Erwin60

Bericht door Erwin60 »

thx.
zo te zien aan de foto ben jij filip waarvan ik op zolder van jou foto en film heb gemaakt.Ik had toen nog de rode mach1 1971.Nu dus veranderd van auto.Alle vooruit dan maar...elk jaar de spiegels vervangen dan(ik had trouwens al een vervangset hoor!)Toch misschien eens rondzien of ik geen rubber kan vinden om rondom de support,waar de bouten doorzitten,te schuiven.
philip

Bericht door philip »

waarschijnlijk wel dan :D

Proficiat met je nieuwe aankoop en misschien tot op mustangfever?
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”