3 weken geleden ben ik met wat vrienden een weekendje naar Cochem gegaan om wat wijn te gaan proberen . Dat beviel aardig haha. we hadden heerlijk warm weer zo'n 25 graden. Daar natuurlijk ook het mooie kasteel in geweest. zaterdag zijn we natuurlijk even naar de Grüne Hölle geweest, heel wat auto's daar gespot van GTR's tot Ferrari's. ZOndag toen wij naar huisreden zijn we ook nog even langs DIE LUDOLFS gereden. Foto's gemaakt en handtekeningen gekregen. peter lag te slapen alleen Manni kwam eraan. de gekste van het stel en geloof mij hij is de zelfde als op TV hahaha Hier een aantal foto's
Laatst gewijzigd door FerdiV8 op ma 21 jun, 2010 13:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
soulreaper schreef:mooi maar mijne 15" laptop kan ze nie goed weergeven
ze zouden op forum eens een auto resize moeten inbouwen zou de mods veel werk besparen
tof de ludolfs
Ja, auto resize zou erg handig zijn (maakt mentale notitie). Tot die tijd zou het handig zijn als een ieder zelf even kijkt of de foto's niet te groot worden ipv te wachten tot een vriendelijke moderator ze verkleint. Ferdi zit al een tijdje op het forum, ik schat hem wel in dat hij dat zelf kan.
Ik kijk met verwondering naar Die Ludolfs. Het lijkt me erg leuk om ze eens te spreken, maar je moet toch met ze oppassen als ze iets van je willen. Kijk maar eens goed naar de aflevering dat ze de donkerrode Mustang kopen bij die frietkraam. Heimelijk een bougiekabel lostrekken en dan wat van de prijs aflullen 'omdat hij slecht loopt'. Hahaha, ze zijn gewiekst.
Was het er nou druk met allemaal fans bij de ingang, of was dat jullie clubje die daar stond.
@ edgar: nee dat was Manni zijn dochter met familie. Wij waren er met z'n achten.
@ Mack: Nee hij zit niet hier op het Forum. Doet niet veel met computers.
@ Jordielf: Dankjewel dat klopt idd.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)