OPROEP VOOR MIJN VADER
Moderator: Shelby GT-H
OPROEP VOOR MIJN VADER
Beste Mustang vrienden,
Het is nu anderhalf jaar geleden dat ik samen met mijn vader na lang zoeken naar Rotterdam reed om naar een Mustang te kijken.
Na een grondige inspectie en eerste testrit waren wij allebei meteen verkocht. Onze droom kwam uit. De koop werd gesloten.
We zijn samen nog naar verschillende meetings geweest o.a. het 45 jubilieum in de IJslandhallen.
Vorig jaar oktober werd bij hem slokdarm kanker geconstrateerd, tijdens een enorm zware operatie werd zijn slokdarm verwijderd
en zijn maag voor tweederde verkleind hij moest verder door het leven met slechts hele kleine beetjes eten. Het was een lange zware
weg maar wonder boven wonder slaagde hij erin te herstellen.
Tot drie maanden geleden. Hij had ineens veel pijn in zijn benen. De arts in Oss stelde een rug operatie voor om zo de zenuwen
ruimte te geven. Een routine operatie, met een herstel van 6 weken dan zou hij weer helemaal de oude zijn.
In zijn benen hield de pijn aan maar ook in zijn rug. Van een actieve man zag ik hem snel achteruit gaan. De pijn
werd heftiger, en kon zijn bed niet meer uit,op en neer naar de wc was hem al te veel. Toch moest hij terug naar Nieuwegein voor een
controle aan de slokdarm, we vreesde het ergste maar gelukkig kregen we het bericht dat er geen uitzaaien waren. Gelukkig,
hij kon herstellen van de rug operatie en de toekomst leek zonnig. Was het niet dat hij met de dag afviel, eten ging niet meer, een zonde
werd geplaats recht in de darmen omdat er geen maag meer was om het voedsel te verwerken.
Afgelopen maandag vertrouwde we het niet meer en is er een ambulance besteld door de huisarts om hem naar Nieuwegein te vervoeren voor een volledig
onderzoek. Het koste hem veel energie, die hij eigelijk niet meer had. We wachtte op het bericht dat er vermoedelik iets mis was gegaan tijdens de
operatie in Oss. S'avonds kregen we ander nieuws. De kanker was uitgezaaid. Zijn gehele lichaam is aangetast, de longen, de rug, zijn lever,
zijn spieren alles is aangetast. Op de vraag wat de verwachtingen zijn gaf de arts het antwoord: nul. Hij dacht dat mijn vader nog 3-6 maanden
te leven had. De volgende dag is na overleg met collega artsen vastgesteld dat zijn levensverwachting is bij gesteld naar 0-3 maanden. vier dagen later
mocht hij gepaard met veel pijnstillers in de ambulance terug naar zijn huis in Heesch. We zien hem met de dag slechter worden.
Zijn laatste wens is om terug naar de haven van Vlissingen te gaan waar hij vroeger vaak de boot nam om te gaan vissen er word woensdag door Stichting Amublance Wens,zijn laatste wens vervuld. We hopen dat hij het nog mag meemaken.
Wat hij ook erg mooi zou vinden is om vanaf zijn bed thuis achter het raam, (hij woont op de eerste verdieping van een appartementen complex
met een ruim plein voor de deur) wat mustangs te kunnen aanschouwen,horen.
Daarom wil ik jullie vragen of er mensen zijn die zondag 25 juli om 12:00 uur naar 't Dorp te Heesch willen komen.
Omdat mijn vader jullie niet persoonlijk kan bedanken bied ik jullie na afloop voor de gedaane moeite een kopje koffie aan.
Groetjes Hendrik
Het is nu anderhalf jaar geleden dat ik samen met mijn vader na lang zoeken naar Rotterdam reed om naar een Mustang te kijken.
Na een grondige inspectie en eerste testrit waren wij allebei meteen verkocht. Onze droom kwam uit. De koop werd gesloten.
We zijn samen nog naar verschillende meetings geweest o.a. het 45 jubilieum in de IJslandhallen.
Vorig jaar oktober werd bij hem slokdarm kanker geconstrateerd, tijdens een enorm zware operatie werd zijn slokdarm verwijderd
en zijn maag voor tweederde verkleind hij moest verder door het leven met slechts hele kleine beetjes eten. Het was een lange zware
weg maar wonder boven wonder slaagde hij erin te herstellen.
Tot drie maanden geleden. Hij had ineens veel pijn in zijn benen. De arts in Oss stelde een rug operatie voor om zo de zenuwen
ruimte te geven. Een routine operatie, met een herstel van 6 weken dan zou hij weer helemaal de oude zijn.
In zijn benen hield de pijn aan maar ook in zijn rug. Van een actieve man zag ik hem snel achteruit gaan. De pijn
werd heftiger, en kon zijn bed niet meer uit,op en neer naar de wc was hem al te veel. Toch moest hij terug naar Nieuwegein voor een
controle aan de slokdarm, we vreesde het ergste maar gelukkig kregen we het bericht dat er geen uitzaaien waren. Gelukkig,
hij kon herstellen van de rug operatie en de toekomst leek zonnig. Was het niet dat hij met de dag afviel, eten ging niet meer, een zonde
werd geplaats recht in de darmen omdat er geen maag meer was om het voedsel te verwerken.
Afgelopen maandag vertrouwde we het niet meer en is er een ambulance besteld door de huisarts om hem naar Nieuwegein te vervoeren voor een volledig
onderzoek. Het koste hem veel energie, die hij eigelijk niet meer had. We wachtte op het bericht dat er vermoedelik iets mis was gegaan tijdens de
operatie in Oss. S'avonds kregen we ander nieuws. De kanker was uitgezaaid. Zijn gehele lichaam is aangetast, de longen, de rug, zijn lever,
zijn spieren alles is aangetast. Op de vraag wat de verwachtingen zijn gaf de arts het antwoord: nul. Hij dacht dat mijn vader nog 3-6 maanden
te leven had. De volgende dag is na overleg met collega artsen vastgesteld dat zijn levensverwachting is bij gesteld naar 0-3 maanden. vier dagen later
mocht hij gepaard met veel pijnstillers in de ambulance terug naar zijn huis in Heesch. We zien hem met de dag slechter worden.
Zijn laatste wens is om terug naar de haven van Vlissingen te gaan waar hij vroeger vaak de boot nam om te gaan vissen er word woensdag door Stichting Amublance Wens,zijn laatste wens vervuld. We hopen dat hij het nog mag meemaken.
Wat hij ook erg mooi zou vinden is om vanaf zijn bed thuis achter het raam, (hij woont op de eerste verdieping van een appartementen complex
met een ruim plein voor de deur) wat mustangs te kunnen aanschouwen,horen.
Daarom wil ik jullie vragen of er mensen zijn die zondag 25 juli om 12:00 uur naar 't Dorp te Heesch willen komen.
Omdat mijn vader jullie niet persoonlijk kan bedanken bied ik jullie na afloop voor de gedaane moeite een kopje koffie aan.
Groetjes Hendrik
Mg Hendrik
Re: OPROEP VOOR MIJN VADER
Dat zijn treurige berichten Hendrik Ik wens jou en je familie heel veel sterkte de aankomende tijd!. Ik weet zeker dat er forumleden/gasten aan deze wens tegenmoet willen komen. Als ik wat dichterbij had gewoond (retour is toch even rond de 400 km voor mij) was ik zeer zeker aan deze wens tegemoet gekomen. Nogmaals veel sterkte gewenst.
Sjack en Hester.
Sjack en Hester.
Laatst gewijzigd door fuel66 op zo 18 jul, 2010 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- MussieTang
- Retired Moderator
Hallo Henrik,
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik al andere verplichtingen heb.
We wensen jullie heel veel sterkte toe deze komende tijd.
Elvira en Stan
Tot mijn grote spijt moet ik zeggen dat ik al andere verplichtingen heb.
We wensen jullie heel veel sterkte toe deze komende tijd.
Elvira en Stan
Ik denk dat iedereen dit wel eens in zijn familie mee hebt gemaakt en dat is bij mij ook het geval.
Ik weet niet of het om een speciaal model gaat of dat het elk type Mustang mag zijn.
Indien het niet uitmaakt welk model ben ik zeker van de partij.
Veel sterkte aan de familie toegewenst in iedergeval.
Ik weet niet of het om een speciaal model gaat of dat het elk type Mustang mag zijn.
Indien het niet uitmaakt welk model ben ik zeker van de partij.
Veel sterkte aan de familie toegewenst in iedergeval.
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ik kom zeker met Mischief , is een beetje omweg naar de Meeting in Tiel .
Heb nog geen jaar geleden me vader verloren ,hij leed ook aan deze ziekte .
Heb nog geen jaar geleden me vader verloren ,hij leed ook aan deze ziekte .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mijn moeder is een paar jaar terug overleden aan slokdarmkanker, ik weet hoe snel dat kan gaan.
Het moet wel lukken om volgende week ook even langs te rijden. Als je het kopje koffie kan veranderen in een glaasje cola want ik drink geen koffie
Het moet wel lukken om volgende week ook even langs te rijden. Als je het kopje koffie kan veranderen in een glaasje cola want ik drink geen koffie
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- BA Baracus
Als ik oppas kan regelen, dan kom ik even langs.
Het is dan wel verstandig om even het adres erbij te zetten, dan weet men waar men heen moet rijden
Het is dan wel verstandig om even het adres erbij te zetten, dan weet men waar men heen moet rijden
Groetjes
Rick
Rick
hendrik
heel veel sterkte en ik probeer zondag naar heesch te komen het hangt af hoe laura zich voeld
heeft de laatste tijd veel pijn dus misschien tot zondag
voor de afstand hoef ik het niet te laten die paar 100km
nogmaals sterkte arie en laura
heel veel sterkte en ik probeer zondag naar heesch te komen het hangt af hoe laura zich voeld
heeft de laatste tijd veel pijn dus misschien tot zondag
voor de afstand hoef ik het niet te laten die paar 100km
nogmaals sterkte arie en laura
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
Hendrik,
Helaas kan ik a.s. Zondag niet komen, ben dan op vakantie.
Als dit niet was geweest was ik zeker gekomen.
Ik wens je veel sterkte de aankomende tijd
Grt Herman
Helaas kan ik a.s. Zondag niet komen, ben dan op vakantie.
Als dit niet was geweest was ik zeker gekomen.
Ik wens je veel sterkte de aankomende tijd
Grt Herman
1968 Fastback GT 390 S-code
Hendrik, ik wens je veel sterkte de komende tijd. Ik had graag mijn steentje bij willen dragen, maar geloof het of niet, ik ga op die dag naar de verjaardag van mijn eigen vader. Ik heb wat jij meemaakt dus niet gehad, maar als ik je verhaal lees, ben ik me steeds meer bewust dat je zoveel mogelijk plezier moet maken, en dat het belangrijkste is dat je gezond bent.
Ik wens je nogmaals veel sterkte, en weet zeker dat je vader een mooie dag tegemoet gaat: cherish the moments!
Ik wens je nogmaals veel sterkte, en weet zeker dat je vader een mooie dag tegemoet gaat: cherish the moments!
>>Heb nog geen jaar geleden me vader verloren, hij leed ook aan deze ziekte.>>
+1
Veel sterkte toegewenst de komende tijd, Hendrik. Ik hoop dat de 25ste juli voor je vader een mooie dag wordt met al die Mustangs op het plein.
Harry
+1
Veel sterkte toegewenst de komende tijd, Hendrik. Ik hoop dat de 25ste juli voor je vader een mooie dag wordt met al die Mustangs op het plein.
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- hollandranch
- Donateur 2012
- Contacteer:
Ten eerste, sterkte gewenst vanuit Amerika en hoop dat het een mooie dag mag worden. Heb helaas teveel sterfgevallen meegemaakt in de familie en het zou mooi zijn als iemand zijn laatste wensen nog vervuld ziet.
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sterkte gewenst in de aankomende tijd... Het verhaal klinkt helaas heel erg bekend
Ik heb in ieder geval een notitie gemaakt, en wil graag kijken of ik daarin wat kan betekenen. Als je een adres geeft, zal ik zeker mijn best doen even langs te komen.
Ik heb in ieder geval een notitie gemaakt, en wil graag kijken of ik daarin wat kan betekenen. Als je een adres geeft, zal ik zeker mijn best doen even langs te komen.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
- walter
- Contacteer:
Hoi Hendrik,
Alle sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Ik heb het in mijn agenda gezet. Donderdag of vrijdag nog eens checken, maar waarschijnlijk lukt het wel om te komen.
Alle sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Ik heb het in mijn agenda gezet. Donderdag of vrijdag nog eens checken, maar waarschijnlijk lukt het wel om te komen.