Mustang Valley 2011 - Zondag 22 mei (nieuwe datum)
Moderator: Shelby GT-H
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Mustang Valley 2011 - Zondag 22 mei (nieuwe datum)
Mustang Valley 2011: 22 mei in Capelle a/d IJssel
OK, enig uitleg lijkt me wel op z’n plaats.
Na het plaatsen van het vorige topic, waren wij eigenlijk verstomd door alle kritiek.
Wij hebben nooit de intentie gehad of zullen de intentie hebben om een andere meeting dwars te zitten door eenzelfde datum te kiezen,
maar het is bijna onmogelijk om een datum te kiezen waarop geen andere meeting gehouden wordt.
Ons idee was ook om in 1e instantie de Dag van het Park (29 mei) aan te houden als datum voor Mustang Valley. Toeval treft dat Mustang Passion
dan net hun circuitmeeting organiseert waar ook TMCN met een groep van ongeveer 20 Mustangs naar toe wil gaan. Van Marc Noordink (bestuur TMCN)
hebben wij begrepen dat er inmiddels al zo’n 30 aanmeldingen zijn voor dit evenement. (wij staan zelf onderaan op de reservelijst)
Hierdoor zou de keuze voor 29 mei wel erg ongelukkig zijn als wij deze groep, die wij rekenen onder de ‘Die-Hard Mustangfans’
waarvan een groot deel ook trouwe Mustang Valley bezoeker is, zouden moeten missen.
Bij het zoeken naar een andere datum dan 29 mei, vielen andere mogelijkheden als 2 juni (Hemelvaartsdag) 12 juni (Pinksteren) en
19 juni (Vaderdag) al meteen af. Op deze data konden we geen medewerking krijgen van het Pannekoekhuis, omdat ze dan vol zitten met gasten,
en ze geen mogelijkheden hebben om een buitenbar te bemannen.
Onze keuze voor 5 juni viel wat ongelukkig bij de organisatoren van USA Show & Shine in Balkbrug. Hoewel er begrip was bij Nico (1 van de organisatoren) over de keuze
van 5 juni vonden wij het toch ook jammer als een aantal enthousiaste Mustangers , die normaliter altijd ook op Mustang Valley aanwezig zijn, zouden moeten missen.
Door Mustang Valley te verplaatsen naar 22 mei zijn wij niet alleen verzekerd van een grote opkomst van Mustangs,
maar ook de beschikbaarheid van sponsoren en standhouders die wij net zo belangrijk vinden voor ons evenement.
Zoals alle voorgaande edities zal ook de 9e editie van Mustang Valley plaatsvinden in het Schollebos in Capelle a/d IJssel
Helaas valt deze datum dan weer samen met Ghostrider’s tourtocht door Limburg. Wij hopen dat Niels begrip heeft voor onze keuze
en wellicht de mogelijkheid heeft nog iets te schuiven met z’n datum.
Degene die bij de TMCN jaarvergadering op 15 januari 2011 aanwezig waren, hebben kunnen horen dat het TMCN-bestuur
heeft aangegeven Mustang meetings te willen ondersteunen. Als organisatoren van Mustang Valley willen wij van deze mogelijkheid gebruik maken,
aangezien wij de laatste jaren door de gemeente Capelle a/d IJssel met een aantal eisen worden geconfronteerd,
zoals Vergunning, Dixi’s en Beveiliging (joost mag weten waarom). Hierdoor zijn onze kosten omhoog geschoten.
Doordat we vorig jaar vanwege de regen de band op de dag nog konden annuleren, konden we de meeting nog enigszins kostendekkend houden,
anders had het ons als organisatie persoonlijk gewoon een aardige som geld gekost.
Wij hopen met dit bericht dat iedereen begrip heeft voor onze situatie, en dat dit topic niet opnieuw uit de hand loopt.
Wij organiseren deze meeting uit liefde voor de Ford Mustang, moeten hiervoor veel tijd insteken en regelen,
en hebben op de dag zelf eigenlijk geeneens tijd om er van te genieten.
Wij willen alvast de volgende sponsoren bedanken voor de steun aan ons evenement:
- Adams Classic Cars
- American Horsepower
- American Market
- Aron Nijs Fotografie
- Countryparts USA
- DMFF
- Geevers Classic Cars
- Hafkamp Projects
- Leko (Maguiers)
- Movie Cars
- Mustang Country
- Mustangmania
- Novosan
- Stukje Internet
- TMCN
- usa2ned
- Voorend USA Autoparts
OK, enig uitleg lijkt me wel op z’n plaats.
Na het plaatsen van het vorige topic, waren wij eigenlijk verstomd door alle kritiek.
Wij hebben nooit de intentie gehad of zullen de intentie hebben om een andere meeting dwars te zitten door eenzelfde datum te kiezen,
maar het is bijna onmogelijk om een datum te kiezen waarop geen andere meeting gehouden wordt.
Ons idee was ook om in 1e instantie de Dag van het Park (29 mei) aan te houden als datum voor Mustang Valley. Toeval treft dat Mustang Passion
dan net hun circuitmeeting organiseert waar ook TMCN met een groep van ongeveer 20 Mustangs naar toe wil gaan. Van Marc Noordink (bestuur TMCN)
hebben wij begrepen dat er inmiddels al zo’n 30 aanmeldingen zijn voor dit evenement. (wij staan zelf onderaan op de reservelijst)
Hierdoor zou de keuze voor 29 mei wel erg ongelukkig zijn als wij deze groep, die wij rekenen onder de ‘Die-Hard Mustangfans’
waarvan een groot deel ook trouwe Mustang Valley bezoeker is, zouden moeten missen.
Bij het zoeken naar een andere datum dan 29 mei, vielen andere mogelijkheden als 2 juni (Hemelvaartsdag) 12 juni (Pinksteren) en
19 juni (Vaderdag) al meteen af. Op deze data konden we geen medewerking krijgen van het Pannekoekhuis, omdat ze dan vol zitten met gasten,
en ze geen mogelijkheden hebben om een buitenbar te bemannen.
Onze keuze voor 5 juni viel wat ongelukkig bij de organisatoren van USA Show & Shine in Balkbrug. Hoewel er begrip was bij Nico (1 van de organisatoren) over de keuze
van 5 juni vonden wij het toch ook jammer als een aantal enthousiaste Mustangers , die normaliter altijd ook op Mustang Valley aanwezig zijn, zouden moeten missen.
Door Mustang Valley te verplaatsen naar 22 mei zijn wij niet alleen verzekerd van een grote opkomst van Mustangs,
maar ook de beschikbaarheid van sponsoren en standhouders die wij net zo belangrijk vinden voor ons evenement.
Zoals alle voorgaande edities zal ook de 9e editie van Mustang Valley plaatsvinden in het Schollebos in Capelle a/d IJssel
Helaas valt deze datum dan weer samen met Ghostrider’s tourtocht door Limburg. Wij hopen dat Niels begrip heeft voor onze keuze
en wellicht de mogelijkheid heeft nog iets te schuiven met z’n datum.
Degene die bij de TMCN jaarvergadering op 15 januari 2011 aanwezig waren, hebben kunnen horen dat het TMCN-bestuur
heeft aangegeven Mustang meetings te willen ondersteunen. Als organisatoren van Mustang Valley willen wij van deze mogelijkheid gebruik maken,
aangezien wij de laatste jaren door de gemeente Capelle a/d IJssel met een aantal eisen worden geconfronteerd,
zoals Vergunning, Dixi’s en Beveiliging (joost mag weten waarom). Hierdoor zijn onze kosten omhoog geschoten.
Doordat we vorig jaar vanwege de regen de band op de dag nog konden annuleren, konden we de meeting nog enigszins kostendekkend houden,
anders had het ons als organisatie persoonlijk gewoon een aardige som geld gekost.
Wij hopen met dit bericht dat iedereen begrip heeft voor onze situatie, en dat dit topic niet opnieuw uit de hand loopt.
Wij organiseren deze meeting uit liefde voor de Ford Mustang, moeten hiervoor veel tijd insteken en regelen,
Wij willen alvast de volgende sponsoren bedanken voor de steun aan ons evenement:
- Adams Classic Cars
- American Horsepower
- American Market
- Aron Nijs Fotografie
- Countryparts USA
- DMFF
- Geevers Classic Cars
- Hafkamp Projects
- Leko (Maguiers)
- Movie Cars
- Mustang Country
- Mustangmania
- Novosan
- Stukje Internet
- TMCN
- usa2ned
- Voorend USA Autoparts
Laatst gewijzigd door 1970TwisterSpecial op di 01 mar, 2011 22:51, 4 keer totaal gewijzigd.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Re: Mustang Valley 2011 - Zondag 22 mei (nieuwe datum)
Ook prima.
Snapte van heel dat emotionele verhaal op dat andere topic toch niks. Kan je komen, prima, kan je niet, helaas. In ieder geval ben ik blij dat er nog steeds mensen zijn die de tijd en moeite nemen om een evenement te organiseren en dat is een behoorlijke klus. (en zeker als je soms ziet hoeveel Mustangs er dan maar aanwezig zijn....)
Wij hebben in ieder geval respect voor alle organisatoren, maakt niet uit voor welke meeting en als we kunnen, dan zijn we aanwezig.
Dus ook voor de Mustang Valley organisatie, veel succes en goed weer toegewenst.
Piet
en Claire 
Snapte van heel dat emotionele verhaal op dat andere topic toch niks. Kan je komen, prima, kan je niet, helaas. In ieder geval ben ik blij dat er nog steeds mensen zijn die de tijd en moeite nemen om een evenement te organiseren en dat is een behoorlijke klus. (en zeker als je soms ziet hoeveel Mustangs er dan maar aanwezig zijn....)
Wij hebben in ieder geval respect voor alle organisatoren, maakt niet uit voor welke meeting en als we kunnen, dan zijn we aanwezig.
Dus ook voor de Mustang Valley organisatie, veel succes en goed weer toegewenst.
Piet
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
en dat verdient respect! nette post, moet iedereen het toch mee eens zijn. zeuren is makkelijker dan organiserenWij organiseren deze meeting uit liefde voor de Ford Mustang, moeten hiervoor veel tijd insteken en regelen,
misschien een idee voor Niels om de toeristische route te nemen langs Capelle? scheelt maar 160km
En laten we hopen op meer zon dan vorig jaar!!
gr
Frank
Focus ST 2.5 2006
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
1969 Fastback 390 Mach 1 S-Code
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=22641
'47 1/2 ton 7.3 Diesel Powerstroke
http://dmff.nl/viewtopic.php?f=10&t=28280
- Nicov.dr.Klok
Jongens zoals al gezegd,zijn wij blij met jullie beslissing,en ik zal zelf ook naar Mustang Valley afzakken(al wordt het met mijn Pick up}.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
-
66bleu stallion
Mustang weer klaar voor de lente
Mustang weer schoongemaakt en gepoetst voor de lente ,motor ruimte weer schoon en even goed in de wash gezet, weer de hele zaterdag mee zoet ,maar het resultaat mag er ook weer zijn .
Kan niet wachten dat de pekel weer van de wegen is gespoeld,en daarna maar weer rondtoeren,hopen op veel mooi weer.
Kan niet wachten dat de pekel weer van de wegen is gespoeld,en daarna maar weer rondtoeren,hopen op veel mooi weer.
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
Ik vind het ontzettend vervelend, maar vooralsnog ben ik niet van plan de datum te verzetten.
We hebben wat dingen gereserveerd, en wat mensen die later niet kunnen.
Ik wil het wel in de groep gooien maar ben zelf van mening dat dit alles mogelijk niet 100% nodig was maar goed, het is zo, ik respecteer dat en volgend jaar beter.
We hebben wat dingen gereserveerd, en wat mensen die later niet kunnen.
Ik wil het wel in de groep gooien maar ben zelf van mening dat dit alles mogelijk niet 100% nodig was maar goed, het is zo, ik respecteer dat en volgend jaar beter.
Laatst gewijzigd door Ghost Rider op zo 30 jan, 2011 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
Staat genoteerd in de agenda, ben erbij
.
'97 SVT Cobra Convertible.
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
+1
Ik ben er bij!!!!
Ik ben er bij!!!!
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
doe mijn best weer langs te komen is (helaas) niet ver, enne misschien doet hij het gewoon...
66 fastback, 347 T5z
Tja, en zal ik er NIET bijzijn, want op 22 mei is het de "SPRINGMEETING" van Speedshop in Stekene (B).
Daar had ik mij al lang voor ingeschreven en was verheugd dat MV op 5 juni viel... helaas...
Veel "Belgen" zullen ook voor Speedshop kiezen denk ik... met spijt in het hart...
Daar had ik mij al lang voor ingeschreven en was verheugd dat MV op 5 juni viel... helaas...
Veel "Belgen" zullen ook voor Speedshop kiezen denk ik... met spijt in het hart...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Klinkt in ieder geval goed en veel lof voor al jullie geregel! Het zou jammer zijn als sommigen de indruk hadden dat jullie andere meetings zouden dwarszitten. Want dat is natuurlijk compleet belachelijk. Succes met de verdere organisatie, en hopelijk ben ik erbij.
Harry
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Ik hoop er dit jaar terug bij zijn, want het is toch leuk om eens wat noordelijk rijders te ontmoeten.
Alles zal een beetje van het weer afhangen, want vorig jaar was ik wel erg nat en koud.
Als er droog weer voorspeld wordt, kom ik zeker!
Alles zal een beetje van het weer afhangen, want vorig jaar was ik wel erg nat en koud.
Als er droog weer voorspeld wordt, kom ik zeker!
2007 GT California Special
- crimson_lion
hallo allemaal .
ik wou eerst ff iedereen bedanken die het mogelijk maken dat mustangvalley dit jaar weer door gaat .
weet dat het niet mee valt met alles wat er bij komt kijken .
het regelen en de kosten en ga maar door .
jongens petje af .
het is ook niet makkelijk om een goede datum vast te zetten .
kijk maar b.v op v8 meetings .nl hoeveel meeting's er op de zelfde datum vallen
kortom het is niet makkelijk , maar bij blij met deze datum , en deze staat genoteerd.
gr dre
ik wou eerst ff iedereen bedanken die het mogelijk maken dat mustangvalley dit jaar weer door gaat .
weet dat het niet mee valt met alles wat er bij komt kijken .
het regelen en de kosten en ga maar door .
jongens petje af .
het is ook niet makkelijk om een goede datum vast te zetten .
kijk maar b.v op v8 meetings .nl hoeveel meeting's er op de zelfde datum vallen
kortom het is niet makkelijk , maar bij blij met deze datum , en deze staat genoteerd.
gr dre
Laatst gewijzigd door crimson_lion op zo 30 jan, 2011 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
The legend lives
Mooie en duidelijke uiteenzetting Ronald.
Als het even kan dan komen wij dit jaar ook weer.
Rinus
Als het even kan dan komen wij dit jaar ook weer.
Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
Is er ook al een plaats bekend?
(dit even ter overweging of het te ver voor me is of niet
)
(dit even ter overweging of het te ver voor me is of niet
Sometimes, silence can be like thunder.
1984 f250 diesel.
1984 f250 diesel.