Onderstaand mijn 66 fastback met nieuwe bredere banden. Zat te twijfelen tussen nieuwe grotere velgen of nieuwe rwl tires, uiteindelijk dat laatste geworden, gelukkig
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
ziet er erg mooi uit.
1 piep klein puntje, ik zou kijken om misschien de deur iets te stellen ( is wel lastig ) van af de foto ziet het er uit als of hij iets is afgezakt.
maar goed, details- het blijft gaaf !
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
De auto krijgt een mooie sportieve look, mede dankzij de witte letters op de band. Blijft er altijd super uit zien vind ik.
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
@Ghostrider, klopt inderdaad, heb ik al een keer laten stellen, maar de deur zakt naar verloop van tijd weer een klein stukje. Binnenkort weer keer naar laten kijken. Andere kant heeft dit gelukkig niet.
Ruud, maat van de velgen is 14x7, banden 205/70/14 voor en 215/70/14 achter. Moet wel zeggen dat de backspacing vrij klein is waardoor de banden nu mooi naar buiten staan, dus dicht tegen de fenders aan. Op deze velg kan ik geen bredere banden dan 215 leggen. De enige reden dat is misschien 15 inch velgen zou nemen is om het rijgedrag iets te verbeteren.
Aha, maar volgens mij is jouw wagen ook verlaagd t.o.v. de standaard rijhoogte? Zou deze combinatie zonder problemen op mijn auto passen? Wil zo langzamerhand op de aanschaf van nieuwe wielen overgaan...
hier kijk ik liever naar dan een schilderij aan de muur
of het moet van een mustang zijn,,,,je hebt een goede
smaak,,pracht van een mustang,,
goed weekend,,JD,,